MuscleMeat

Ervaringen UG-labs?

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Wie heeft er slechte ervaringen met UG-labs?
Met betrekking op pijn na injecteren, infecties en dergelijke?
Ben erg benieuwd.

Ik niet.

Leuke avater!

Ik heb er in principe geen slechte ervaring mee.
Het enigste dat ik wel eens vervelend vindt is dat bij sommige vials nogal veel kristallisate hebt en constant weer moet verwarmen.
Dat heb je bij HG dan weer niet ,maar das alles.

Wie heeft er slechte ervaringen met UG-labs?
Met betrekking op pijn na injecteren, infecties en dergelijke?
Ben erg benieuwd.

ik heb wat slechte ervaringen door ug labs, mijn spieren voelen vreemd en lijken wel te groeien! ook word ik ernorm geil erdoor en wat snel geirriteerd.

nooit aan beginnen dus!

nog meer mensen die dit met me delen? :D

Jullie bedoelen de tren e waarschijnlijk.

Probeer die maar eens hg te vinden dan....dan neem ik het verhitten af en toe voor lief. :D

in mijn laatste kuur had ik met test e van GS wel last van flinke hoesten en koorts de avond dat ik het zette, maar was bijna altijd meteen het volgende ochtend weg.

Ik heb redelijke tot goede ervaringen met UG. Op soms pijnlijke injects na perfect.

Toch vind ik HG supps het beste.. maargoed de prijs/betrouwbaarheid/beschikbaarheid zijn vaak van dien aard dat ik toch voor UG kies.

Goede ervaringen op 1 na, de test prop versie. (GS)
Doe mij dan de lekkere virormone.
Maar nu GG al the way

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen gehad.

Test prop is pijnlijk, magoed. Dat kan niet anders met UG, nog niet.

Geen slechte ervaringen tot zover.

• Topic Starter Topic Starter
Deze vraag stelde ik omdat ik tot nu toe alleen maar HG produckten gebruikt heb, die iets duurder zijn. Maar dat is te verwaarlozen.
Ik zat er over te denken GS of GG eens uit te proberen, maar ben nogal huiverig over hoe de produckten worden gefabriceerd qua hygiëne.

Goede ervaringen ug, met name gg

Paar keer serieus kreupel gelopen na een test e injectie van GS
Dit was gelukkig niet elke week het geval lol

• Topic Starter Topic Starter
Het baart me ook zorgen: Iedereen was destijds vol lof over Med Request je kent het nog wel.
Tot het zooitje werd opgepakt, en bleek dat alles onder zeer slechte hygiënische omstandigheden werd vervaardigd, met alle gevolgen vandien.
Nu zijn we allemaal vol lof over GG en GS.
Waar je leuke namen tegenkomt als Supersustanon, da's een leuke verkoopnaam, maar om nou een ester in je sustanonprodukt met 50 mg te verhogen heeft geen enkele meerwaarde.
Nog zo'n leuke Supertren, jongens dit gaat over hormonen uiterst serieuze zaak. We hebben het niet over artikelen die we kopen bij Bart Smit.
Ne leuke verkoop namen, maar verder niets.

Ik heb slechte ervaring met een ug lab... Ik zal de naam maar niet noemen.
:(

Het baart me ook zorgen: Iedereen was destijds vol lof over Med Request je kent het nog wel.
Tot het zooitje werd opgepakt, en bleek dat alles onder zeer slechte hygiënische omstandigheden werd vervaardigd, met alle gevolgen vandien.
Nu zijn we allemaal vol lof over GG en GS.
Waar je leuke namen tegenkomt als Supersustanon, da's een leuke verkoopnaam, maar om nou een ester in je sustanonprodukt met 50 mg te verhogen heeft geen enkele meerwaarde.
Nog zo'n leuke Supertren, jongens dit gaat over hormonen uiterst serieuze zaak. We hebben het niet over artikelen die we kopen bij Bart Smit.
Ne leuke verkoop namen, maar verder niets.

diegene die medreq in de media bracht kan moeilijk zeggen dat het allemaal hygienisch en goede shizzle bevat...straks krijgen de UGlabs nog een goede naam onder de bevolking en dat moete ze natuurlijk niet hebbe

Terug
Naar boven