Laat maar hangen, je hebt het geprobeerd. TS is echt ontzettend ignorant. Het is niet dat hij niet veelvuldig gewaarschuwd is.
Dus wat wil je dan wel zeggen? Dat je geen flauw idee hebt of jouw endocrien systeem nog in groei is? Dat kan inderdaad niemand weten, TENZIJ je wacht tot je 21 bent, en DAARNA gaat kuren zoals ieder rationeel iemand. Als je dit gaat doorzetten wens ik je veel succes. Ik zou die twee jaar gebruiken om fatsoenlijk te vreten en mijn natuurlijke grens te krijgen, zonder het risico te lopen dat ik mijn voortplantingsorgaan de rest van mijn leven niet meer zo goed werkt
EDIT:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begin-voedingschema-272611/
Ik zie zojuist je voedingsschema gezien, wat ingenieus en wel doordacht in elkaar steekt. Vooral de stroopwafels lijken me een goede zet. Je bent duidelijk klaar voor het gebruik van hormonen, die doorgaans gebruikt worden als middel wanneer men dicht tegen de natuurlijke max zit. Wanneer men naar jaren van training en goede voeding net dat beetje extra wil. Wanneer men weet dat zonder goede voeding, training en een absolute toewijding doen anabolen helemaal niets doen voor je. Jij zit overduidelijk op dit punt. Heel veel succes met je kuur! Ik raad overigens Superdrol aan, welliswaar iets slechter voor je lever, maar toch meer gains.