XXL Nutrition

Er komt een moskee

Zo moet het zijn. Ofwel ben je gangsta, ofwel ben je een mietje. Alles in between is fake.

Dan moet je maar zelf vrienden leren maken sjembek. Vrienden maken en een posse vomen is ook een onderdeel van 'vechten'. Eerlijkheid schmeerlijkheid 'mikejr'.

'ok'.

Kan niet, ik moet trainen dus heb geen tijd voor een sociaal leven :')

Iig, als ik degene tegenover me niet aankan, zorg ik gewoon dat ik geen ruzie met 'm maak, dan haal ik niet m'n vriendjes erbij en ga ook niet steken of whatever. Zal nooit wegrennen, maar toch.

Iig, als ik degene tegenover me niet aankan, zorg ik gewoon dat ik geen ruzie met 'm maak, dan haal ik niet m'n vriendjes erbij en ga ook niet steken of whatever. Zal nooit wegrennen, maar toch.

Dus je laat jezelf liever de grond in beuken dan dat je je vrienden erbij roept?

Kan er geen speld tussenkrijgen, ga er 100% mee akkoord.

Als je geen tijd hebt voor vrienden etc, dan vind ik wel dat je nie mag zeiken als je geownd wordt door 10 apen aka k*tmarokkanen.

Wat een k*t discussie. Marokkanen zijn zwak en hetzelfde geld voor losers zonder vrienden. Ik ben beide.

Ik neuk moslims

Kan er geen speld tussenkrijgen, ga er 100% mee akkoord.

Als je geen tijd hebt voor vrienden etc, dan vind ik wel dat je nie mag zeiken als je geownd wordt door 10 apen aka k*tmarokkanen.

Ik heb geen vrienden nodig me guns zijn me beste vrienden, ik own 10 mocro's in me 1tje verrekte koekwous!

Dus je laat jezelf liever de grond in beuken dan dat je je vrienden erbij roept?

Nope, ik maak gewoon die ruzie niet. Zet 'm liever compleet voor lul bij zijn vriendjes dan dat ik er de mijne bij moet halen, krijgen we zo'n slachtpartij, weinig zin in :)

Islam is het geloof van de liefde.

Terug
Naar boven