Fitness Seller

Ervaring met kuren en haarverlies

Haha oke oke
Maar stel je voor :roflol: winstrol only 6 weken op 50mg + hgh om haaruitval tegen te gaan :roflol:

Haha, ik vind je wel een baasje dan.

Ik denk niet dat ik nog groei op 50mg winstrol only per dag :p

Boh nee ik ook niet haha die poep ik gewoon weer uit like nothing happened

HGH doet geen drol tegen haarverlies, iig bij mij niet. Krijg ook al inhammen maar boeie. Baal meer van de gigantische bos haar op m'n schouders/rug :')

HGH doet geen drol tegen haarverlies, iig bij mij niet. Krijg ook al inhammen maar boeie. Baal meer van de gigantische bos haar op m'n schouders/rug :')
Dan kun je altijd nog het vel van je rug over je hoofd laten trekken. Heb je weer een volle kop met haar :D.

Oja? Misschien werkt dat alleen bij pharmatuticals HGH want we moeten wel eerlijk zeggen dat je UG hgh en 'HG' hgh niet met elkaar kunt vergelijken..
Ik laat de haren op me rug en schouders er altijd afscheren door me zus.. Harsen gun ik haar niet

Kaalheid is vooral erfelijk maar steroïden kunnen het proces wel versnellen. Winstrol en Mast zijn vaak een oorzaak voor dunner wordend haar, of haaruitval.

Finasteride is het beste middel om kaalheid tegen te gaan. Deze blokt DTH (dihydrotestosterone) wat de boosdoener is.

Zie onderstaand voor meer info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Finasteride

Op de zwarte markt verkopen UG labs Finasteride voor +/- EUR 40,- a 100pillen/1mg.

Of je gaat naar een haarkliniek en koopt het via een doktersrecept in de apotheek voor +/-EUR 120,- a 90pillen/1,25mg.

Je haar zal weer dikker worden en kan zelf terugkomen. Je zal het echter moeten blijven gebruiken. Zodra je stopt wordt de DHT niet meer geblokkeerd en zal je haar er weer op achteruitgaan.

Mijn advies: Ga naar een haarkliniek. Hier krijg je een meting, goed advies en bent verzekerd van een gegarandeerde kwaliteit Finasteride. Mijn inziens de paar euro extra meer dan waard.

p.s. intake haarkliniek is +/- EUR 150,-. Omdat ze willen weten of je gezond bent nemen ze ook je bloed af en controleren je lever- nierwaarden en je cholesterol. Weet je meteen of je ongeschonden uit je kuur bent gekomen ;)

Gr,

• Topic Starter Topic Starter
Kaalheid is vooral erfelijk maar steroïden kunnen het proces wel versnellen. Winstrol en Mast zijn vaak een oorzaak voor dunner wordend haar, of haaruitval.

Finasteride is het beste middel om kaalheid tegen te gaan. Deze blokt DTH (dihydrotestosterone) wat de boosdoener is.

Zie onderstaand voor meer info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Finasteride

Op de zwarte markt verkopen UG labs Finasteride voor +/- EUR 40,- a 100pillen/1mg.

Of je gaat naar een haarkliniek en koopt het via een doktersrecept in de apotheek voor +/-EUR 120,- a 90pillen/1,25mg.

Je haar zal weer dikker worden en kan zelf terugkomen. Je zal het echter moeten blijven gebruiken. Zodra je stopt wordt de DHT niet meer geblokkeerd en zal je haar er weer op achteruitgaan.

Mijn advies: Ga naar een haarkliniek. Hier krijg je een meting, goed advies en bent verzekerd van een gegarandeerde kwaliteit Finasteride. Mijn inziens de paar euro extra meer dan waard.

p.s. intake haarkliniek is +/- EUR 150,-. Omdat ze willen weten of je gezond bent nemen ze ook je bloed af en controleren je lever- nierwaarden en je cholesterol. Weet je meteen of je ongeschonden uit je kuur bent gekomen ;)

Gr,
is het een optie om finasteride alleen tijdens de kuur te gebruiken en ermee te stoppen tijdens de nakuur? Is fina ook effectief met bold dbol tren etc

Geweldig dit, topic begon met: 'alleen serieus reageren'. Die heeft zijn lesje ook weer geleerd :P

DutchDedication

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zeg: probleem opgelost.

DutchDedication

In my non-medical professional opinion: YES.

Finasteride will lower your DHT levels and you can still build muscle. DHT is largely involved in combating estrogen and increasing strength. If you do not mind compromising strength, you can likely reach your goals while taking Finasteride.

If you are a powerlifter, you might not want to compromise your strength gains by lowering your DHT blood levels. This is the only select group that might want to skip the Finasteride and only use the other options. In this case, you will have to try and inhibit DHT on your scalp, instead lowering your overall DHT levels.

If you are an athlete, particularly one involved in a sport such as sprinting or football that involves building power and quickness in your fast-twitch muscle fibers, you can probably reach your performance goals and still take Finasteride. For athletes, it’s a harder decision – it depends on your personal goals and you’ll likely have to do some trial and error.

In summary, I recommend Finasteride for preventing hair loss. It works well to lower DHT if you are using the steroid: testosterone. You will likely have to find (with your doctor) the dose that works best for you. It is obviously also dependant on how much testosterone you are taking.

Remember, it only prevents hair loss from testosterone, not other steroids! Testosterone enanthate injections build just as much muscle mass and power if you take finasteride at the same time [structural formulas shown below]. At least: they did in this study of over 65s who injected 200 mg testosterone once a fortnight. And before you ask: no, the researchers were not on the payroll of a pharmaceuticals company. They were paid by the American government.

Laatst bewerkt:
Je moet ook weten dat het ''normaal'' is om 50 - 100 haren per dag te verliezen (hoofdhaar)

Haaruitval specifiek is dat de uitgevallen haren langzamer terug groeien dan ze uitvallen en uiteindelijk de haarfollikel afsterft.

Ik heb (als ik me herinner) sinds mijn 16e haaruitval, dus als ik douche etc dat er veel haar los kwam maar heb geen inhammen of kale plekken.

Je moet ook weten dat het ''normaal'' is om 50 - 100 haren per dag te verliezen (hoofdhaar)

Haaruitval specifiek is dat de uitgevallen haren langzamer terug groeien dan ze uitvallen en uiteindelijk de haarfollikel afsterft.

Ik heb (als ik me herinner) sinds mijn 16e haaruitval, dus als ik douche etc dat er veel haar los kwam maar heb geen inhammen of kale plekken.

Met haaruitval word meer bedoeld inhammen dunner wordend haar etc

Terug
Naar boven