AndroidHealthClinic

Epistane??

ik zeg niet dat dan alles stopt, juist niet
ik zeg dat ook binnen in je lichaam de 1 alles ''volwassen'' is op 19jarige leeftijd en bij de ander of 23 ( uitersten even noemen) niet dat ik hiermee wil zeggen dat dat bij mij het geval is.

Volgens jou betekent een stop van de lichaamsgroei dus automatisch dat alles in je lichaam niet meer gaat veranderen? Dan was ik op mijn 15de al helemaal volwassen, ik ben sindsdien nietmeer groter geworden. (en thans ben ik 1m77, wat niet echt klein is).

Maar hey, het is jou lichaam hoor ;)
Laat maar hangen, je hebt het geprobeerd. TS is echt ontzettend ignorant. Het is niet dat hij niet veelvuldig gewaarschuwd is.

ik zeg niet dat dan alles stopt, juist niet
ik zeg dat ook binnen in je lichaam de 1 alles ''volwassen'' is op 19jarige leeftijd en bij de ander of 23 ( uitersten even noemen) niet dat ik hiermee wil zeggen dat dat bij mij het geval is.
Dus wat wil je dan wel zeggen? Dat je geen flauw idee hebt of jouw endocrien systeem nog in groei is? Dat kan inderdaad niemand weten, TENZIJ je wacht tot je 21 bent, en DAARNA gaat kuren zoals ieder rationeel iemand. Als je dit gaat doorzetten wens ik je veel succes. Ik zou die twee jaar gebruiken om fatsoenlijk te vreten en mijn natuurlijke grens te krijgen, zonder het risico te lopen dat ik mijn voortplantingsorgaan de rest van mijn leven niet meer zo goed werkt ;)

EDIT:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begin-voedingschema-272611/
Ik zie zojuist je voedingsschema gezien, wat ingenieus en wel doordacht in elkaar steekt. Vooral de stroopwafels lijken me een goede zet. Je bent duidelijk klaar voor het gebruik van hormonen, die doorgaans gebruikt worden als middel wanneer men dicht tegen de natuurlijke max zit. Wanneer men naar jaren van training en goede voeding net dat beetje extra wil. Wanneer men weet dat zonder goede voeding, training en een absolute toewijding doen anabolen helemaal niets doen voor je. Jij zit overduidelijk op dit punt. Heel veel succes met je kuur! Ik raad overigens Superdrol aan, welliswaar iets slechter voor je lever, maar toch meer gains.

Laatst bewerkt:
ben trouwes niet eens de TS maargoed
omg, dat was toen ik net begon, totaal niet ingelezen enz.
zal je ook niet opgevallen zijn dat dat men 1e of 2e post was..

dus leuk geprobeerd maar slaat nergens op..
zat op 110kg met 26/27% vet dus sssst eerst wat research doen wil je met zulke feiten komen

Laatst bewerkt:
Laat maar hangen, je hebt het geprobeerd. TS is echt ontzettend ignorant. Het is niet dat hij niet veelvuldig gewaarschuwd is.

Dus wat wil je dan wel zeggen? Dat je geen flauw idee hebt of jouw endocrien systeem nog in groei is? Dat kan inderdaad niemand weten, TENZIJ je wacht tot je 21 bent, en DAARNA gaat kuren zoals ieder rationeel iemand. Als je dit gaat doorzetten wens ik je veel succes. Ik zou die twee jaar gebruiken om fatsoenlijk te vreten en mijn natuurlijke grens te krijgen, zonder het risico te lopen dat ik mijn voortplantingsorgaan de rest van mijn leven niet meer zo goed werkt ;)

EDIT:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begin-voedingschema-272611/
Ik zie zojuist je voedingsschema gezien, wat ingenieus en wel doordacht in elkaar steekt. Vooral de stroopwafels lijken me een goede zet. Je bent duidelijk klaar voor het gebruik van hormonen, die doorgaans gebruikt worden als middel wanneer men dicht tegen de natuurlijke max zit. Wanneer men naar jaren van training en goede voeding net dat beetje extra wil. Wanneer men weet dat zonder goede voeding, training en een absolute toewijding doen anabolen helemaal niets doen voor je. Jij zit overduidelijk op dit punt. Heel veel succes met je kuur! Ik raad overigens Superdrol aan, welliswaar iets slechter voor je lever, maar toch meer gains.

