MuscleMeat

Ervaring met Ripped Fast van Universal?

Waardering
0
Ja duidelijk genoeg denk ik, wie heeft er ervaring met Ripped Fast van Universal, ben van plan om het te gebruiken in de cut maar weet het niet zeker.

Dit zit erin:
Ripped Fast
120 capsules

Nutrition Facts
Serving Size: 4 capsules
Servings Per Container: 30

Pyridoxine (B6) 2 mg
Chromium (as chromium picolinate) 200 mcg
Kola Nut (standardized for 50% caffeine) 250 mg
Green Tea Extract (12% EGCG) 250 mg
Cha De Bugre (as cordia salicifolia) 250 mg
Dandelion Root 250 mg
Uva Ursi 250 mg
Alfalfa 250 mg
Cayenne Extract 50 mg
Choline Complex 500 mg
Inositol 250 mg

Laatst bewerkt:
uberhaupt zelf al gezocht voor reviews op andere boards?

In de CUT?

wat zijn je stats en wat ben je van plan?

• Topic Starter Topic Starter
In de CUT?

wat zijn je stats en wat ben je van plan?

Voor de stats geilers :p

BW: 77kg
BF 14% ongeveer
Height 1.78m

Ben van plan om vet te verliezen en water kwijt te raken, denk dat ripped fast van universal me kan helpen maar weet het niet zeker vandaar dat ik naar meningen van mensen vraag die ervaring met het product hebben.

Voor de stats geilers :p

BW: 77kg
BF 14% ongeveer
Height 1.78m

Ben van plan om vet te verliezen en water kwijt te raken, denk dat ripped fast van universal me kan helpen maar weet het niet zeker vandaar dat ik naar meningen van mensen vraag die ervaring met het product hebben.

:)

Ben niet zo gek met de zgn wonderpotjes, vocht verlies je door je voeding aan te passen.

Pas op dat je niet te weinig vet en eiwit eet, waardoor je spiermassa gaat verliezen.
wat jij je niet kan veroorloven.

• Topic Starter Topic Starter
:)

Ben niet zo gek met de zgn wonderpotjes, vocht verlies je door je voeding aan te passen.

Pas op dat je niet te weinig vet en eiwit eet, waardoor je spiermassa gaat verliezen.
wat jij je niet kan veroorloven.

Ja dankje, weet ik mijn voeding is in orde denk ik, super veel groente, fruit, kip, super veel water rond 3 l per dag (inclusief trainingstijden), zo weinig mogelijk koolhydraten, krachttraining en intervaltraining van 20 min.Vloeibare aminoacids voor en na training, net wakker en voor slapen, neem ook extra BCAA´s. Dus beetje hulp kan geen kwaad, denk ik so dan...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven