AndroidHealthClinic

Eten in de avond

yassin31

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
71kg
Beste mensen

Ik eet nu advocado en amandelen in de avond

E K V Cal
Amandelen 4.9 1.55 13 146 25 gram
Advocado 1 stuk 5.2 3 36.2 376 200 gram

Maar dit vult voor geen meter bij mij, ik heb na dit nog steeds een knorrende maag.

Weten jullie misschien een vervanging voor dit wat wel vult ?
Ik eet al vis op die dag dus dat heb ik liever niet in verband met het geld. Makreel is al duur zat :D

Bijlagen

Laatst bewerkt:
hoe ziet je voedingsschemaeruit?

Daarnaast is helemaal niet slim om je vetten savonds te nuttigen.
of je wilt vetopslag en diabetes krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Oww wanneer dan wel xD? En wat dan wel in de avond i.p.v vet?
Ik dacht namelijk dat je vetten toch wel binnen moest krijgen hoor en de khoolydraten in de avond moest beperken. Vetten vertragen alleen de opname van eiwitten

voedingsschema@bijlage

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Maaltijden beter verdelen en meer groentes toevoegen. En avocado is veel lekkerder ergens doorheen, losse avocado is toch geen eten joh?

Diabetes van avocado. Die is nieuw

O
Ik dacht namelijk dat je vetten toch wel binnen moest krijgen hoor en de khoolydraten in de avond moest beperken. Vetten vertragen alleen de opname van eiwitten

voedingsschema@bijlage

Dat is een bullshit verhaal

er is een studie dat verteld dat
Wanneer de proefpersonen savonds een hoog vetmaaltijd kregen, resulteerde dit in een grotere vetmassa en symtomen van het Metabolicsyndrome: diabetestype2, een verstoring van glucose en insulinestofwisseling, vetopslag binnen het buikvliesen hart en vaat ziekten.

proberen dus vetten vanaf de begin van je dag te nuttigen en savonds je carbs.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Mar 2013 om 00:46 ----------

Maaltijden beter verdelen en meer groentes toevoegen. En avocado is veel lekkerder ergens doorheen, losse avocado is toch geen eten joh?

Diabetes van avocado. Die is nieuw
alles draait om timing. zou je toch moeten weten, of train je niet meer bij berry en die griet.

Gast, gtfo PLEASE. En link die studie over savonds vet eten = k*t eens..? Ben erg benieuwd naar de studieopzet. Lijkt me een HEEL bijzonder verhaal

wat heb je voor voedingsschema dan? en hardcore builder stop eens met die onzin.

Hij staat in de 3e post maar heb mijn 1e post bewerkt en hij staat nu ook daarin

Ik zou zeggen neem een flinke bak kwark ipv avocado en dan die noten erin.
Dat vult zeker beter.

Ik heb een keer een studie gelezen over dat amandelen minder kcal leveren dan ze bevatten, dus dat ze in het lichaam niet alle energie haalt uit de amandelen.
Het zou geen sowieso geen probleem moeten zijn om je vetten 's avonds te nemen.

Je kan zelfs je hele dagelijkse behoefte 's avonds nemen.

Microtiming is niet zo nuttig. Zorg eerst maar eens dat je aan het eind van de dag je macro's haalt.

True that , maar ik ben echt een eter.. eerlijk gezegd heb ik de nijging om heel de dag alleen maar meer te eten xD maar dat gaat dan fout als ik dat ga doen, dus daarom is mijn vraag ook vettige voedingsbronnen wat ook nog is lekker vult.

En trouwens over dat kwark, iedereen heeft wel iets wat tie totaal niet naar binnen kan werken. Iknow Iknow its a shame maar bij mij is dat dus kwark

True that , maar ik ben echt een eter.. eerlijk gezegd heb ik de nijging om heel de dag alleen maar meer te eten xD maar dat gaat dan fout als ik dat ga doen, dus daarom is mijn vraag ook vettige voedingsbronnen wat ook nog is lekker vult.

En trouwens over dat kwark, iedereen heeft wel iets wat tie totaal niet naar binnen kan werken. Iknow Iknow its a shame maar bij mij is dat dus kwark

Gooi er wat doorheen wat je lekker vindt. Honing / jam / bruine suiker bv. Anders 200 cc water erbij mikken en opdrinken.

Daar ben ik idd mee bezig, maar ik ben een student en soms is eten kopen ook duur dus ik ben daarmee aan het experimenteren

Terug
Naar boven