MuscleMeat

Epistane??

RobertF

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

ik zal me even voorstellen ik ben Robert 20 jaar en kom uit nijverdal.
doe sinds 2 jaar echt serieus aan krachttraining.
ik wil graag meer spiermassa opbouwen.
heb al verschillende dingen geprobeerd.
maar ik las laatst iets over epistane?
wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen hoe zo'n cyclus precies in zijn werk gaat en waar je op moet letten.
en welk "reinigingsmiddel" je moet gebruiken na die tijd?

:lifter:

Het grote prohormonen topic even door lezen.

zoek functie + google gebruiken

Wat gebeurt er als je gepakt wordt met Epistane?
Kan het niet 1,2,3 zo vinden in de vele topics die er zijn. :)
Sank you!

Weinig, vermoed ik, behalve dan dat je de zending niet aangeleverd krijgt.
Bewijsvorming is in dit geval een lastig issue voor ze. Stond toch op de Engelse website dat het legaal is? Wist jij veel dat dat in Nederland niet het geval is bla bla ;)
Bovendien, as mentioned, is er geen douane die de verzendingen tussen de UK en Nederland controleert.

Weinig, vermoed ik, behalve dan dat je de zending niet aangeleverd krijgt.
Bewijsvorming is in dit geval een lastig issue voor ze. Stond toch op de Engelse website dat het legaal is? Wist jij veel dat dat in Nederland niet het geval is bla bla ;)
Bovendien, as mentioned, is er geen douane die de verzendingen tussen de UK en Nederland controleert.

Het argument dat je niet wist dat het verboden was in NL is nooit geldig helaas. Iedereen wordt verondersteld de wet te kennen die op hem van toepassing is.

Welk beleid wel gevoerd wordt mbt pro-hormonen door de douane weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat 99/100 pakjes niet eens gecontroleerd worden vanuit de UK vanwege open grenzen en dat als de drugshond niet aanslaat het gewoon doorgelaten wordt. ..... maar dat is pure speculatie natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Hmmm, je hebt er natuurlijk helemaal gelijk in dat je de wet die van toepassing is in je land dient te kennen. Feit is wel natuurlijk dat met die wildgroei van supplementen natuurlijk het onmogelijk is om alles in de gaten te houden. Als ik de AAS sectie zo lees is het zelfs in geval van AAS besteld in non-EU landen al lastig voor de Douane om een zaak te bouwen en met voldoende bewijslast te komen. Blijft uiteraard een feit dat het niet legaal is en er dus altijd risico's ( hoe klein dan ook in het geval van PH binnen EU naar mijn mening) aanzitten, dus dat je dat je goed moet realiseren voordat je een bestelling plaatst.

Hmmm, je hebt er natuurlijk helemaal gelijk in dat je de wet die van toepassing is in je land dient te kennen. Feit is wel natuurlijk dat met die wildgroei van supplementen natuurlijk het onmogelijk is om alles in de gaten te houden. Als ik de AAS sectie zo lees is het zelfs in geval van AAS besteld in non-EU landen al lastig voor de Douane om een zaak te bouwen en met voldoende bewijslast te komen. Blijft uiteraard een feit dat het niet legaal is en er dus altijd risico's ( hoe klein dan ook in het geval van PH binnen EU naar mijn mening) aanzitten, dus dat je dat je goed moet realiseren voordat je een bestelling plaatst.

Ja, klopt. Persoonlijk maak ik me alleen altijd wel een stuk meer zorgen om de sides dan de kleine kans op een evt transactie die volgt (rechtsgang zal toch uit blijven, zeker bij eerste keer en kleine bestelling voor eigen gebruik.) Je betaald dat bedragje en je bent er van af terwijl sides zoveel ernstiger zijn.

sides vallen bij epistane ook wel mee
gisteren net besteld(A) hopen dat binnekomt hah

Laatst bewerkt:
Ik had op een donderdag besteld en was zaterdag binnen, ging dus erg snel :)

Nog een kind dat al wil gaan snoepen.

Ik begrijp het niet meer. De afgelopen jaren lijkt er een trend aan de gang waar jongeren bij manier van spreken al beginnen te snoepen voor ze beginnen met trainen...

Hoogstwaarschijnlijk is dit te verklaren door de toenemende luiheid die er tegenwoordig heerst. Natural trainen? Waarom zou je? Toch liever je gezondheid op het spel zetten en een beetje prohormonen nemen, dat is lekker stoer, en zo krijg je sneller spieren natuurlijk...

Laatst bewerkt:
sorry maar ik bepaal zelf wel even wat ik doe en hoe ik dat doe ?
zoveel dingen zijn verkeerd, laat mij maar een kind zijn..

Nog een kind dat al wil gaan snoepen.

Ik begrijp het niet meer. De afgelopen jaren lijkt er een trend aan de gang waar jongeren bij manier van spreken al beginnen te snoepen voor ze beginnen met trainen...

Hoogstwaarschijnlijk is dit te verklaren door de toenemende luiheid die er tegenwoordig heerst. Natural trainen? Waarom zou je? Toch liever je gezondheid op het spel zetten en een beetje prohormonen nemen, dat is lekker stoer, en zo krijg je sneller spieren natuurlijk...
u jelly? Face it, iedereen wil kuren maar niet iedereen wil de sides accepteren.

Je bent nog veelste jong pappie. Wacht nog 2 jaar. Hou vast aan een strikte dieet met propere voeding. Je kunt grote schade aanrichten op je endocrine systeem. Deze is nog niet volledig opgebouwd. Ook hieraan zit een nadelige aspect zoals sides. Deze moet je ook kunnen accepteren.

Check www.supplementsreview.com voor alle verhalen eveneens de sides.

Www.cheapuksupplements.Co.uk

Daar bestel ik mijn spullen. Site is 100 % betrouwbaar. Ze leveren met Dpd. Track &trace!! Boven de 200 pond gratis levering. Onder de 200 pond betaal je 3.99 pond!!

Al dat gelul over douane is niet waar en de kans dat jij of überhaupt het pakketje wordt gepakt is nihil. Dat noemen we open douane met eu landen.

ach die bulshit over dat je 21 moet zijn, is toch bij iedereen anders, hoe zou het anders kunnen dat 1 iemand bij 17jaar al stopt met groeien en een ander met 20 pas.
ook ben ik 20 over 2maand, dus dan is het maar een jaartje wat ik te jong ben.

ach die bulshit over dat je 21 moet zijn, is toch bij iedereen anders, hoe zou het anders kunnen dat 1 iemand bij 17jaar al stopt met groeien en een ander met 20 pas.

Gelukkig ken jij zo veel van het menselijke lichaam om je hierover uit te spreken :roflol:

leg jij het me maar uit dan, bij 21 stopt alles en iedereen met groeien, Bam bekijk het maar

Volgens jou betekent een stop van de lichaamsgroei dus automatisch dat alles in je lichaam niet meer gaat veranderen? Dan was ik op mijn 15de al helemaal volwassen, ik ben sindsdien nietmeer groter geworden. (en thans ben ik 1m77, wat niet echt klein is).

Maar hey, het is jou lichaam hoor ;)

Terug
Naar boven