- Waardering
- 12.187
heeft iemand hier ervaring mee? of links naar mensen die het gedaan hebben?
is het iets wat je zou afraden?
is het iets wat je zou afraden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Melk is geen fatsoenlijke voeding?Ben je te lui om fatsoenlijke voeding te maken en op te eten?
Dan gain je vet ja, daar heb ik geen interresse in.Gewoon 5000kcal uit normale voeding halen + GOMAD met volle melk zodat je op een goed ruime 7000kcal uit komt.
Dan hoef je niet eens AAS te pakken want dan gain je wel
Lijkt mij dat je met AAS en gomad samen lean-ere gains geeft dan gomad zonder kuur. Daardoor had ik het er laatst over met een trainer dat gomad misschien wel beter is als je met een kuur bezig bent en daarbuiten eigenlijk niet aan te raden is, omdat je naturel zoveel voedingstoffen niet nodig hebt en alleen maar veel vet aan zet dat je weer kwijt moet.
Melk drnk ik al jaren niet meer
eigenlijk alle grote jongens die ik ken doen het niet, of max 200/300ml op een dag.
Ze hebben het over volle melk, maar als je magere melk pakt en dat 5 liter een dag, kom je minder vet aan lijkt me.
Ik snap de connectie tussen veel melk en slecht eten of je voeding niet op orde hebben niet helemaal, ik dacht dat het juist belangrijk was om veel gezonde vetten en een volledig proteine profiel binnen te krijgen.
Ik drink al jaren liters melk per dag, ook tijdens het cutten dus dat hoeft niet perse vet te maken maar 7000kcal per dag zouden dat wel doen, of verhoogt AAS je synthesese/verbranding zo erg?
Lijkt mij dat je met AAS en gomad samen lean-ere gains geeft dan gomad zonder kuur. Daardoor had ik het er laatst over met een trainer dat gomad misschien wel beter is als je met een kuur bezig bent en daarbuiten eigenlijk niet aan te raden is, omdat je naturel zoveel voedingstoffen niet nodig hebt en alleen maar veel vet aan zet dat je weer kwijt moet.