Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik veralgemeende ook niet EPK. Veel mensen maken tegenwoordig gebruik van Torrents. Natuurlijk is er meer, maar Torrents zijn razend populair.
Wat is dat nu voor waardeloos argument?
Als het om torrents ging, zou dat wel in het artikel staan, is het niet?
Ik veralgemeende ook niet EPK. Veel mensen maken tegenwoordig gebruik van Torrents. Natuurlijk is er meer, maar Torrents zijn razend populair.
@ Terrorbokkie: Jemig, je DOWNLOAD het maar het upload ook automatisch! Ik heb ook geen flauw idee waarom, ik ben geen expert.
, en als je gelijk hebt laat me is wat bewijs zien.Ik had het enkel over torrents omdat dezen gewoon populair zijn.
Je bent geen expert, hoe weet je dan dat het automatische upload. Volgens mij lul jij uit je mond, en als je gelijk hebt laat me is wat bewijs zien.
Jezus jij bent helemaal een randdebiel, als je anders even wat googled op 'torrent' pannenkoek!

Je zou het stukje eens moeten lezen. Of op zn minst even de titel van dit topic.
Het gaat namelijk niet over torrents, dacht dat dat nu wel duidelijk voor je zou zijn. Jou mooie verhaal over up en downloaden doet er ook helemaal niet toe, laat staan de werking van torrents.
waarom moet ik dat googlen hij komt ermee aanzetten en ik ben marco van basten niet![]()
Je bent geen expert, hoe weet je dan dat het automatische upload. Volgens mij lul jij uit je mond, en als je gelijk hebt laat me is wat bewijs zien.
Anders lees jij ff wat Sniper zegt. Hij had het alleen over torrents omdat die populair zijn.. niet omdat dat de enige mogelijkheid van downloaden is.
"Als downloader weet je niet of het ook illegaal is".
Vaak gaat het om torrents. Bij het downloaden van een torrentbestand upload je automatisch ook. En uploaden is illegaal dus.