MuscleMeat

Erg last van knie tijdens kuur, winstrol, deca en testo

• Topic Starter Topic Starter
Oké thx allemaal!!! Ik zal winstrol eruit halen en verder met deca en testo! Een collega had het zelfde probleem met winstrol. Omdat t vocht wegtrekt van je knieën heb je geen goede smering! En bij ieder ander merk van winstrol heeft weer een ander effect! Want winstol van DNA had ik geen problemen met m'n knieën.. Nu gebruik ik naast mijn kuur veel visolie en glucosamine en voelt beter aan!! Dank je allen!!!

---------- Post toegevoegd 19 September 2013 om 19:33 ----------

Half doorzakken met squatten mag je geen squat noemen. Een squat is pas een squat als door de 90 gaat of net op 90. Maargoed dat even terzijde.

Deed je bijvoorbeeld ook veel leg-extensions. Is nogal belastend voor je knieschijf (patella) om maar es één voorbeeld te noemen. Stand van voeten met legpressen en manier van squatten.
Ga trouwens squatten met losse halter. Vermijd de smithmachine.

Ik zie hier iedereen maar klakkeloos roepen "oh winstrol eruit" en de kans dat winstrol jou deze problemen geven is groot, maar kijk eerst wel even hoe deze problemen ontstaan.

Ik begrijp je volkomen! Maar heb twee weken geen been getraind, en toch erg pijn.. Komt echt door winstrol.. Thx man

Oké thx allemaal!!! Ik zal winstrol eruit halen en verder met deca en testo! Een collega had het zelfde probleem met winstrol. Omdat t vocht wegtrekt van je knieën heb je geen goede smering! En bij ieder ander merk van winstrol heeft weer een ander effect! Want winstol van DNA had ik geen problemen met m'n knieën.. Nu gebruik ik naast mijn kuur veel visolie en glucosamine en voelt beter aan!! Dank je allen!!!

Kom omdat er in DNA geen tot weinig werkzame stof zit.

• Topic Starter Topic Starter
Kom omdat er in DNA geen tot weinig werkzame stof zit.

Hallo, ja dat hoor ik vaker over de fake producten van DNA, maar bij mij heeft het goed gewerkt!! Kwam 7kg aan destijds! Had blijkbaar de echte DNA. Hoe zijn euro pharma dan? Die zijn de beste las ik, omdat deze niet makkelijk nagemaakt worden? Welk merk raad je mij aan?? Mvg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven