Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heb het een tijd gebruikt, betere pre workout is extreme pump, lemonade perfecte smaak let wel op met pre work out producten, nooit 3 uur voor je gaat slapen gebruiken en best geen producten extra consumeren met cafeine.
Heb vrijdag een sample stick genomen. Voelde geen mentale/fysieke boost.. alleen een goeie pomp. Heb er slecht op getraint, werd er ook een goed misselijk van dus heb ik niet te hard getraint uit angst dat ik zou kotsen.. :S
Eigenlijk is het stellen van deze vraag niet heel nuttig. Zoals je kunt zien heeft iedereen een verschillende mening de een zegt ja het werkt bij mij en de ander zegt het werkt niet bij mij. ( bij mij werkt het ook niet.. )
Beste wat je dus gewoon kunt doen is het kopen en proberen. Hier word je namelijk niet wijzer uit denk ik
De eerste keer dat ik het gebruikte kreeg ik er echt een goede rush van. Maar ede tweede keer was dat al aanzienlijk minder en is daarna nooit echt beter geworden. Ik zou CRACK nemen.