Fitness Seller

Smart Multi vs

Bezoekers in dit topic

Ano_91_2

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
7 dec 2012
Berichten
1.277
Waardering
94
Lengte
2m24
Massa
48kg
Vetpercentage
34%
Aangezien men multi vits zo goed als op zijn ben ik maar eens aan het kijken voor nieuwe. Voorgaand nam ik altijd opti-men en af en toe Alive! Nu merk ik op dat B&F ook multi vits aanbied van het huismerk aan een wel zéér scherpe prijs! Enige probleem is dat ik niet bekwaam genoeg ben om te zien of die vit's van B&F 'goed' genoeg zijn voor ons ijzervretend tuig :)

Kan iemand met enige kennis bevestigen dat deze leggit zijn van B&F, of miss zeggen welke nu de beste van de 3 zijn?

Wet zelf ook wel dat die vit's het verschil niet gaan maken, maar als ik mijn geld aan iets geef wil ik wel weten of het daadwerkelijk iets is ook al is het zo goedkoop!





Smart Multi (b&f)


Aanbevolen gebruik:
1 tablet per dag. Aanbevolen dosering niet overschrijden. Bij voorkeur innemen voor of tijdens de maaltijd met een glas water.

Samenstelling Multi Slank per tablet (ingredienten)
Vitamine A (RE), retinolpalmitaat 800μg 100%
Vitamine B1, thiamine hcl 1,1mg 100%
Vitamine B2, riboflavine 1,4mg 100%
Vitamine B3, nicotinamide 16mg 100%
Vitamine B5, pantotheenzuur 6mg 100%
Vitamine B6 pyridoxine hydrocloride 1,4mg 100%
Biotine (B8) 50μg 100%
Foliumzuur (B11) 200 μg 100%
Vitamine B12, cyanocobalamine 2.5 μg 100%
Vitamine C, ascorbinezuur 200mg 333%
Vitamine D, cholecalciferol (D3) 5μg 100%
Vitamine E, tocoferol succinaat 12mg 100%
Vitamine K, menaquinon (K2) 37,5μg 50%

Calcium, calciumcarbonaat 120mg 15%
Chroom, chroompicolinaat 40μg 100%
Jodium, kaliumjodide 75μg 50%
Koper, kopergluconaat 0.5mg 50%
Magnesium, magnesiumcarbonaat 50mg 13%
Mangaan, mangaancitraat 2mg 100%
Molybdeen 50μg 100%
Selenium, selenomethionine 27,5μg 50%
IJzer, ijzerfumeraat 7mg 50%
Zink, zinkoxide7.5mg 75%

L-Carnitine37.5mg
Green Tea 75.5mg
Acai 25.5mg
Green Coffee 25.5mg

Bosbes extract 10mg
Broccoli extract 10mg
Brandnetelwortel extract 10mg
Granaatappel extract 10mg
Rabarber extract 10mg

Netto inhoud: Maandverpakking - 30 tabletten

Prijs: 3.90!!!! (tijdelijke actie)




Opti-Men


Aanbevolen gebruik:
3 tabs p/dag.

Ingredienten:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Netto inhoud: 2 Maandverpakking - 180tabs

Prijs: 24.90 euro




Alive! Once Daily Multivitamin Men's (Ultra Potency)


Aanbevolen gebruik:
1 tab p/dag.

Ingredienten:


