Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Havoc=geen PH maar een steroid, als ik de laatste discussies moet geloven.
@TS: Wil je niet weten wat je slikt, of doe je maar wat? Ik zou zeggen doe eens wat research. Zelfs ik als niet gebruiker heb de antwoorden op je vragen al meermaals voorbij zien komen.
Eerst die idiote overgedoseerde brolstack en nu dit. Zou toch iets meer verstand verwachten bij je leeftijd. Sorry als ik je hiermee beledig, zeg het in je eigen belang.
Net gestopt met JW/BAM/MassFX/H2 doordat je bloed schijt, en dan nou gelijk weer aan de zooi.. gaat lekker.
Wat heb je in godsnaam al uitgegeven aan supplementen de laatste weke. Je kan net zo goed een kuur zetten, kost minder en tenminste resultaat.
Hoelang kan hij dan best wachten tussen 2 stacks.
8 a 10 weken lees ik, is dit wel genoeg? lijkt me wat spelen met je gezondheid al die stacks tijdens het jaar nemen. Wat voor trainingen ga je dan achteraf hebben als je terug naturel traint..
bedankt voor het advies.
Heb helemaal geen epidrol besteld....was gewoon curieus naar de reacties en inderdaad ...er kwam wat ik verwacht .
En de stacks zijn nu ook verleden tijd voor mij enkel nog de basis...(whey , creatine, amino's, bcaa's en multivitmin)....den ouwen zal wat trager groeien...hahaha.....
Succes
En hoe schandalig trouwens dat dit soort topics in de supplementen sectie tussen staan, waar 13 jarige naar "de beste" whey en creatine zoeken. Maar daar kan jij waarschijnlijk niks aan doen![]()
ik ga volgende week met epidrol beginnen nog tips ? :/