AndroidHealthClinic

eryacne?

motivation

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m51
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
alloha jongens,

Effe een vraagie, Ik heb heel erg last van acne en ben naar de dokter geweest en vroeg haar om roaccutane die wilde ze me niet meeschrijven maar ze heeft me eryacne gegeven en dat ik het 8 maanden moet gebruiken...
Wie heeft er hier ervaring mee met die spul?

alvast bedankt,
Moti

8 maanden? Weet je zeker dat het geen 8 weken zijn? Ik heb het ook gekregen, maar eerlijk gezegd het gewoon verrekt om te gebruiken.

Je kan beter terug gaan naar de dokter en vragen om Minocycline, want deze creme gaat niet werken, en antibiotica (oral) werkt over het algemeen vrij snel, vooral tegen cystic acne, en bij Roa word het meestal eerst erger, en dat wil je vast niet.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan beter terug gaan naar de dokter en vragen om Minocycline, want deze creme gaat niet werken, en antibiotica (oral) werkt over het algemeen vrij snel, vooral tegen cystic acne, en bij Roa word het meestal eerst erger, en dat wil je vast niet.

Is het dan voor altijd weg?

Het erge wel (onder controle), je zal dan nog weleens een puist hebben hier en daar, maar je mag minocycline heel lang slikken zonder dat het slecht is voor je.... is de meest gebruikte antibiotica tegen acne, en het heeft weinig bezwarende bijwerkingen.

Ik gebruik op het moment eryacne, het helpt wel maar je acne gaat niet helemaal weg. Het verminderd een beetje.

Roa al geprobeert maar daar kreeg ik het heel benauwd van de hele dag door (ex-astma).

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 21:10 ----------

Minocycline werkte bij mij helemaal niet, helemaal niks van gemerkt. Kan je IMO nog beter eryacne gebruiken.

Roa werkt wel heel goed, heb het 2 weken gebruikt en merkte verschil. Maar stopte ermee omdat ik te veel bijwerkingen kreeg. Vooral door de benauwdheid stopte ik er mee, constant naar adem happen is niet fijn.

Roa krijg je sowieso niet zomaar bij de huisarts, in mijn geval in ieder geval niet.

Het heeft bij ongeveer 9 maanden geduurd voordat ik naar het ziekenhuis gestuurd werd, na hier ook 6 maanden aangekloot te hebben krijg ik hopelijk volgende week eindelijk mij roa (dit is ook niet zeker vanwege mijn te hoge bloedwaardes in mijn lever).

Voor mij heeft al de voorgeschreven rotzooi in ieder geval geen nut gehad.

Ik gebruik op het moment eryacne, het helpt wel maar je acne gaat niet helemaal weg. Het verminderd een beetje.

Roa al geprobeert maar daar kreeg ik het heel benauwd van de hele dag door (ex-astma).

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 21:10 ----------

Minocycline werkte bij mij helemaal niet, helemaal niks van gemerkt. Kan je IMO nog beter eryacne gebruiken.

Roa werkt wel heel goed, heb het 2 weken gebruikt en merkte verschil. Maar stopte ermee omdat ik te veel bijwerkingen kreeg. Vooral door de benauwdheid stopte ik er mee, constant naar adem happen is niet fijn.

Mino werkte bij mij wel heel snel, had pijnlijke bulten op me gezicht die na 2 weken nog steeds er zaten, na 3 dagen waren ze verdwenen... daarna nog lichte acne af en toe, maar dat zijn kleine makkelijk uit knijp-bare puistjes (zonder littekens achter latend).

Reageer altijd goed op Antibiotica, en het heeft geen lastige bijwerkingen.

Terug
Naar boven