AndroidHealthClinic

Er komt een moskee

Ja, in de naam van Allah moest ik mijn mobiele telefoon overhandigen dan al niet hun niet "vuil aankijken" (terwijl ik ze nog niet had gespot zelfs), dan al niet zo stoer doen, dan al niet iets ander dergelijks.

Met alle niet-moslims hier heb ik dat specifieke probleem nooit gehad. Nog geen 5% van mijn gemeente is moslim, dus ik vind het zeer frappant dat ik al 4 voorvallen heb gehad met moslims en maar eentje met een niet-moslim, maar die laatste was terecht en deels mijn eigen schuld. :)

Dus in verhouding hoor ik 95% kans te hebben op "fittie" met niet-moslims, en 5% met wel-moslims. Dat is dus een verhouding van 1 : 20. In mijn geval is het 4 : 1, dit is dus toch wel opvallend.

Wat de verhouding is is irrelevant. De samenstelling van de bevolking is irrelevant. Al die zaken zijn bijzaak...

Speelde het feit dat ze Moslim waren een actieve rol in de ruzies?

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

al bijna 2 jaar...

• Topic Starter Topic Starter
Ja, want als ze geen moslim waren had ik geen ruzie met ze gehad, dan zouden ze net als alle anderen hier zijn, namelijk degenen waar ik geen ruzie mee kreeg :).

maar je zei net dat je wel ruzie had met niet moslims. Dus deze statement is niet waar.

Laat ik de vraag iets anders stellen: was het onderwerp van de ruzie religie?

Ja, want als ze geen moslim waren had ik geen ruzie met ze gehad, dan zouden ze net als alle anderen hier zijn, namelijk degenen waar ik geen ruzie mee kreeg :).

Man luister, heeft niets met moslim zijn te maken..
Heeft nou eens echt 0,0 met de religie te maken, ik ben zelf moslim en ik ga jou nu zeggen dat het heeft te maken met het type van mensen/ras..
9/10 waren het marokanen.. nou heb je in elk ras goede en slechte mensen maar het valt idd op dat bij de marokanen er veel criminelen bij zitten..
Dus als ik met jou ruzie zou hebben moet ik gaan zeggen tegen iedereen ja het komt omdat hij christen is dat ik ruzie met hem had moest het een moslim zijn geweest dan had ik er geen ruzie met gekregen..

En eerlijk gezegd, zelf doe ik niets liever dan ruzie zoeken met marokaanse jongeren of hun zusjes :hornyna: :D gwn omdat ik hun ras niet kan hebben meeste deel ervan zijn vuile achterbakse mensen, spijtig voor degene die het niet zijn maar de meeste hier denken zich alles te mogen permiteren

Matijaz;4704919 gwn omdat ik hun ras niet kan hebben [B zei:
meeste [/B]deel ervan zijn vuile achterbakse mensen, spijtig voor degene die het niet zijn maar de meeste hier denken zich alles te mogen permiteren

Kan je dit onderbouwen met behulp van statistische gegevens of ben je de zoveelste halve gare die anekdotische bewijsvoering ziet als een serieuze onderbouwing van zijn half gare stellingen?

Anti-extreemrechts avatar en toch racist, hier klopt iets niet :scratch:

Anti-extreemrechts avatar en toch racist, hier klopt iets niet :scratch:

aleen tegen de marokanen haha :D ( die jongetjes die teveel al pacino hebben gezien en dan denken met handtasjes van oude vrouwen te stelen dat ze cool zijn )

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Kan je dit onderbouwen met behulp van statistische gegevens of ben je de zoveelste halve gare die anekdotische bewijsvoering ziet als een serieuze onderbouwing van zijn half gare stellingen?

neeh sorry ik ben de zoveelste halve gare.. :D

het forum met de breedste mannen van nederland en zelfs hier krijg je gezeik over moslims en marokanen.

nog even en ik wordt ook bang voor ze.

en de kleinste piemols.

als ze zo stoer zijn met hun 45+ biceps dan moeten ze maar eens hun bek opentrekken tegen een 12-jarig 45kg ecto marokkaan ipv op een forum janken van 'kijk mij eens kleine ballen hebben'

en de kleinste piemols.

als ze zo stoer zijn met hun 45+ biceps dan moeten ze maar eens hun bek opentrekken tegen een 12-jarig 45kg ecto marokkaan ipv op een forum janken van 'kijk mij eens kleine ballen hebben'

Stats: 1m74 79kg 16%
:)

en de kleinste piemols.

waarom heet je hier eigenlijk gespierd?
met zulke stats lijk je meer op SniperX

en de kleinste piemols.

+1. Veel bla bla, weinig boemboem. Op zich niet erg dat je niet zo graag wilt vechten, maard houd dan gelijk ook gewoon je bek. :)

Man luister, heeft niets met moslim zijn te maken..
Heeft nou eens echt 0,0 met de religie te maken, ik ben zelf moslim en ik ga jou nu zeggen dat het heeft te maken met het type van mensen/ras..
9/10 waren het marokanen.. nou heb je in elk ras goede en slechte mensen maar het valt idd op dat bij de marokanen er veel criminelen bij zitten..
Dus als ik met jou ruzie zou hebben moet ik gaan zeggen tegen iedereen ja het komt omdat hij christen is dat ik ruzie met hem had moest het een moslim zijn geweest dan had ik er geen ruzie met gekregen..

En eerlijk gezegd, zelf doe ik niets liever dan ruzie zoeken met marokaanse jongeren of hun zusjes :hornyna: :D gwn omdat ik hun ras niet kan hebben meeste deel ervan zijn vuile achterbakse mensen, spijtig voor degene die het niet zijn maar de meeste hier denken zich alles te mogen permiteren

Jammer dat je zelf ook minstens even achterlijk bent.

+1. Veel bla bla, weinig boemboem. Op zich niet erg dat je niet zo graag wilt vechten, maard houd dan gelijk ook gewoon je bek. :)

Haha donder op. Leuk voorbeeld, was afgelopen zaterdagnacht/zondagochtend ff bij m'n broertje langs met 't uitgaan in een tent waar hij was. Was nog geen 2 stappen binnen of ik liep tegen 1 of ander klein rotaapje aan, kon 't niet heel goed zien maar Nederlands was ie niet. Nog geen 5 min later stond er 9 man voor me te zeuren dat ik ruzie maakte en ze niet bang voor me waren. Nu ben ik gelukkig een groot schatje dat niet slaat, en was de beveiliging er heel snel bij, maar toch.

Dan moet je maar zelf vrienden leren maken sjembek. Vrienden maken en een posse vomen is ook een onderdeel van 'vechten'. Eerlijkheid schmeerlijkheid 'mikejr'.

'ok'.

Ik ga vechten en ik neem mee:
AL M'N MATTIEZzzz
PIPA
MES
RESERVE-PIPA
SCOOTER (VLUCHTEN VOOR DE POPO, JE WEET)

Terug
Naar boven