AndroidHealthClinic

Ervaringen met No Xplode

Spenker

Cool Novice
Waardering
6
DBBers!

Ik heb een vraag. Werkt No Xplode wat? Is het het geld waard?
Heb nu de voeding al een tijdje op de rit. en begin nu tegen een plateau aan te komen.

Thnx!

Verschilt per persoon, kijk anders even bij supplementen revieuws staan genoeg gebruikers ervaringen bij ;)

• Topic Starter Topic Starter
Thnx, zelf geen ervaring mee?

Ja maar dat het voor mij werkt hoeft nog niet te betekenen dat het voor jou ook werkt. Ik heb der zeker wel een aantal goeie trainingen mee gehad alleen moest ik wel steeds meer gaan doseren voordat ik wat merkte. Ik zou zeggen give it a try ;).

Qua reclame e.d. goed aangepakt, qua kwaliteit minder. Zijn zat betere supplementen op de markt. Supplementen die daadwerkelijk haar ding doen.

Heb het ook een tijd gebruikt.. maar sinds ik NO-Shotgun van VPX heb geprobeert eigenlijk meteen de overstap gemaakt.. heb er minder van nodig om hetzelfde effect te ervaren.. maar zoals eerder al gezegd is verschilt dat per persoon.. bij mij op de sportschool zijn er genoeg mensen die juist meer merken van NO Xplode.. Maar zeker het proberen waard hoor :D

Bij mij doet no xplode persoonlijk ook niet zoveel.

Ik ben erg gevoelig voor Pre workout boosters...
Ik knal als een gek op Noxplode. Werking word bij mij niet minder.

Zijn vele betere pre workout supps op de markt (Noxpump, Supercharge, Crack, Unleash V3 en die nieuwe Lit Up).

No Explode is zwaar overgewaardeerd i.m.o. net zoals de meeste BSN producten zwaar overrated zijn. Ja er wordt enorm veel reclame voor gemaakt in de diverse bladen maar ik ben er geen fan van.

No Explode is een beetje meer energie en een beetje pomp and that's it... maar dan kun je net zo goed losse caffeine en L-Arginine caps pakken. Ben je stukken stukken goedkoper uit en werking waarschijnlijk nog beter.

Ik heb een tijd lang Supercharge gebruikt van LaBrada, die vond ik prima werken, maar het smaakte naar de urine van Satan.

Nu gebruik al een langere tijd NOXplode, en prima! Is het wel waard, geeft je een lekkere boost.

Ik merk daar niks van. 1 schepje 's morgens op nuchtere maag. 3 schepjes om 20.00 en om 21.00 trainen. Om 23.00 lig ik lekker te slapen.
Idem met crack.

-> Ik koop geen Pre Workouts meer.

NO explode 3 dagen geleden gekocht. Merk er geen **** van. Pure geld verspilling voor mij. Heb zelfs 4 scheppen op nuchtere maag geprobeerd maar merk er niks van..

Ik persoonlijk merk niks van No Xplode, maar mijn neef gaat er als een gek op en vooral icm cell mass.

Heel persoons verbonden! Probeer dus eerst aan een sample te komen voordat je een pot aanschaft. Meeste boardsponsors doen er niet moeilijk over als je bij een bestelling erom vraagt. ;)

Ik ga er altijd heel goed op. Imo prima spul.

Zonde van het geld vind ik persoonlijk.1,2,3 scheppen? ik merk er niks van. pre workout boosters zijn toch overrated,eet gewoon goed en genoeg en je maakt je eigen noxplode aan.

Ik las dat je er een enorme boost van kreeg en dat je stond te popelen om naar de gym te gaan en dat je vanaf de 1e keer al gelijk het verschil merkt. Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb dat gekocht en door wat ik las had ik al een boost ^^, maar ik heb niet echt het gevoel dat ik daardoor meer kan. Misschien dat het onbewust wel werkt, maar ik merk er in ieder geval weinig van. Zal het ook niet meer kopen.

Persoonlijk neem ik nooit pre-workout boosters aangezien ik mijzelf kan motiveren met de juiste instelling en muziek en de ingrediënten zijn niet altijd goed genoeg om voor het trainen te nemen, maar BSN is in het algemeen overprijst. En de sterkste boosters op dit moment zijn toch echt degene met 1,3 dimethylamylamine zoals Crack, NOX Pump en Unleash. Maar ik hou veel meer van producten als Total Muscle Solution die je een rustige drive geven om naar de gym te gaan zonder het opgefokte gevoel als met 1,3 dimethylamylamine.

NO-Xplode is een leuke booster maar Crack geeft mij veel meer energie.

Van alle pre workouts dat ik heb uitgetest, vind ik NO xplode het best werkende;)

Terug
Naar boven