Hoi,
Ik werk in de continu, in het 2-2-2 rooster (2x ochtend, 2x middag, 2x nacht en dan 4 dagen rust)
Om nu toch te trainen volgens een schema wordt erg lastig, aangezien de sportschool ook wel eens gesloten is
(wie heeft dat bedacht
)
Nu wil ik niet zeggen dat t onmogelijk is om te gaan, maar t wordt wel bijna ondoenlijk om een vast schema aan te houden, je moet vaker een extra rustdag inlassen oid. Tevens wordt door continuedienst je eetpatroon bemoeilijkt, je kunt immers niet op vaste tijden eten, en soms slaap je overdag dus verplaatst je eetpatroon zich.
Mijn vraag is eigenlijk: heeft iemand hier ervaring met trainen in continuedienst. Ik wil me meer gaan toeleggen op de sport, omdat t me gewoon heel veel oplevert, zowel fysiek als mentaal. Ik wil graag m'n vetpercentage omlaag brengen (20% nu) en massa winnen zodat ik wel op dit gewicht blijf (97 Kg bij 1.85) groter mag ook
Hiervoor wil ik zo aan de gang dat ik t maximale uit de investering haal. Iemand ervaring, hints tips of andere info??
Alvast bedankt,
Mo
Ik werk in de continu, in het 2-2-2 rooster (2x ochtend, 2x middag, 2x nacht en dan 4 dagen rust)
Om nu toch te trainen volgens een schema wordt erg lastig, aangezien de sportschool ook wel eens gesloten is
(wie heeft dat bedacht
)Nu wil ik niet zeggen dat t onmogelijk is om te gaan, maar t wordt wel bijna ondoenlijk om een vast schema aan te houden, je moet vaker een extra rustdag inlassen oid. Tevens wordt door continuedienst je eetpatroon bemoeilijkt, je kunt immers niet op vaste tijden eten, en soms slaap je overdag dus verplaatst je eetpatroon zich.
Mijn vraag is eigenlijk: heeft iemand hier ervaring met trainen in continuedienst. Ik wil me meer gaan toeleggen op de sport, omdat t me gewoon heel veel oplevert, zowel fysiek als mentaal. Ik wil graag m'n vetpercentage omlaag brengen (20% nu) en massa winnen zodat ik wel op dit gewicht blijf (97 Kg bij 1.85) groter mag ook
Hiervoor wil ik zo aan de gang dat ik t maximale uit de investering haal. Iemand ervaring, hints tips of andere info??Alvast bedankt,
Mo