MuscleMeat

EQ

Heb je ervaring met DHB?
Er is veel DHB in omloop die niet echt is heb ik gelezen...
Wat was je dosering?Is 400/500mg genoeg met een lage dosering test er bij?
Ja ik heb er ervaring mee.

De DHB die ik gebruik is wel real. Althans, de bijwerkingen komen overeen met hetgeen wat er over wordt beschreven.

400-500 DHB en 750 test-e.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb er ervaring mee.

De DHB die ik gebruik is wel real. Althans, de bijwerkingen komen overeen met hetgeen wat er over wordt beschreven.

400-500 DHB en 750 test-e.
Ok,wat zijn de bijwerkingen die je er van hebt?
Draai je een langere cycle dan 10 of 12 weken,en is de werking nog steeds goed op een lage dosis test of draai je enkel 750mg...
Ik zat te denken om de test die jij er bij zet te halveren.

Ok,wat zijn de bijwerkingen die je er van hebt?
Draai je een langere cycle dan 10 of 12 weken,en is de werking nog steeds goed op een lage dosis test of draai je enkel 750mg...
Ik zat te denken om de test die jij er bij zet te halveren.
Zo nu en dan het gevoel krijgen dat je hebt wat warmer hebt. Ook zweette ik meer dan normaal. Voor de rest geen bijwerkingen.

Je moet er wel rekening mee houden dat je ht/hb sneller kan stijgen t.o.v. andere compounds. Op een of andere manier ging bloed doneren lastiger met DHB dan zonder.

Minimaal 14 weken. Meestal begin ik lager en verhoog de dosis op basis van mijn progressie.

Sowieso een van mijn favoriete compounds naast masteron en test.

Zo nu en dan het gevoel krijgen dat je hebt wat warmer hebt. Ook zweette ik meer dan normaal. Voor de rest geen bijwerkingen.

Je moet er wel rekening mee houden dat je ht/hb sneller kan stijgen t.o.v. andere compounds. Op een of andere manier ging bloed doneren lastiger met DHB dan zonder.

Minimaal 14 weken. Meestal begin ik lager en verhoog de dosis op basis van mijn progressie.

Sowieso een van mijn favoriete compounds naast masteron en test.

Geen Primo?

Dat primo zwak is is ook onzin.

Klopt. Ik snap al dat gepapegaai over primo niet. Het is in bijna alle gevallen gewoon geldverspilling. Een van de uitzonderingen is bij wedstrijden voor de 'look' die het geeft, en dat komt niet door de werking ervan op het skeletspierweefsel. Dus 99% van de mensen die primo zetten kunnen beter stoppen met hun geld te verspillen.

Als je primo neemt op een dosering dat het hetzelfde anabole effect heeft als tren of mast, dan zijn de androgene bijwerkingen nog prominenter. De enige reden waarom je er minder van merkt qua sides is omdat het middel gewoon fucking slap is. Als je een eerlijke vergelijking wilt maken qua bijwerkingen moet je het ook naar een dosering trekken waarbij het anabolisme in verhouding staat met de AAS waarmee je het vergelijkt... Dat hele punt probeer ik ook te maken in dat artikel.

Primo is ook leuk hoor. Het is gewoon prijzig in verhouding per ml.

• Topic Starter Topic Starter
DHB van het Nerderlandse zwarte goud is blijkbaar toch goed getest...
Wie heeft er ervaring met DHB?
Wat ik er vooral van kan opmaken,ergens tussen primo en tren met een minimum aan sides.
Toch raar dat er zo weinig over te vinden is hier.

DHB van het Nerderlandse zwarte goud is blijkbaar toch goed getest...
Wie heeft er ervaring met DHB?
Wat ik er vooral van kan opmaken,ergens tussen primo en tren met een minimum aan sides.
Toch raar dat er zo weinig over te vinden is hier.

Misschien nog weinig getest of vraag naar?

Terug
Naar boven