- Waardering
- 28.150
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jeetje 400 voor een weegschaal is echt heel veel geld.Ik had een labweegschaal 0-2000gr (120mm)
0.01 exact geijkt, geen Alibaba troep. Denk dat nu ~€400,- kost. Je had ook 0-600gr 0.001.
paste beker glas ruim op
Zo eentje is dan weer net te klein want alleen het bekerglas weegt al ongeveer 170-200gram
Die bedoel ik met Alibaba. Zijn daar paar euro en zou ik niet vertrouwen om medicatie af te wegen.
Die primo kan haast niet echt zijn voor dat geld. Zou het lekker laten voor wat het is bij die hahaJeetje 400 voor een weegschaal is echt heel veel geld.
Supplier update: ik was best ver gekomen met een supplier voor testE (ik had een aparte inquiry gemaakt voor test en primo) toen ik vroeg of ze ook primoE hadden en dat hadden ze kreeg ik de volgende rekening: (25gram testE - €60 25gram primoE €50 bezorging €35)
Ik had het nagevraagd en het was geen typfout dat ze meschien 500 bedoelde… dit kan toch nooit echte primo zijn? Ik ben daardoor heel skeptisch over deze supplier.
Hier is de websiteJeetje 400 voor een weegschaal is echt heel veel geld.
Supplier update: ik was best ver gekomen met een supplier voor testE (ik had een aparte inquiry gemaakt voor test en primo) toen ik vroeg of ze ook primoE hadden en dat hadden ze kreeg ik de volgende rekening: (25gram testE - €60 25gram primoE €50 bezorging €35)
Ik had het nagevraagd en het was geen typfout dat ze meschien 500 bedoelde… dit kan toch nooit echte primo zijn? Ik ben daardoor heel skeptisch over deze supplier.
Mijne weegt tot 750 gram.Zo eentje is dan weer net te klein want alleen het bekerglas weegt al ongeveer 170-200gram
Ligt ook aan de inhoud. Dacht dat 150ml 100 gram woog zoiets. Heb alles weg gedaan (spijt😢)Zo eentje is dan weer net te klein want alleen het bekerglas weegt al ongeveer 170-200gram
50gram Primo-e kost ~ $1.000 +97% purity.(in productie)Jeetje 400 voor een weegschaal is echt heel veel geld.
Via amazon? Als het voor jezelf is kan je steriele kopen maar moet je de flipoff verwijderen met vullen. Je kan ook lege vials daar vinden maar die horen dan nog wel in de autoclaaf voordat je ze gaat afvullenEen gedeelte van het apperatuur is al binnen, ik heb nu contact met een supplier voor de raws waar ik denk mee door te gaan. Het enige waar ik goed op vast loop nu zijn de vials.. het verbaast me hoe moeilijk het is om een beetje kwaliteit vials te vinden, heeft iemand hier een tip voor?
Gewoon zo eentje die ze voor babys gebruiken?Magnetron sterilisator kun je ook goed gebruiken.
Verder oppassem met geoxideerde raws, waar aardig wat van in omloop is.
Donker gele NPP etc(nog donkerder dan TrenA)
Zie de donkergele/oranje( in mijn ogen geoxideerde) raws gebruikt worden en getest tussen 68-82%. Ikzelf zou dat niet gebruiken.Gewoon zo eentje die ze voor babys gebruiken?
Ja RAW markt is naar mijn beleving tot nu toe echt een nachtmerrie, die helft heeft geen testrapport (wat natuurlijk niet altijd betrouwbaar is) of ze hebben belachelijke bezorgkosten (100euro voor 250gram).
Ook is de hotplatemixer die ik van Aliexpress besteld had kapot.. gelukkig mag ik hem terugsturen wat ik niet verwacht had.
Ik wil best wel mijn geluk proberen met een indiaanse supplier alleen is het hoogste purity die ze geven 99%. terwijl ik minimaal naar 99,33/99,66% zoek.
99.33/99.66 kan je wel vergeten op dit moment gok ikGewoon zo eentje die ze voor babys gebruiken?
Ja RAW markt is naar mijn beleving tot nu toe echt een nachtmerrie, die helft heeft geen testrapport (wat natuurlijk niet altijd betrouwbaar is) of ze hebben belachelijke bezorgkosten (100euro voor 250gram).
Ook is de hotplatemixer die ik van Aliexpress besteld had kapot.. gelukkig mag ik hem terugsturen wat ik niet verwacht had.
Ik wil best wel mijn geluk proberen met een indiaanse supplier alleen is het hoogste purity die ze geven 99%. terwijl ik minimaal naar 99,33/99,66% zoek.
Dus ik begin net op het verkeerde moment met homebrewen?