XXL Nutrition

Ervaringen met bijwerkingen van een kuur!?

BodyMaster1

Cool Novice
Waardering
0
Vandaag ga ik beginnen met 20mg Dboll en 20mg Winstrol per dag.
Ik ben benieuwd wat mijn bijwerkingen straks zijn, na een domper voor mijn lever.
Ik ben benieuwd naar jullie (eventuele) bijwerkingen met of zonder nakuur.

Groetjes,
Stefan

je gaat toch wel een nakuur doen, mag ik hopen.

BodyMaster1 zei:
Ik ben benieuwd wat mijn bijwerkingen straks zijn, na een domper voor mijn lever.

Groetjes,
Stefan

2 orals door elkaar? En als dat zo is denk ik dat de dosis te laag is...

En de bijwerking zonder nakuur is dat je het weinige dat je al aan SPIER zult winnen weer grotendeels in kunt leveren denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
je gaat toch wel een nakuur doen, mag ik hopen.

Ja dat gaat waarschijnlijk Nolva worden. en anders niets.
Aangezien mijn doseringen niet schrikbarend hoog zijn.
Het is ook de bedoeling dat ik een lichte kuur neem.

Je kan beter 1 goede kuur nemen dan een 3tal lichte kuurtjes.

Het eindresultaat is hetzelfde, maar nu moet je je lichaam 3x in de stress laten schieten ipv 1x goed.

MrJ zei:
Je kan beter 1 goede kuur nemen dan een 3tal lichte kuurtjes.

Het eindresultaat is hetzelfde, maar nu moet je je lichaam 3x in de stress laten schieten ipv 1x goed.

Misschien heb je gelijk ja! maar goed we zien wel.
Bedankt voor de link trouwens, die is erg handig!
Met een vertaal site erbij heel goede info ;)

BodyMaster1 zei:

Groetjes,
Stefan

goede keuze al zou de winny op 25 mg moeten en van deze kuur moet je niet erg veel ernstige bijwerkingen verwachten hoor
nolva zou ik niet nemen om dezelfde redenen als Navy opgeeft,nolva is een zeer zwaar medicijn en dit heb jij niet nodig nu want de winny vecht je oestrogeen al aan dus clomid is je enige optie aangezien je niet wil injecteren veel succes met de kuur :thumbs:

dream warrior zei:
goede keuze al zou de winny op 25 mg moeten en van deze kuur moet je niet erg veel ernstige bijwerkingen verwachten hoor
nolva zou ik niet nemen om dezelfde redenen als Navy opgeeft,nolva is een zeer zwaar medicijn en dit heb jij niet nodig nu want de winny vecht je oestrogeen al aan dus clomid is je enige optie aangezien je niet wil injecteren veel succes met de kuur :thumbs:

hmmm , ik zit dus nu in een test prop + winny tabs kuurtje. Ik had eerst Nolva als nakuur,maar zit nu te denken om toch Clomid te nemen.

Hoe zou ik deze moeten gebruiken??

mijn kuur ziet er als volgt uit:

week 1-6: test prop 125 mg EOD
week 2-6: winny tabs 40 mg per dag

Nakuur: 2 amps HCG van 2500 IU en Nolva.

HCG: week 6-7 om 3-4 dagen 1250IU (4 x dus)
Nolva: week 7: 40 mg/dag week 8: 30 mg/dag

Ik zit nu dus te twijfelen of ik niet beter clomid kan nemen???????? Maar hoe pas ik deze toe in mijn kuur?? Advies graag. Misschien een combinatie van beiden??

Helaas beginnen nu de puisten te komen na 1 week :(

Laatst bewerkt:
Eerste week nakuur (week 7) 50mg Chlomid /d erbij.

Week 8 en 9 20mg Nolva nemen.

dream warrior zei:

Bedankt weer Dream!
Altijd duidelijke tips van jou. :cool:
Maar Clomid is volgens mij nog veel schadelijker voor je dan Nolva, wat ik erover gelezen heb.

Groetjes,

Zoveel schadelijk is Chlomid niet. 't Is iets zwaarder voor de lever en kan wat bijwerkingen hebben (bijv. issues met je gezichtsvermogen).

BodyMaster1 zei:
Bedankt weer Dream!
Maar Clomid is volgens mij nog veel schadelijker voor je dan Nolva, wat ik erover gelezen heb.

Groetjes,

indien je durft injecteren kun je natuurlijk HCG/pregnyl gebruiken en heb je geen nolva en clomid nodig

dream warrior zei:
indien je durft injecteren kun je natuurlijk HCG/pregnyl gebruiken en heb je geen nolva en clomid nodig

HCG geeft een kickstart aan je testikels. Dat heeft hij bij deze kuur niet echt nodig.

