MuscleMeat

Erg last van knie tijdens kuur, winstrol, deca en testo

Ram78

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
101kg
Vetpercentage
19%
Hallo allemaal, ben 2 weken bezig met mijn kuur, heb alleen erg veel pijn aan beide knieën! Zo pijn dat ik ieder keer pijnstillers diclofenak moet gebruiken! Mijn vraag: zijn deze bijwerkingen normaal? En kan ik tijdens mijn kuur Glucosamine en soms pijnstillers gebruiken? Raar dat ook beide knieën pijn doen! Mijn kuur: Week 1-6: Winstrol 50mg /dag
Week 1-8: Deca 200mg/week
Week 1-10: Test E Week 12-15 Nolvadex 20mg dag

Misschien door de winstrol, slecht voor gewrichten dacht ik.

Maar hij neemt test en deca erbij, had trouwens dan voor dianabol gekozen ipv winstrol, doel is massa neem ik aan?

En anders je winny eruit mikken. Eerste keer winny zeker?

Dit dus...

Visolie 5gr ed en evt glucosamine 2 tabs per dag erbij nemen.

Hij heeft daar ook wel een punt, maar overal.lees je dat enanthaat test of deca of whatever niet direct merkbaar zijn maar wel direct gaan werken, maar het zou het inderdaad kunnen verklaren.

Maar glucosamine had hij dan een maand eerder mee moeten beginnen wil dat werken. Ik nam trouwens taurine bij de winstrol tegen back pump en kramp in kuiten enz dat hielp uitstekend, maar aangezien de deca er met 3 à 4 weken toch echt wel inkickt is het een kwestie van ff doorbijten .

Hij heeft daar ook wel een punt, maar overal.lees je dat enanthaat test of deca of whatever niet direct merkbaar zijn maar wel direct gaan werken, maar het zou het inderdaad kunnen verklaren.

Maar glucosamine had hij dan een maand eerder mee moeten beginnen wil dat werken. Ik nam trouwens taurine bij de winstrol tegen back pump en kramp in kuiten enz dat hielp uitstekend, maar aangezien de deca er met 3 à 4 weken toch echt wel inkickt is het een kwestie van ff doorbijten .

Mee eens, daarom was de gluco ook als optie erbij gezet :)
Denk dat je die 1-2 weekjes nog wel doorkomt met alleen omega3.

Ja maar werken en het merken zijn twee verschillende dingen he.

Overigens glucosamine duurt meestal ook paar maanden voordat je er iets van merkt (als je er al iets van merkt)

• Topic Starter Topic Starter
Oke!!! Erg bedankt voor jullie info!! Dus glucosamine merk je na een maand! Ik Kan dus nu in feite visolie met glyco naast mijn bestaande kuur nemen?? Het doet verschrikkelijk veel pijn dat ik bijna niet kan lopen.. Met diclofenak kom ik er wel.. En dan ook echt beide benen ook pijn!! Echt apart!! Dus even nog volhouden! Maar krijg ik dan niet te veel stoffen als ik visolie, gluco, met deca test en winstrol gebruik?? En gaan deze wel allen samen?? Thx voor jullie hulp!!!!

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 17:10 ----------

En anders je winny eruit mikken. Eerste keer winny zeker?

Nee mijn tweede kuur, had vorige jaar turi met winny gedaan geen probleem gehad!!

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 17:13 ----------

Oke!!! Erg bedankt voor jullie info!! Dus glucosamine merk je na een maand! Kan dus nu in feite visolie met glyco naast mijn bestaande kuur nemen?? Het doet verschrikkelijk veel pijn dat ik bijna niet kan lopen.. Met diclofenak kom ik er wel.. En dan ook echt beide benen ook!! Echt apart!! Dus even nog volhouden! Maar krijg ik dan niet te veel stoffen als ik visolie, gluco, met deca test en winstrol gebruik?? En gaan deze wel allen samen?? Thx voor jullie hulp!!!!

