- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volgens het artikel is Ondernemer Paul Sturkenboom de smiecht die deze operatie op gang probeert te krijgen.
hij is dood

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens het artikel is Ondernemer Paul Sturkenboom de smiecht die deze operatie op gang probeert te krijgen.

Ja, in de naam van Allah moest ik mijn mobiele telefoon overhandigen dan al niet hun niet "vuil aankijken" (terwijl ik ze nog niet had gespot zelfs), dan al niet zo stoer doen, dan al niet iets ander dergelijks.
Met alle niet-moslims hier heb ik dat specifieke probleem nooit gehad. Nog geen 5% van mijn gemeente is moslim, dus ik vind het zeer frappant dat ik al 4 voorvallen heb gehad met moslims en maar eentje met een niet-moslim, maar die laatste was terecht en deels mijn eigen schuld.
Dus in verhouding hoor ik 95% kans te hebben op "fittie" met niet-moslims, en 5% met wel-moslims. Dat is dus een verhouding van 1 : 20. In mijn geval is het 4 : 1, dit is dus toch wel opvallend.
Mijn klacht valt dan ook gewoon onder de vrijheid van meningsuiting.
Speelde het feit dat ze Moslim waren een actieve rol in de ruzies?.
.Ja, want als ze geen moslim waren had ik geen ruzie met ze gehad, dan zouden ze net als alle anderen hier zijn, namelijk degenen waar ik geen ruzie mee kreeg.
Ja, want als ze geen moslim waren had ik geen ruzie met ze gehad, dan zouden ze net als alle anderen hier zijn, namelijk degenen waar ik geen ruzie mee kreeg.
gwn omdat ik hun ras niet kan hebben meeste deel ervan zijn vuile achterbakse mensen, spijtig voor degene die het niet zijn maar de meeste hier denken zich alles te mogen permiterenMatijaz;4704919 gwn omdat ik hun ras niet kan hebben [B zei:meeste [/B]deel ervan zijn vuile achterbakse mensen, spijtig voor degene die het niet zijn maar de meeste hier denken zich alles te mogen permiteren

Anti-extreemrechts avatar en toch racist, hier klopt iets niet![]()
( die jongetjes die teveel al pacino hebben gezien en dan denken met handtasjes van oude vrouwen te stelen dat ze cool zijn )Kan je dit onderbouwen met behulp van statistische gegevens of ben je de zoveelste halve gare die anekdotische bewijsvoering ziet als een serieuze onderbouwing van zijn half gare stellingen?

het forum met de breedste mannen van nederland en zelfs hier krijg je gezeik over moslims en marokanen.
nog even en ik wordt ook bang voor ze.
en de kleinste piemols.
als ze zo stoer zijn met hun 45+ biceps dan moeten ze maar eens hun bek opentrekken tegen een 12-jarig 45kg ecto marokkaan ipv op een forum janken van 'kijk mij eens kleine ballen hebben'

en de kleinste piemols.
als ze zo stoer zijn met hun 45+ biceps dan moeten ze maar eens hun bek opentrekken tegen een 12-jarig 45kg ecto marokkaan ipv op een forum janken van 'kijk mij eens kleine ballen hebben'
en de kleinste piemols.

Man luister, heeft niets met moslim zijn te maken..
Heeft nou eens echt 0,0 met de religie te maken, ik ben zelf moslim en ik ga jou nu zeggen dat het heeft te maken met het type van mensen/ras..
9/10 waren het marokanen.. nou heb je in elk ras goede en slechte mensen maar het valt idd op dat bij de marokanen er veel criminelen bij zitten..
Dus als ik met jou ruzie zou hebben moet ik gaan zeggen tegen iedereen ja het komt omdat hij christen is dat ik ruzie met hem had moest het een moslim zijn geweest dan had ik er geen ruzie met gekregen..
En eerlijk gezegd, zelf doe ik niets liever dan ruzie zoeken met marokaanse jongeren of hun zusjes![]()
gwn omdat ik hun ras niet kan hebben meeste deel ervan zijn vuile achterbakse mensen, spijtig voor degene die het niet zijn maar de meeste hier denken zich alles te mogen permiteren
+1. Veel bla bla, weinig boemboem. Op zich niet erg dat je niet zo graag wilt vechten, maard houd dan gelijk ook gewoon je bek.![]()