MuscleMeat

Ergogenics over Anabolic Xtreme: "Designersteroid Superdrol sloopt nog eens 5 levers"

waarom wilt iedereen aan de ph als het gewoon versleutelde anabolen zijn, met minder resultaat, de artsten spreken al over het stofje methasteron ( wat volgens mij gewoon een bestandsdeel is van dianabol kan het mis hebben).

Dus waarom gebruik je dan niet gewoon een echt kuur, dan weet je teminste wat je doet en wat je gebruik bij die ph blijft het altijd maar een vraag van wat er in zit

nogmaals'; superdrol is geen ph maar een echte aas.

een ph vereist een conversie naar het werkzame hormoon en een aas heeft dit niet en is direct werkzaam, zoals superdrol. het resultaat in massa winst is absoluut niet gering, het is en blijf wel een oral only, wel 1 waar je +5-6 kg vvm mee pakt.

• Topic Starter Topic Starter
Prohormonen zijn in de EU niet gewoon in de sportwinkel te koop hoor. Nog eens wat, in je openingspost jammer je over dat je een erg gevoelige lever hebt. Waarom begin je dan uberhaupt aan die shit? Heb je toch moeite met de trage gains?

Ik ben redelyk wat carriere aan het maken met mn job, en ga het trainen binnen enkele maanden beginnen af te bouwen. (naar 2 a 3 korte sessies per week) Het is te moeilijk om te combineren. Het werl eist ook een groot deel van mn privetijd op tegewoordig

dus wil ik nog ns een laatste keer voluit gaan:rolleyes:

Ik ben redelyk wat carriere aan het maken met mn job, en ga het trainen binnen enkele maanden beginnen af te bouwen. (naar 2 a 3 korte sessies per week) Het is te moeilijk om te combineren. Het werl eist ook een groot deel van mn privetijd op tegewoordig

dus wil ik nog ns een laatste keer voluit gaan:rolleyes:

je weet dat je op die manier uiteindelijk niet veel van de kuur gaat overhouden he?

weet ik. Maar gewoon nog 1 keer alles uit de kast halen snapje??

weet ik. Maar gewoon nog 1 keer alles uit de kast halen snapje??

ja snap ik, het is alleen geen goede reden een kuur te doen, ook in acht nemende dat je al een zwakke lever hebt. waarom spelen met zoiets om alleen 1 keer alles uit de kast te halen? dat kan je ook naterel wel, alleen dan met wat minder gewicht en massa.

waarom wilt iedereen aan de ph als het gewoon versleutelde anabolen zijn, met minder resultaat, de artsten spreken al over het stofje methasteron ( wat volgens mij gewoon een bestandsdeel is van dianabol kan het mis hebben).

Dus waarom gebruik je dan niet gewoon een echt kuur, dan weet je teminste wat je doet en wat je gebruik bij die ph blijft het altijd maar een vraag van wat er in zit

Methasteron is de korte naam voor Methyl-Masteron. Het bekende anabool masteron met een methyl-verbinding zodat het nog beter oraal actief is, en helaas ook nog schadelijker voor de lever.

ja snap ik, het is alleen geen goede reden een kuur te doen, ook in acht nemende dat je al een zwakke lever hebt. waarom spelen met zoiets om alleen 1 keer alles uit de kast te halen? dat kan je ook naterel wel, alleen dan met wat minder gewicht en massa.

Inderdaad Barbellman. Ik heb nooit rommel gebruikt en het is wijs om naturel te blijven. Ik ga je stelling in beraad nemen. Ik ga sowieso nog langs de dokter om mn leverwaarden te laten checken; stack of geen stack, is altijd handig om te weten.

Ook ga ik wat sleutelen aan mn voedingsschema en dit posten. Als ik dit optimaliseer (het ziet er nu al deftig uit maar kan nog n tikkeltje beter) ga ik hier sowieso profijt uithalen in de gym.

En als ik dan uiteindelijk toch beslis om te stacken, (als mn leverwaarden dit toelaten, valt dus af te wachten) is het met toezicht van een dokter. Ik ken die mens goed en hij zal mijn gezondheid observeren, ookal is hij uiteraard tegen prohormonen e.d.

Bedankt barbellman & anderen voor de respons! Hopelijk volgen er nog. Aan alle anderen die anabolic extreme of alri stack doen: succes & denk aan je gezondheid

grts!

Terug
Naar boven