XXL Nutrition

Ervaringen met Testavan

Bezoekers in dit topic

BulkyBoy

Cool Novice
Lid geworden
10 mrt 2023
Berichten
35
Waardering
14
Lengte
1m80
Massa
65kg
Vetpercentage
14%
Heeft er iemand hier testavan gebruikt, en zoja heb je er goede ervaringen mee gehad?
 
Heeft er iemand hier testavan gebruikt, en zoja heb je er goede ervaringen mee gehad?
Het gaat er om dat je waarden naar normaal gaan, je wordt niet ineens mega gespierd.
In deze sectie staan wel ervaringen met Gel
 
Het gaat er om dat je waarden naar normaal gaan, je wordt niet ineens mega gespierd.
In deze sectie staan wel ervaringen met Gel
Dat is ook zeker niet mijn doel. Ben van mezelf altijd al anti medicijnen dus het überhaupt overwegen van dit middel was al een groot ding voor mij, maar aangezien ik ook niet zo door het leven wil gaan heb ik toch besloten om een proefperiode te doen. Heb inderdaad gezien dat er wel ervaringen staan met gel maar niet testavan specifiek dus vandaar dat ik het even vroeg.
 
Dat is ook zeker niet mijn doel. Ben van mezelf altijd al anti medicijnen dus het überhaupt overwegen van dit middel was al een groot ding voor mij, maar aangezien ik ook niet zo door het leven wil gaan heb ik toch besloten om een proefperiode te doen. Heb inderdaad gezien dat er wel ervaringen staan met gel maar niet testavan specifiek dus vandaar dat ik het even vroeg.
Androgel of Testavan maakt niks uit. ik heb je andere topic gelezen, dus weet de reden van.
 
Androgel of Testavan maakt niks uit. ik heb je andere topic gelezen, dus weet de reden van.
Ah oke in dat geval is al genoeg info beschikbaar, dankjewel
 
Hoi, ik ben er 3 maanden mee bezig. T stijging van 14 naar 18 nmol/l
Dit op 1 pompje per dag.
Zal nog wel wat doorstijgen. Bedoeling is eigen aanmaak niet volledig te crashen met deze aanpak. We zullen zien wat het geeft op lange termijn.
 
Hoi, ik ben er 3 maanden mee bezig. T stijging van 14 naar 18 nmol/l
Dit op 1 pompje per dag.
Zal nog wel wat doorstijgen. Bedoeling is eigen aanmaak niet volledig te crashen met deze aanpak. We zullen zien wat het geeft op lange termijn.
14nmol/L is al niet laag. Wat was de reden van TRT dan ?
eigen aanmaak ligt sowieso plat, ook op 1pompje van 23mg test ed.
medisch advies:
Circa 14 dagen en 35 dagen na start van de behandeling of na een dosisaanpassing, de testosteronconcentratie in serum meten 2–4 uur na aanbrengen van de gel. Indien de concentratie < 17,3 nmol/l (500 ng/dl) bedraagt, de dagdosis verhogen met één pompdosering; indien de concentratie > 36,4 nmol/l (1050 ng/dl) bedraagt, de dagdosis verlagen met één pompdosering. Max. 69 mg testosteron/dag (= 3 pompdoseringen).
 
14 was de laatste, bloedtesten daarvoor waren tss 9 en 11. Ook mijn oestrogeen is te laag. Deze gaat volgens de dokter meestijgen. Mijn axis ligt alleszins niet plat.
Deze waardes zijn nog binnen de range, maar wel maar nipt.
 
In het najaar volgende bloedtesten. Dan ben ik ongeveer 10 maanden bezig,
 
Back
Naar boven