XXL Nutrition

ervaring gomad + aas?

chrisk

Elite Member
15 jaar lid
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
12.187
heeft iemand hier ervaring mee? of links naar mensen die het gedaan hebben?

is het iets wat je zou afraden?

Waarom Gomad? Wat zie je er zelf nou voor nut in?
Het lijkt me hartstikke ongezond 4 liter melk op een dag zuipen en met aas samen. Vochtbal wordt je denk ik

puisten gegarandeerd:P

• Topic Starter Topic Starter
Met AAS zou je toch beter/meer gebruik kunnen maken van al die voedingstoffen?

Waarom zou je dat doen?

Om op een makkelijke manier genoeg binnen te krijgen om de verhoogde gains te ondersteunen?

probeer het en hou een log bij

Ben je te lui om fatsoenlijke voeding te maken en op te eten?

Gewoon 5000kcal uit normale voeding halen + GOMAD met volle melk zodat je op een goed ruime 7000kcal uit komt.
Dan hoef je niet eens AAS te pakken want dan gain je wel

Ben je te lui om fatsoenlijke voeding te maken en op te eten?
Melk is geen fatsoenlijke voeding?

Gewoon 5000kcal uit normale voeding halen + GOMAD met volle melk zodat je op een goed ruime 7000kcal uit komt.
Dan hoef je niet eens AAS te pakken want dan gain je wel
Dan gain je vet ja, daar heb ik geen interresse in.

Als jullie er geen ervaring mee hebben en het gewoon niet weten mag je dat zeggen hoor.

Geen interesse in vet gains, maar GOMAD lijkt je wel wat? Dat is 4 liter volle melk man... Veel insuline en verzadigde vetten. Lijkt mij geen lean gain combi! AAS zijn een middel om natuurlijke grenzen te overschrijden, maar als je geen zin / motivatie hebt om je voeding volledig op orde te hebben vindt ik AAS overbodig.. Just my two cents.

Ik snap de connectie tussen veel melk en slecht eten of je voeding niet op orde hebben niet helemaal, ik dacht dat het juist belangrijk was om veel gezonde vetten en een volledig proteine profiel binnen te krijgen.

Ik drink al jaren liters melk per dag, ook tijdens het cutten dus dat hoeft niet perse vet te maken maar 7000kcal per dag zouden dat wel doen, of verhoogt AAS je synthesese/verbranding zo erg?

Lijkt mij dat je met AAS en gomad samen lean-ere gains geeft dan gomad zonder kuur. Daardoor had ik het er laatst over met een trainer dat gomad misschien wel beter is als je met een kuur bezig bent en daarbuiten eigenlijk niet aan te raden is, omdat je naturel zoveel voedingstoffen niet nodig hebt en alleen maar veel vet aan zet dat je weer kwijt moet.

Melk drnk ik al jaren niet meer

eigenlijk alle grote jongens die ik ken doen het niet, of max 200/300ml op een dag.

Lijkt mij dat je met AAS en gomad samen lean-ere gains geeft dan gomad zonder kuur. Daardoor had ik het er laatst over met een trainer dat gomad misschien wel beter is als je met een kuur bezig bent en daarbuiten eigenlijk niet aan te raden is, omdat je naturel zoveel voedingstoffen niet nodig hebt en alleen maar veel vet aan zet dat je weer kwijt moet.

Denk je dat je al die suikers in je kuur opeens wel nodig hebt? Maak gewoon een fatsoenlijk voedingsschemaen plaats die hier, dan geven wij je wel advies daarop.

Melk drnk ik al jaren niet meer

eigenlijk alle grote jongens die ik ken doen het niet, of max 200/300ml op een dag.

Ik drink zelf ook nooit melk, heel af en toe als ik de havermout wat lekkerder wil hebben

Ze hebben het over volle melk, maar als je magere melk pakt en dat 5 liter een dag, kom je minder vet aan lijkt me.

Ik snap de connectie tussen veel melk en slecht eten of je voeding niet op orde hebben niet helemaal, ik dacht dat het juist belangrijk was om veel gezonde vetten en een volledig proteine profiel binnen te krijgen.

Ik drink al jaren liters melk per dag, ook tijdens het cutten dus dat hoeft niet perse vet te maken maar 7000kcal per dag zouden dat wel doen, of verhoogt AAS je synthesese/verbranding zo erg?

Leuk dat je dat zelf denkt haha. Melk om te cutten :p

Terug
Naar boven