erwinrt Cool Novice Lid sinds 27 jun 2005 Berichten 147 Waardering 0 11 jan 2006 Topic Starter Topic Starter #21 Ik wou even melden dat ik dus toch de spulletjes van Blueline ga kopen, proberen waard toch! en ik kan ze voordeliger krijgen dan GS ik laat nog horen.. wel vreemd dat niemand er ervaring mee heeft, maar 1 moet de eerste zijn toch
Ik wou even melden dat ik dus toch de spulletjes van Blueline ga kopen, proberen waard toch! en ik kan ze voordeliger krijgen dan GS ik laat nog horen.. wel vreemd dat niemand er ervaring mee heeft, maar 1 moet de eerste zijn toch
A Anoniem1983 Freaky Bodybuilder uitgeschakeld Lid sinds 1 jun 2004 Berichten 6.029 Waardering 11 11 jan 2006 #22 Succes
Leviathan aka Jordi Elite Member R.I.P. 10 media-items Lid sinds 7 jan 2004 Berichten 9.350 Waardering 2 11 jan 2006 #23 erwinrt zei: Ik wou even melden dat ik dus toch de spulletjes van Blueline ga kopen, proberen waard toch! en ik kan ze voordeliger krijgen dan GS ik laat nog horen.. wel vreemd dat niemand er ervaring mee heeft, maar 1 moet de eerste zijn toch Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Kom dan niet huilen als je een dikke pijnlijke etterende bult op je aars krijgt! Ff serieus; We horen wel of het wat is..... Succes.
erwinrt zei: Ik wou even melden dat ik dus toch de spulletjes van Blueline ga kopen, proberen waard toch! en ik kan ze voordeliger krijgen dan GS ik laat nog horen.. wel vreemd dat niemand er ervaring mee heeft, maar 1 moet de eerste zijn toch Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Kom dan niet huilen als je een dikke pijnlijke etterende bult op je aars krijgt! Ff serieus; We horen wel of het wat is..... Succes.
muscleboy Advanced Bodybuilder Lid sinds 8 aug 2004 Berichten 1.005 Waardering 1 12 jan 2006 #24 Laat ons dan alleszins weten hoe het verlopen is...
JuggerNaut Ripped Bodybuilder Lid sinds 6 mei 2003 Berichten 3.356 Waardering 4 12 jan 2006 #25 [Afbeelding niet meer beschikbaar]