Bovendien 'doet HCG LH na', maar moet je lichaam nog uit zichzelf LH produceren. Daarvoor moet dan eerst het negatieve feedbacksignaal weggehaald worden zodat je hypothalamus weer GnRH kan produceren (GnRH in je bloed zorgt weer voor LH afgifte van je hypofyse).

:cool:

Frank123 zei:
hmmm , ik zit dus nu in een test prop + winny tabs kuurtje. Ik had eerst Nolva als nakuur,maar zit nu te denken om toch Clomid te nemen.

Hoe zou ik deze moeten gebruiken??

mijn kuur ziet er als volgt uit:

week 1-6: test prop 125 mg EOD
week 2-6: winny tabs 40 mg per dag

Nakuur: 2 amps HCG van 2500 IU en Nolva.

HCG: week 6-7 om 3-4 dagen 1250IU (4 x dus)
Nolva: week 7: 40 mg/dag week 8: 30 mg/dag

Ik zit nu dus te twijfelen of ik niet beter clomid kan nemen???????? Maar hoe pas ik deze toe in mijn kuur?? Advies graag. Misschien een combinatie van beiden??

Helaas beginnen nu de puisten te komen na 1 week :(

ik vind als je geen last hebt van gyno je geen nolva moet nemen en je genoeg hebt aan HCG of clomid
ook vind ik dat veel mensen toch zwaar gaan nakuren bij lichte kuurtjes terwijl ze genoeg hebben aan HCG of clomid alleen

dream warrior zei:
ik vind als je geen last hebt van gyno je geen nolva moet nemen en je genoeg hebt aan HCG of clomid
ook vind ik dat veel mensen toch zwaar gaan nakuren bij lichte kuurtjes terwijl ze genoeg hebben aan HCG of clomid alleen

dus ik kan voor de nakuur ook alleen de HCG gebruiken?

Het belangrijkste vind ik dat mijn hormoonspiegel weer snel constant is. Ik verwacht namelijk na de kuur nogal wat puisten door hormoonschommelingen.(of praat ik nu poep?) Is Clomid dan beter om dit realiseren?

de HCG hou ik er zowiezo in voor mijn BIG BOYS ;)

Frank123 zei:
dus ik kan voor de nakuur ook alleen de HCG gebruiken?

Het belangrijkste vind ik dat mijn hormoonspiegel weer snel constant is. Ik verwacht namelijk na de kuur nogal wat puisten door hormoonschommelingen.(of praat ik nu poep?) Is Clomid dan beter om dit realiseren?

de HCG hou ik er zowiezo in voor mijn BIG BOYS ;)
Zes maand geleden deed ik kuur ; 8 weken Dia en winstrol tabs.
Totaal zeker 50 mg daags .Kombinatie van evenveel stanozolol als dianabol werkte zeer goed want had geen nolvadex vandoen.Leverwaarden bleven binnen de perken.Wel puistenrug !
Experimenteerde wat met de hoeveelheden stanozolol en merkte dat die de vochtophoping van de dianabol kunnen tenietdoen zonder krachtsverlies ; zag dat aan mijn gewicht want wanneer aandeel winstrol groter was dan de dia ging mijn gewicht direkt omlaag.
Voorlaatste week van de kuur heb ik slechts eenmaal 2500 i.u. hcg gebruikt .
En dat bleek meer dan voldoende.
Heb toen nog een week de tabs afgebouwd en daarna 2 weken 50 mg daags clomid .Toen gestopt want laatste clomid is nog zeker week aanwezig in lichaam door lange halfwaardetijd (5 dagen), kreeg trouwens last van een vertroebeld zicht , vooral 's nachts.
Hopelijk kun je hier iets mee doen.

Bedankt voor de vele tips!
Ik hoop dat iedereen hiervan mee kan proviteren :)

Groetjes,

Vandaag de 2e dag van inname.
Nog niets te merken, lijkt me ook niet echt normaal als dat wel gebeurd ;)
Al had ik gisteren wel wat last van rillingen, en dat heb ik normaal nooit.

Groetjes,

BodyMaster1 zei:
Bedankt weer Dream!

Groetjes,

Denk dat dat nog wel meevalt, DBC schreef n tijdje geleden dat lang huidcontact met nolva vermeden moet worden ,dus dat zal zn redenen wel hebben. Ik heb nu 2x clomid gebruikt en nergens last van gehad.

Terug
Naar boven