Fitness Seller

ervaringen met T5

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Clen +1 ..

Langzaam op :

20mcg/d
40mcg/d
80mcg/d
120mcg/d

Zelf kan ik 240mcg goed hebben maar 120mcg is de gangbare max dosis. Hou je bloeddruk en hartritme in de gaten - het geeft een goede indicatie voor je tolerantie naast de gebruikelijke tremor ( trillen ). Bij twijfel niet verder omhoog en desnoods omlaag.

Af kan in 1x

kan er iemand een prive bericht sturen met goeie clen (ug of apo )
tnx:p

Ik heb T5 gebruikt en vind het zwaar overdreven hoe mensen hier verhalen naar boven halen.
Na 3 dagen zat ik op 2 pillen perdag (ook niet hoger gegaan zoals aanbevolen 3x per dag)
1 Sochtends en 1 voor het trainen...(niet in combinatie met andere oppeppers,pw,burners gebruiken)

Heb niks gemerkt van het hongerremmen of slechte nachtrust

Wel had ik hoge adrenaline, zenuwen, nerveus, hoge hartslag GEEN trilleningen, continu hoge temp. en extreem zweten tijdens de trainingsessie's, super droge bek en de eerste 2 dagen extreem zuremaag. (ken mensen met andere bijwerkingen die ik juist niet ervaarde zoals diarree)

Ik ben gestopt met het gebruik omdat ik ondanks me voeding die dik in orde is, kilos kwijtraakte en tegelijkertijd ook droog werd (mede door me extreme verbranding door training..6x p.w).. Maar 2 kg in 2 weken was me iets te veel terwijl me doel het behouden van gewicht en lager in de vet gaan is.

Ik ben 88kg 8% vet 1.78 21 jaar.

Sorry voor de bump.

DNP => landbouwgif... verstandig om te nemen? wat dacht je van NEE, stupid moron! al die bullshit verhalen, waarom denk je dat je lichaamstemperatuur zo oploopt???? hoeveel dnp doden zijn er al gevallen? en weet je hoe je het moet stacken? er moet zoveel bullshit bij, dat je 2 tot 3 handen met pillen moet nemen om 1 caps in te kunnen nemen.

Clen is zwaar overrated.... blokkeert enkel de spierafbraak, ik heb in 15jaar tijd nog nooit iemand hier echt droog van zien worden. Word gestacked tijdens de kuur icm andere gear.

T5, is gewoon een eca stack, zoals er velen te krijgen zijn. dus gewoon efidrine, caffeine en asperine (dus geen paracetamol;)) werkt dus bloedverdunnend (asperine, dus knallende pomp tijdens trainen). caffeine een van de bewezen vetverbranders, mixen met zuivere hcl efi en branden maar.

Iomax, laat me niet lachen, zgn efidrine caps met phenteramine.... we brengen zo een mooi sealzakje weg naar breider en wat krijgen we terug? gewoon speed, versneden met wat andere zooi. gek heh maagklachten, krampen, je staat helemaal strak, droge strot.

Phenteramine, alleen weggelegd voor degenen die hieraan kunnen komen en kunnen betalen ;) werkt prima mits je niet adhd bent (adipex, adipexum r*tard, ionamin US).

t3 / t4 bij kortdurig gebruik tja kan....

Overigens wordt het vet niet verbrand, cellen worden kleiner of leeggetrokken, als de vetcel er eenmaal zit, smelt het niet weg, verdwijnt die niet, deze wordt enkel kleiner.

En wat slaat die adipocyte op? Ah ja juist, triglyceriden, aka. vet. En wat gebeurt er met dat vet? Het wordt gemobiliseerd en geoxideerd, aka. verbrand.

Rest van je verhaaltje is ook 'n beetje incoherent.

ik ben voor men eerste keer eca aan het gebruiken en vind het top ! ben een tijdje slecht bezig geweest en bf was van 8 gestgen naar 14. ondertussen op 8 weken terug gebracht naar 6%. wel niet enkel eca. gebruik eca

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 14:17 ----------

*gebruik eca enkel als ik af clen ben nu.

Ik heb t5 en dat is gewoon goed spul, serieus. Gort droge bek, zweten als een gek! Bij mijn stilt het niet echt mijn honger gevoel, maar verder werkt het gewoon! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven