Fitness Seller

epidrol besteld in Uk

• Topic Starter Topic Starter
klopt......start dan een sectie op met designer steroids en daar zal de topic komen.

Havoc=geen PH maar een steroid, als ik de laatste discussies moet geloven.

@TS: Wil je niet weten wat je slikt, of doe je maar wat? Ik zou zeggen doe eens wat research. Zelfs ik als niet gebruiker heb de antwoorden op je vragen al meermaals voorbij zien komen.

Eerst die idiote overgedoseerde brolstack en nu dit. Zou toch iets meer verstand verwachten bij je leeftijd. Sorry als ik je hiermee beledig, zeg het in je eigen belang.

bedankt voor het advies.

Heb helemaal geen epidrol besteld....was gewoon curieus naar de reacties en inderdaad ...er kwam wat ik verwacht .

En de stacks zijn nu ook verleden tijd voor mij enkel nog de basis...(whey , creatine, amino's, bcaa's en multivitmin)....den ouwen zal wat trager groeien...hahaha.....

Succes

haha:D

Topic mag gesloten worden...

Doei

Net gestopt met JW/BAM/MassFX/H2 doordat je bloed schijt, en dan nou gelijk weer aan de zooi.. gaat lekker.

Wat heb je in godsnaam al uitgegeven aan supplementen de laatste weke. Je kan net zo goed een kuur zetten, kost minder en tenminste resultaat.

Hoelang kan hij dan best wachten tussen 2 stacks.

8 a 10 weken lees ik, is dit wel genoeg? lijkt me wat spelen met je gezondheid al die stacks tijdens het jaar nemen. Wat voor trainingen ga je dan achteraf hebben als je terug naturel traint..

Hoelang kan hij dan best wachten tussen 2 stacks.

8 a 10 weken lees ik, is dit wel genoeg? lijkt me wat spelen met je gezondheid al die stacks tijdens het jaar nemen. Wat voor trainingen ga je dan achteraf hebben als je terug naturel traint..

je moet alles lezen :

" Heb helemaal geen epidrol besteld....was gewoon curieus naar de reacties en inderdaad ...er kwam wat ik verwacht .

En de stacks zijn nu ook verleden tijd voor mij enkel nog de basis...(whey , creatine, amino's, bcaa's en multivitmin)....den ouwen zal wat trager groeien...hahaha.....

Succes
"

Niet iedereen die 20 is groeit als kool

Inderdaad als je jong bent en je voeding is niet goed, groei je op de eerste weken na ook niks/amper. Dus een beetje onzin om te doen of mensen in de 20 het makkelijk hebben om te groeien, ik ben me er wel van bewust dat als je ouder bent dat het dan nog moeilijker gaat

:orly: :D

Succses man :D

bedankt voor het advies.

Heb helemaal geen epidrol besteld....was gewoon curieus naar de reacties en inderdaad ...er kwam wat ik verwacht .

Succes

Mooi zo !!

als je 46 jaar bent, hou je je toch niet meer met die produkten bezig. ik vraag mij af of prohormonen en designersteroiden wel werken bij oudere mannen. neem dan beter een lichte dosis testosteron van 250mg per week ipv die vuiligheid. dan heb je de voordelen en niet de nadelen ervan. dan doe je zelfs niets ongezond met je lichaam.

ondertussen ook gelezen dat het eigenlijk een grap was van de topicstarter.

je had wel gelijk hoor skydirk. Had al van alles geprobeerd en inderdaad op die leeftijd doet het praktisch niks meer.
Die lichte tesosteron dosis zal er wel nog eens van komen.

Succes.

De oudere man

ik ga volgende week met epidrol beginnen nog tips ? :/

Ik heb momenteel al bijna 1 jaar 1 potje Epidrol van de firma Genera Supplements, 1 potje 6-oxo van Ergopharm en 1 potje X-Lean van IBE in huis. Mocht iemand interesse hebben stuur me dan maar even een PM'tje

heb wel intresse maar kan geen pm sturen.
of moet ff overal op reageren zodat ik aan de 15 posts kom.
lees al een hele tijd hier op t forum maar reageer nl nooit.
stuur mij maar een PM dan reageer ik daar wel op.

gewoon voor het echte werk gaan..die designerrommel is meestal slechter voor je lichaam en werkt niet zo goed of helemaal niet!(geldverspilling)

Terug
Naar boven