Fitness Seller

etentje met de zaak van het weekend...Japans!!!wat wel of niet eten???

Ano_80

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
jep...bij wijze van kerstverbroedering op me werk gaan we met het hele bedrijf uit eten bij een Japanner in Roterdam...hartstikke leuk en lekker...maar aangezien er veel dingen op de bakplaat komt en het nodige aan sushi, sashimi, shabushabu enz... komt weet ik niet wat ik wel en niet moet nemen.

Iemand een idee wat voor gerechten je moet laten staan?ik ben aan (nog steeds) in de cut...(en nu geen grappen graag:D) maar ik kan moeilijk aan de chefkok vragen hoeveel KH,proteine, vet en kcals er in zn gerecht zit wat ie ter plekke bereidt:D...(nahja..kan het wel desnoods in het Japans, maar staat wel erg raar:o)

Enig advies is welkom...dat je tempura (gefrituurde groenten en vlees) moet laten staan was me al duidelijk:rolleyes:...iemand nog tips suggesties?

Hou je wel je rekening in de gaten?

• Topic Starter Topic Starter
wat ik dus niet doe..misschien en kruikje sake...maar dat is alles:p

In dat geval zou ik sushi nemen :P

Yzord zei:
In dat geval zou ik sushi nemen :P
zit er zowiezo bij...een grote plank met sushi met wasabi(groene mosterd) en gember plakjes...veel KH uit rijst? en eiwit uit tonijn en zalm?

Als je er genoeg van eet wel. Maar gezien de financiele situatie zou ik een extra plankje bestellen :P

sausjes vallen wel mee in kcal imo aangezien die merendeel op soja-basis zijn, bij vlees pittige pruimensaus...maar daar kan je denk ik niet je nek over breken.

Yzord zei:
Als je er genoeg van eet wel. Maar gezien de financiele situatie zou ik een extra plankje bestellen :P
ojee..maar goed dat me DBB maatjes niet uitegnodigd zijn..is het pharmaseutische bedrijf waar ik voor werk in 1 klap failliet en ik me baantje kwijt:D

als de plank op is...wordt er ter plekke verse nieuwe sushi bereidt en aangevuld: dus das geen probleem:D

Ik wil ook wel voor jou gaan. Kan jij lekker blijven cutten :D

alweer uiteten!

niks daarvan!

cutten jij

niemand?

eenmaal, andermaal?

Ja ik

ok..ik voel me genoodzaakt om wel te gaan:Dsorry jongens..khad wel meer enthusiasme verwacht:D

aha!!!Yzord:D trouwe gab...als je me baas voor de gek kan houden dat ik het ben mag je in mijn plaats:D

Ik zeg gewoon dat ik ineens geslaagd ben met cutten...

schiet er wat oorbellen en piercings bij...en draag een lonsdale pet..d.an lukt het wel:D

maar ff ontopic...wat wel en niet eten? iemand?Espi geen suggetsies?

ik wil wel gaan!

Terug
Naar boven