Jij hebt zelf toch ook al gekuurd en bent pas 21? Of vergis ik me?

Trouwens, ik denk dat je je weleens zou verschieten van het feit dat prohormonen volgens jou doorgaans gebruikt worden als je bijna aan je natural max zit. Er zijn genoeg kinderen die ze al gebruiken en beschouwen als gewone supplementen, in Amerika is dat nog veel erger, daar kan je het gewoon bij de apotheek halen. Onlangs was er nog een kerel van 16 die ze al gebruikte bij ons in de gym.

ben trouwes niet eens de TS maargoed
omg, dat was toen ik net begon, totaal niet ingelezen enz.
zal je ook niet opgevallen zijn dat dat men 1e of 2e post was..

dus leuk geprobeerd maar slaat nergens op..
zat op 110kg met 26/27% vet dus sssst eerst wat research doen wil je met zulke feiten komen

Vooruit, u verzoekt ik draai. In het grote prohormonetopic beweer je dat epistane geen volledig werkzame AAS is, maar een "prohormoon". Dit duidt op het feit dat je je research totaal niet (goed) hebt gedaan.
Feit blijft, wat ik ook met mijn bovenstaande post probeerde aan te tonen, dat je totaal niet weet waar je mee bezig bent. Ik weet 100% zeker dat je training en voeding niet optimaal zijn, en dat je naturel nog zat kunt gainen. Jij bent op zoek naar de snelste weg naar Rome, die niet bestaat zoals jij hem ziet.
Ik probeer je niet af te zeiken maar te beschermen voor je eigen onwetendheid. Als jij wilt kuren, be my guest, maar wees wel bereid om de risico´s te lopen die daar aan vast zitten op jouw leeftijd, en met je geringe ervaring wat betreft naturel groeien.

Ik raad je dan ook sterk aan de onderstaande sites door te lezen, zodat je over enkele jaren op een verantwoorde manier naar AAS kan grijpen.
- http://www.predatornutrition.com/prohormones_article.cfm
- [Link niet meer beschikbaar]
- http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=107904881

Jij hebt zelf toch ook al gekuurd en bent pas 21? Of vergis ik me?

Trouwens, ik denk dat je je weleens zou verschieten van het feit dat prohormonen volgens jou doorgaans gebruikt worden als je bijna aan je natural max zit. Er zijn genoeg kinderen die ze al gebruiken en beschouwen als gewone supplementen, in Amerika is dat nog veel erger, daar kan je het gewoon bij de apotheek halen. Onlangs was er nog een kerel van 16 die ze al gebruikte bij ons in de gym.
Absoluut! Dit is ook de reden dat ik dit post. Ik ben overigens 22, en heb 4 weken epistane gedraaid als recomp tijdens de nazomer, met een goede PCT, invlusief nolvadex. Bij ons traint ook iemand die Epistane gebruikt, die 18 jaar is, en denkt dat nolvadex een keelsnoepje is. Ik bedoel dat de verstandige mensen (die hun research doen, stickies lezen etc.) het gebruik van AAS wél zo beschouwen. Newinthegame is duidelijk een voorbeeld van het tegenovergestelde, en van hoe het niet moet.

dit slaat compleet nergens op, dat stuk over dat het een steroid is zal ik wel over heen gelezen heb, maar heb toch zeker 25-30 logs gelezen ( dosering,pct etc.)en 4uur lang op epistane gezocht buiten de logs om , en nee niet in 1 dag , verdeeld over 2 weken

Terug
Naar boven