AndroidHealthClinic

ervaringen winny

Borstkas

Competitive Bodybuilder
Waardering
541
Lengte
1m88
Massa
96kg
Wat zijn de ervaringen met winstrol en nolvadex als nakuur?

dan zou het worden eerste 8 weken winstrol 5 tabs van 10mg

en als nakuur week 8 20 mg nolvadex van 3 tabs per dag.

Als starterskuur dus.

Beter 6 weken pakken ipv 8
en nakuur zijn de meningen over verdeeld..

ik zeg nee, onderdrukt je eigen test niet dus onnodig.. (heb het zelf ook niet gedaan en heb 3kg overgehouden)

genoeg kuurlogjes mbt winny only, gebruik even de zoekfunctie

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 18:59 ----------

ik zeg nee, onderdrukt je eigen test niet dus onnodig.. (heb het zelf ook niet gedaan en heb 3kg overgehouden)

winny onderdrukt niet?

• Topic Starter Topic Starter

Oke, vind je 8 overdone?

trouwens nakuur lijkt me toch wel echt belangrijk.

Laatst bewerkt:
6 weken komt beter uit vind ik, denk dat je dan wel het beste gehad hebt. 6 weekjes 50mg per dag en dan 3-4 weken nakuur met nolvadex (20-20-10-10). is wel een goede starterskuur, alleen vind iedereen het maar niks omdat het orals only zijn en je beter test e prikt

Week 1: 20 20 20 40 40 40 50
Week 2: 50
Week 3: 50
Week 4: 50
Week 5: 50
Week 6: 50
Week 7-8: 20 Nolva

Als dit eerste kuur is dan zou ik beginnen met eerste week op te bouwen. Je weet namelijk nooit hoe je lichaam reageert op deze voor uw lichaam vreemde stof.

Als je merkt dat alles goed gaat, kun je mss naar 60 gaan in week 5 en 6.

any kuur zonder nakuur is geen kuur! sorry maar moest er even uit je gaat bijna alles verliezen naderhand!

Opbouwen hoeft niet, gelijk 50mg per dag.
Neem 's ochtends 30mg en eind van de middag 20mg.
Ik ging van 76kg met 13% naar 79kg met 12%.
Heb geen nakuur gedaan, heb alles overgehouden.
(als je toch een nakuur wilt doen dan is 2 weken vast voldoende)

als je een nakuur doet....wat met winny niet perse hoeft moet je MINIMAAL 4 weken nakuur doen.
nolva op en afbouwen of minder dan 4 weken....neem dan niks want dat werkt niet.
nolva werkt pas optimaal na 4 weken en minder dan 4 weken is nutteloos al niet schadelijker dan niks nemen.
gelukkig worden er altijd goede adviezen gegeven hier:o

als je een nakuur doet....wat met winny niet perse hoeft moet je MINIMAAL 4 weken nakuur doen.
nolva op en afbouwen of minder dan 4 weken....neem dan niks want dat werkt niet.
nolva werkt pas optimaal na 4 weken en minder dan 4 weken is nutteloos al niet schadelijker dan niks nemen.
gelukkig worden er altijd goede adviezen gegeven hier:o

Nolvadex is geen product waarbij een zogezegde bloedspiegel bereikt en gehandhaaft hoeft te worden. Als er wetenschappelijke ondersteuning voor je stelling bestaat dan zie ik die graag tegemoet.

Over het algemeen word als nakuur 1/3e van de kuur geadviseerd en bij d-bol een weekje langer.

• Topic Starter Topic Starter
Opbouwen hoeft niet, gelijk 50mg per dag.
Neem 's ochtends 30mg en eind van de middag 20mg.
Ik ging van 76kg met 13% naar 79kg met 12%.
Heb geen nakuur gedaan, heb alles overgehouden.
(als je toch een nakuur wilt doen dan is 2 weken vast voldoende)

dus droog gaan en massa aanzetten kan dus wel met winny only?

De 2 - cutten & bulken - zijn redelijk tegenstrijdig maar sluiten elkaar niet uit ( clean bulk ).

Je kan met Winny zeker massa pakken ( zij het gering vergeleken met een test-e cycle of stack ).
Als je op of net onder onderhoud eet en hard traint dan kan je zeker VVM pakken en dalen in vet %.

genoeg kuurlogjes mbt winny only, gebruik even de zoekfunctie

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 18:59 ----------

winny onderdrukt niet?

Winstrol will NOT affect the PITUITARY whatsoever. It will SLIGHTLY affect your body's endogenous testosterone production

Winny aromatiseert niet, dus een anti oestrogeen als nolva is niet nodig.

En gewoon de hele dosis in 1x nemen, gezien je lever steeds een bepaald percentage afbreekt, als je de dosis verdeelt gaat er dus onnodig veel werkende stof verloren.

En gewoon de hele dosis in 1x nemen, gezien je lever steeds een bepaald percentage afbreekt, als je de dosis verdeelt gaat er dus onnodig veel werkende stof verloren.
Lijkt me onverstandig bij een halfwaardetijd van 9 uur.

Zo is het mij altijd uitgelegd, hele dosis 2 uur voor de training nemen om er het maximale uit te halen. Alleen verdelen als je stackt. De precieze "theorie" erachter weet ik ook niet meer,

Verdelen over de dag, 's morgens 30mg en 's avonds 20mg. Winstrol heeft een halfwaardetijd van ongeveer 9u..

dus droog gaan en massa aanzetten kan dus wel met winny only?

Ja bij mij lukte dit, ik zat met mijn voeding goed voor een cleanbulk, at per dag 3400 kcal.
Was dus zeker niet aan het cutten.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 08:53 ----------

De 2 - cutten & bulken - zijn redelijk tegenstrijdig maar sluiten elkaar niet uit ( clean bulk ).

Je kan met Winny zeker massa pakken ( zij het gering vergeleken met een test-e cycle of stack ).
Als je op of net onder onderhoud eet en hard traint dan kan je zeker VVM pakken en dalen in vet %.

Ik zat op 3400 kcal per dag, zat dus niet in de buurt van mijn onderhoud. Elke 2 weken verhoogde ik zelfs mijn voeding iets. Ik heb het dus ervaren dat ik iets droger uit mijn kuur met winny kwam 1% en 3kg zwaarder werd:).

Winstrol will NOT affect the PITUITARY whatsoever. It will SLIGHTLY affect your body's endogenous testosterone production

wat is 'slightly' het onderdrukt dus wel maar niet zo erg als andere middelen.
ben er veel op aan het googelen maar kan zo geen onderzoeken vinden, als je iets hebt dan post t ff aub.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 18:29 ----------

Zo is het mij altijd uitgelegd, hele dosis 2 uur voor de training nemen om er het maximale uit te halen. Alleen verdelen als je stackt. De precieze "theorie" erachter weet ik ook niet meer,

Kuur jij al op je 16de? :p Niet om je af te vallen maar puur uit nieuwschierigheid, je moet zelf weten wat je doet of laat :cool:

Slaat nergens op 10% van 30 + 10% van 20 maakt nog altijd 5 , en 10% van 50 is ook 5, dus als het percentage vast ligt hoeveel je lever afbreekt maakt het in dat opzicht niet uit. Daarbij heeft winny een halfwaardetijd van 9 uur dus als je je bloedwaardes enigzins stabiel wil houden split je je dosis in 2.

Terug
Naar boven