Kan prima samen :)

Dus glucosamine merk je na een maand! Kan dus nu in feite visolie met glyco naast mijn bestaande kuur nemen?? Het doet verschrikkelijk veel pijn dat ik bijna niet kan lopen.. Met diclofenak kom ik er wel.. En dan ook echt beide benen ook!! Echt apart!! Dus even nog volhouden! Maar krijg ik dan niet te veel stoffen als ik visolie, gluco, met deca test en winstrol gebruik?? En gaan deze wel allen samen?? Thx voor jullie hulp!!!!

Ik heb wel eens wat gegoogled over de werking van glucosamine maar of dit werkt tegen droge gewrichten is discutabel. (Mocht het wel werken dan is het volgens mij vaak maar minimaal).

Wat ik erg vreemd vind is dat iedereen gelijk van alles begint te roepen over middelen, terwijl de oorzaak nog compleet niet is vastgesteld.???
Nu kan wat visolie en glucosamine geen kwaad, maar de vraag is waar komt die pijn vandaan?

Hoe train jij je benen?

Wat ik erg vreemd vind is dat iedereen gelijk van alles begint te roepen over middelen, terwijl de oorzaak nog compleet niet is vastgesteld.???
Nu kan wat visolie en glucosamine geen kwaad, maar de vraag is waar komt die pijn vandaan?

Hoe train jij je benen?

Omdat de link met winny erg voor de hand liggend is. En visolie supplementeren zal sowieso geen negatief effect hebben en kan alleen maar positief uitpakken.

Omdat de link met winny erg voor de hand liggend is. En visolie supplementeren zal sowieso geen negatief effect hebben en kan alleen maar positief uitpakken.

Ik vind dat niet persé voor de hand liggen. Er worden te snel conclusies getrokken. Straks ligt het helemaal niet aan de winny en stopt TS met de winstrol terwijl de klachten blijven. En dan?

• Topic Starter Topic Starter
Ja inderdaad!! Misschien is de oorzaak niet de winstrol want vorig jaar had ik geen last van winny samen met turi! Misschien heeft het te maken omdat ik deca, testo, en winny samen gebruik? Heb 2 weken m'n benen niet getraind omdat nu bijna 2 weken last van m'n knieën heb. Dan gaat het 2 dagen weer even goed, dan voel ik de pijn aan beide knieën aankomen!! Het lijkt net of er vocht bij komt ipv juist vocht weggaat door winny! Nog een week afwachten, als dit zo doorgaat, dan even naar arts toe! Heb juist erg sterk knieën voorheen pakte ik 230kg 6x half doorgezakt met squatten, met stang wat aan machine vastzit, dus geen losse stang! Maar nu pak ik niet meer dan 140kg Bedankt voor jullie hulp! Groet

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 05:04 ----------

Hoe train jij je benen?

Ja inderdaad!! Misschien is de oorzaak niet de winstrol want vorig jaar had ik geen last van winny samen met turi! Misschien heeft het te maken omdat ik deca, testo, en winny samen gebruik? Heb 2 weken m'n benen niet getraind omdat nu bijna 2 weken last van m'n knieën heb. Dan gaat het 2 dagen weer even goed, dan voel ik de pijn aan beide knieën aankomen!! Het lijkt net of er vocht bij komt ipv juist vocht weggaat door winny! Nog een week afwachten, als dit zo doorgaat, dan even naar arts toe! Heb juist erg sterk knieën voorheen pakte ik 230kg 6x half doorgezakt met squatten, met stang wat aan machine vastzit, dus geen losse stang! Maar nu pak ik niet meer dan 140kg Bedankt voor jullie hulp! Groet

Dik gedrukte is niet echt relevant voor je knieën.

Winstrol eruit

Half doorzakken met squatten mag je geen squat noemen. Een squat is pas een squat als door de 90 gaat of net op 90. Maargoed dat even terzijde.

Deed je bijvoorbeeld ook veel leg-extensions. Is nogal belastend voor je knieschijf (patella) om maar es één voorbeeld te noemen. Stand van voeten met legpressen en manier van squatten.
Ga trouwens squatten met losse halter. Vermijd de smithmachine.

Ik zie hier iedereen maar klakkeloos roepen "oh winstrol eruit" en de kans dat winstrol jou deze problemen geven is groot, maar kijk eerst wel even hoe deze problemen ontstaan.

Terug
Naar boven