Fitness Seller

Eten dat goed vult

Ponkie

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
8%
Wat eten jullie als je erg veel trek hebt, maar weinig kcal kan halen ivm een cut?
Zelf at ik soep, kwark, appels en yoghurt maar miss hebben jullie nog goede suggesties?

Drinken. Cola light, water, koffie. Groente helpt ook, zitten bijna geen calorieën in. Krop sla of zo. Paar glazen water drinken bij alles wat je eet kan ook helpen

Groente

Wat eten jullie als je erg veel trek hebt, maar weinig kcal kan halen ivm een cut?
Zelf at ik soep, kwark, appels en yoghurt maar miss hebben jullie nog goede suggesties?

Suikervrije drop! Die van de AH muntdrop, 140 cal per 100gr (1 zakje), vult als een gek!

Eiwitten

Groenten

Ik doe overigens IF tijdens de cut, en heb nauwelijks honger. Die leer je heel goed onderdrukken.

Klein schaaltje Kidneybonen met twee naturel rijstwafels.

@Michieln wat is IF?

spekkoek, maar daar zitten weer t*fus veel kcal in haha

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor alle tips, zag er een paar nuttige tussen staan! Groentes enzo weet ik wel, maar het hoeft niet per se extreem laag in kcal. 100-150kcal per 100 gram vind ik ook prima zo lang het maar vult.

@ michieln, IF doe ik al, maar heb op de een of andere manier nu ik de 10% nader echt vreetbuien die niet te stoppen zijn..(dit als ik eenmaal begin met eten, vasten is geen probleem) :S. Ben 2 dagen losgegaan en nu weer dieten :P

Wat je met die soep en yoghurt kunt doen is iets van vezels toevoegen om het wat dikker te maken. theelepel psyllium husks door de yoghurt maakt het heerlijk dik. Beetje maizena door de soep ditto.

Gewoon lekker opeten, vervolgens weer uitspugen. Wordt wel vaker toegepast.

biefstuk is nr.1 qua vulling.
eet daar nog flink wat broccoli bij en je eetlust is voor de rest van de dag zoek :)

gewoon bak kwark. Niet veel calorieën en als ik hele bak op eet zit ik supervol :p
Als tussendoortje eet ik ook wel eens light mozzarella en bakje tonijn

• Topic Starter Topic Starter
gewoon bak kwark. Niet veel calorieën en als ik hele bak op eet zit ik supervol :p
Als tussendoortje eet ik ook wel eens light mozzarella en bakje tonijn

Kwark raak ik niet meer vol van :(, eerst wel toen ik de smaak echt ranzig vond, maar nu ik het prima te eten vind vult het ook minder voor mn gevoel

Noten in je kwark. is nog lekker ook!

Broccoli. Ik werk een halve kg per dag weg van dat spul. Nooit honger :o

Terug
Naar boven