Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kun je altijd nog het vel van je rug over je hoofd laten trekken. Heb je weer een volle kop met haarHGH doet geen drol tegen haarverlies, iig bij mij niet. Krijg ook al inhammen maar boeie. Baal meer van de gigantische bos haar op m'n schouders/rug :')
.HGH doet geen drol tegen haarverlies, iig bij mij niet. Krijg ook al inhammen maar boeie. Baal meer van de gigantische bos haar op m'n schouders/rug :')

is het een optie om finasteride alleen tijdens de kuur te gebruiken en ermee te stoppen tijdens de nakuur? Is fina ook effectief met bold dbol tren etcKaalheid is vooral erfelijk maar steroïden kunnen het proces wel versnellen. Winstrol en Mast zijn vaak een oorzaak voor dunner wordend haar, of haaruitval.
Finasteride is het beste middel om kaalheid tegen te gaan. Deze blokt DTH (dihydrotestosterone) wat de boosdoener is.
Zie onderstaand voor meer info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Finasteride
Op de zwarte markt verkopen UG labs Finasteride voor +/- EUR 40,- a 100pillen/1mg.
Of je gaat naar een haarkliniek en koopt het via een doktersrecept in de apotheek voor +/-EUR 120,- a 90pillen/1,25mg.
Je haar zal weer dikker worden en kan zelf terugkomen. Je zal het echter moeten blijven gebruiken. Zodra je stopt wordt de DHT niet meer geblokkeerd en zal je haar er weer op achteruitgaan.
Mijn advies: Ga naar een haarkliniek. Hier krijg je een meting, goed advies en bent verzekerd van een gegarandeerde kwaliteit Finasteride. Mijn inziens de paar euro extra meer dan waard.
p.s. intake haarkliniek is +/- EUR 150,-. Omdat ze willen weten of je gezond bent nemen ze ook je bloed af en controleren je lever- nierwaarden en je cholesterol. Weet je meteen of je ongeschonden uit je kuur bent gekomen
Gr,
is het een optie om finasteride alleen tijdens de kuur te gebruiken en ermee te stoppen tijdens de nakuur? Is fina ook effectief met bold dbol tren etc
Geweldig dit, topic begon met: 'alleen serieus reageren'. Die heeft zijn lesje ook weer geleerd
DutchDedication
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik zeg: probleem opgelost.
DutchDedication
Je moet ook weten dat het ''normaal'' is om 50 - 100 haren per dag te verliezen (hoofdhaar)
Haaruitval specifiek is dat de uitgevallen haren langzamer terug groeien dan ze uitvallen en uiteindelijk de haarfollikel afsterft.
Ik heb (als ik me herinner) sinds mijn 16e haaruitval, dus als ik douche etc dat er veel haar los kwam maar heb geen inhammen of kale plekken.