AndroidHealthClinic

Ervaringen met No Xplode

Merk er niks van, alleen dat ik het veel warmer krijg. Maar van v3 merk ik ook niets dus zal wel aan mij liggen

heb het een tijd gebruikt, betere pre workout is extreme pump, lemonade perfecte smaak :) let wel op met pre work out producten, nooit 3 uur voor je gaat slapen gebruiken en best geen producten extra consumeren met cafeine.

niks van gemerkt
zou voor iets anders gaan ;)

goed spul
heb het even gebruikt, en je zag er gelijk massa bijkomen

Heb vrijdag een sample stick genomen. Voelde geen mentale/fysieke boost.. alleen een goeie pomp. Heb er slecht op getraint, werd er ook een goed misselijk van dus heb ik niet te hard getraint uit angst dat ik zou kotsen.. :S

Geef mij maar Noxipro!

No-explode 4/10
zou voor unleash v.3gaan of noxipro,Noxx pump

probeer idd noxipro of crack uit

werkt totaal niet bij mij, geef maar unleash is wel niet te drinken maar knallen doe je het wel.

no explode is tot nu toe de enigste met een positieve werking voor mij ;P

Ik vond het waardeloos en verspilling van mn geld. Voelde of merkte er niks van EN kon er ook bijna niet van in slaap komen...

Eigenlijk is het stellen van deze vraag niet heel nuttig. Zoals je kunt zien heeft iedereen een verschillende mening de een zegt ja het werkt bij mij en de ander zegt het werkt niet bij mij. ( bij mij werkt het ook niet.. )

Beste wat je dus gewoon kunt doen is het kopen en proberen. Hier word je namelijk niet wijzer uit denk ik ;)

De eerste keer dat ik het gebruikte kreeg ik er echt een goede rush van. Maar ede tweede keer was dat al aanzienlijk minder en is daarna nooit echt beter geworden. Ik zou CRACK nemen.

Terug
Naar boven