Hoeveelhied per tablet
Potassium (as potassium chloride) 5 mg <1%
Vitamin A (50% [3,750 IU] as Vitamin A and 50% [3,750 IU] as beta carotene) 7,500 I.U. 150%
Vitamin C (ascorbic acid) 175 mg 292%
Calcium (from Aquamin® calcified mineral source Red Algae Lithothamniom sp. [whole plant]) 100 mg
Vitamin D (as cholecalciferol) 1,000 I.U. 250%
Vitamin E (as d-alpha tocopheryl succinate) 120 I.U. 400%
Vitamin K (as phytonadione) 80 mcg 100%
Thiamin (B1) (as thiamin mononitrate) 25 mg 1,667%
Riboflavin (B2) 25 mg 1,471%
Niacin (B3) (as niacinamide) 50 mg 250%
Pyridoxine (B6) (as pyridoxine HCl) 40 mg 2,000%
Folic Acid 400 mcg 100%
Cyanocobalamin (B12) 100 mcg 1,667%
Biotin 325 mcg 108%
Pantothenic Acid (as d-calcium pantothenate) 40 mg 400%
Iodine (from potassium iodide) 150 mcg 100%
Magnesium (from Aquamin® calcified mineral source Red Algae Lithothamniom sp. [whole plant], as oxide) 50 mg 13%
Zinc (as zinc oxide) 30 mg 200%
Selenium (as sodium selenate) 250 mcg 357%
Copper (as copper sulfate) 4 mg 200%
Manganese (as maganese sulfate) 5 mg 250%
Chromium (as chromium picolinate) 250 mcg 208%
Molybdenum (as sodium molybdenum ) 75 mcg 100%
Prostate Blend 105 mg **%
Lycopene Saw Palmetto (berry), Tomato extract (fruit) providing 1 mg (1,000 mcg) of lycopene
Orchard Fruits™ Blend 30 mg
Pomegranate (seed), Acai Extract (whole palm fruit), Juice Powders, Grape, Plum, Cranberry, Blueberry, Strawberry, Blackberry, Bilberry, Cherry, Apricot, Papaya, Orange, Pineapple.
Garden Veggies™ Juice Powder Blend 30 mg
Parsley, Kale, Spinach, Wheat grass, Brussels sprout, Asparagus, Broccoli, Cauliflower, Beet, Carrot, Cabbage, Garlic
Energy & Endurance Blend 30mg
Siberian Eleuthero (root), Rhodiola Rosea extract (root) standardized to 3% rosavins and 1% salidroside, Korean ginseng (root), Gotu kola (stem, leaf)
Cardiovascular Blend with 20 mg
Resveratrol Hawthorn (berry), Japanese Knotweed standardized to 50% resveratrol, Coenzyme Q10 (ubiquinone)
Green Food/Spirulina Blend 20 mg
Spirulina (micro algae); kelp/bladderwrack (whole thallus); alfalfa (leaf, stem);barley grass (grass); dandelion (leaf); wheat grass (grass); Melissa (leaf); lemon grass (grass); nettle (leaf); blessed thistle (stem, leaf, flower); chlorella (broken-cell micro-algae); plantain (leaf); blue green algae (micro algae); cilantro (leaf)
Organic Mushroom Defense Blend 20 mg
Cordyceps, Reishi, Shiitake, Hiratake, Maitake, Yamabushitake, Himematsutake, Kawaratake, Chaga, Zhu ling, Agarikon, Mesima
Digestive Enzyme Blend 20 mg
Concentrated enzyme formula (Protease I, Protease II, Peptizyme SP, Amylase, Lactase, Invertase, Lipase, Cellulase, Alpha Galactosidase), Betaine HCI, Bromelain (from pineapple) Papain (from papaya)
Citrus Bioflavonoid Complex 20 mg
(from lemon, orange, grapefruit and tangerine) providing: Hesperidin, Naringin, Narirutin, Eriocitrin, Flavonols, Flavones.
Choline (as choline bitartrate) 20 mg
Inositol 20 mg **%
Oat Beta Glucan Concentrate 10 mg
Rutin 5 mg
Boron (as amino acid chelate) 1 mg
Lutein (from marigold) 500 mcg

Netto inhoud: 60 Tabletten (2 Maanden)


Prijs: € 18,50


-------------------------------------------------------------
Hieronder effe een duidelijke vergelijking zonder de ingredienten (ook al zijn die het belangrijkst).
Lijkt me duidelijk als die van B&F iets waard zijn dat het inslaan word, toch wel sterk prijsverschil tussen de andere 2 merken:





Smart multi (B&F)

Netto inhoud: Maandverpakking - 30 tabletten



Prijs: 3.90!!!! (tijdelijke actie)


Opti men

Netto inhoud: 2 Maandverpakking - 180tabs



Prijs: 24.90 euro



Alive oncé daily (men's)

Netto inhoud: 60 Tabletten (2 Maanden)


Prijs: € 18,50









Edit: pm gestuurd naar Grote T om topic titel aan te passen.
 
Ik heb die van BnF wen doen prima zijn werk.
Merk wel dat waar ik van menig andere Multivit echt oranje pis krijg na inname, dat dit bij BnF de multi vit niet het geval is.
 
Heb de Multi Men sinds een tijdje van B&F, mja hoe merk je of je vitamines goed of niet zijn he?
 
Heb de Multi Men sinds een tijdje van B&F, mja hoe merk je of je vitamines goed of niet zijn he?

Als ie goed is; geen gevoelige mondhoeken ;) Maar of dat een heel goede meetgraad is :o Erg persoonlijke iig!
 
Gebruik nu zelf al een hele tijd Opti-men. Goeie maatstaf is wat Pun zegt en aangezien ik nooit ziek ben werkt het vast wel :D
 
Als ie goed is; geen gevoelige mondhoeken ;) Maar of dat een heel goede meetgraad is :o Erg persoonlijke iig!


Lol whut :p
Nog nooit van die regel 'gehoord', van opti of Alive! had ik allesins geen gevoelige mondhoeken..

Ik wacht eig op Cools zijn wijsheid :p
 
Lol whut :p
Nog nooit van die regel 'gehoord', van opti of Alive! had ik allesins geen gevoelige mondhoeken..

Ik wacht eig op Cools zijn wijsheid :p

Het is niet zo dat je er gevoelige mondhoeken van krijgt. Maar door een tekort aan vitamine (B, met name) kun je gevoelige mondhoeken krijgen. Als ze droog zijn scheuren ze makkelijk open als je een hap van een te groot broodje neemt ofzo. True Story :p
 
Neem zelf muliti man en vitamine d3 5000 iu. Hele goede weerstand van gekregen, was nooit vaak ziek maar wel regelmatig verkouden. Nu al een jaar niet meer gehad daar door :)
 
Back
Naar boven