MuscleMeat

Epic meet part II

Wanneer?


  • Totaal stemmers
    73
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inb4 arnodsi is gay en neemt je snachts in het kontje xD






Sorry arnodsi xxx
 
ik kontvinger mezelf nog liever dan nog eens in een jeugdherberg te moeten slapen.
 
Gaan we dan ook strongman onderdelen doen?
 
Boys, ik heb een ideetje.
Aangezien deze meet best veel succes heeft en volgens mij er nog mensen gaan komen lijkt het mij wel leuk om in een jeugdherberg oid te overnachten? Ik heb dit vroeger al een paar keer gedaan mijn club, is best tof en kost niet zoveel geld. En dan hoeven de mensen niet te stressen ivm vervoer!


Nog mensen die dit zien zitten? Of ben ik alleen?
IN op voorwaarde dat we een stapelbed delen en beiden vanboven liggen.
 
wie is wie op deze picture van de vorige meet?

want ik zie er weer wat leuks tussen staan.

30392qd.jpg
 
Ik ben die knappe dikke in het blauw
 
thanks mannen, weet ik weer genoeg! ;)
 
Utrecht is voor Arnodsi en mezelf ongeveer anderhalf uur rijden met auto. Best lang, zeker als ik 's nachts ook nog moet terugkomen. Lang, maar doenbaar :)

ik ben 3 uur bezig met treinen etcetc.. :o
 
ik ben 3 uur bezig met treinen etcetc.. :o

weet niet vanwaar je komt, maar als je uit de buurt van tilburg/eindhoven komt, kun je met peanut en mij meerijden mits het in de buurt is
 
Momenteel bekijken: 9 gebruiker(s) (8 leden en 1 gasten) dit topic
Kixat, diaephi, euphorea, D77, djryan87, Peanuthead95, arnodsi, groter is beter

:eek:
 
weet niet vanwaar je komt, maar als je uit de buurt van tilburg/eindhoven komt, kun je met peanut en mij meerijden mits het in de buurt is

lijkt me al geen goed plan..

en kom daar niet vandaan.. maar wel lief dat je het aanbied
 
vlnr: Jorgyboy- XXLtje - Arnodsi - gf MassiveBe - Guts - Nick - Sayer - MassiveBe - Melonz - maat van Diaephi - Diaephi - Groter is beter - BillyBalzak - bob k

Fixed.

ik ben 3 uur bezig met treinen etcetc.. :o

Oké, ik zei niets :o

Al zit jij wel 3u in een trein om nadien een hele dag/avond aanbeden te worden door een man of 30. Ik krijg de hele tijd gemekker te horen dat ik meer chocomelk moet drinken :rolleyes:
 
Word er hier nu gewoon gediscrimineerd? jeugdherberg? dus wij mogen niet mee baasje? :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven