AndroidHealthClinic

Ervaringen met bijwerkingen van een kuur!?

BodyMaster1 zei:
Vandaag de 2e dag van inname.
Nog niets te merken, lijkt me ook niet echt normaal als dat wel gebeurd ;)
Al had ik gisteren wel wat last van rillingen, en dat heb ik normaal nooit.

Groetjes,

Maak er ff een logboek van en de logboek-sectie. Succes bro :thumb:

Zou me niet al te druk maken over de bijwerkingen van clomid. Zelf nooit iets negatiefs ervaren en ook van anderen niets slecht gehoord en je gebruikt het toch geen weken achtereen. Dat je nog niets merkt is heel normaal, het duurt even voordat het zich heeft opgebouwd in je bloed. Volgende week moet het wel gaan knallen.

Sommige mensen lopen weg met clomid andere met HCG. Een deel van HCG wordt omgezet in oestrogeen wat op zijn beurt weer een negatieve feedback afgeeft waardoor herstel langer duurt, althans zo heb ik het altijd geleerd. Het is een kwestie van trail and error. Let goed op de signalen die je lichaam afgeeft.

Succes ermee, velen hier weten hoe spannend een eerste kuur kan zijn.
Paleo.

een kuur met meer nadelen dan voordelen. zou je met deze kuur wel een verschil zien als je in de spiegel kijkt? een heel klein beetje misschien. 20mg dboll+20mg winstrol per dag kun je toch geen kuur noemen.

hoe kan je je druk maken over de schadelijkheid van clomid als je dboll en winstrol tesamen neemt. dboll en winstrol zijn veel schadelijker dan dat beetje clomid dat je maar 2 weken neemt.

Dat valt wel mee hoor, skydirk. Injecteren is vele malen beter, dat ben ik helemaal met je eens.
Ik zou ook iets hoger doseren, maar dat je voor en na de kuur geen verschil ziet, ben ik niet met je eens.

Bij ons op de sportschool heb ik 2 jongens (trainen 9 en 11 jaar), mijn kuur zien doen (30mg D-bll en 25 mg Winstrol per dag, 6 weken lang en nakuur clomid)
7 kilo winst bij de 1 en 6,4 kilo winst bij de ander. Vetpercentage ongeveer gelijk gebleven, ongeveer 2 kilo terug gevallen.
Is toch een winst van 5 kilo......

Terug
Naar boven