XXL Nutrition

Ervaring bestellen via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Binnen eu kun je bestellen wat je wilt. Gaat prima. Yohimbe moet je niet nemen, dat werkt gewoon niet of nauwelijks. Yohimbine HCL is beter. Creanite heeft al lang geen yohimbine meer.

• Topic Starter Topic Starter
Yocoral is yohimbine HCL, am I right?

Yohimbine HCL Dit is het actieve ingredient in Yocoral.
Is vrij verkrijgbaar bij de belgische apothekers.

van yohimbe voel ik mij niet goed. zeer vervelend, onrustig geveoel. van yohimbine voel je niets, maar waarom zou je het kopen? ik heb beiden vroeger dikwijls gebruikt. soms misschien goed voor de erectie maar denk maar niet dat je ervan gaar vermageren. dikke bullshit. ik vind arginine trouwens veel beter voor nog betere erecties.

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

vele apothekers geven yocoral zonder recept maar niet allemaal omdat het toch wel hart en bloeddrukproblemen kan geven. ik denk niet dat de online apothekers in België dit zullen leveren.

Is geen probleem voor deze apotheek hoor, had ff gemailed. Ik wil het gebruiken naast een ECA, a 15mg pd, het schijnt goed te zijn voor de doorbloeding van hardnekkige vetzones (aangezien ik tot 2 jaar geleden zo een 3 jaar 120 kilo heb gewogen, en daarvoor ook al n dikkertje was).

Laatst bewerkt:
Kan ik nu yohimbe bij de belgische apotheker krijgen, of was dat enkel vroeger?
Kan ik het nemen in combinatie met beta blokkers? (omdat ik lees dat het de bloeddruk kan verhogen)

diverse online apothekers in belgië zijn zo vriendelijk om het naar Nederland te sturen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven