MuscleMeat

EU wil illegale downloaders toegang tot internet ontzeggen

Lol wens ze veel plezier, niemand meer internet, zullen ze snel weer veranderen ;)

Ik veralgemeende ook niet EPK. Veel mensen maken tegenwoordig gebruik van Torrents. Natuurlijk is er meer, maar Torrents zijn razend populair.

@ Terrorbokkie: Jemig, je DOWNLOAD het maar het upload ook automatisch! Ik heb ook geen flauw idee waarom, ik ben geen expert.

Ik veralgemeende ook niet EPK. Veel mensen maken tegenwoordig gebruik van Torrents. Natuurlijk is er meer, maar Torrents zijn razend populair.

Wat is dat nu voor waardeloos argument?

Als het om torrents ging, zou dat wel in het artikel staan, is het niet?

@ Terrorbokkie: Jemig, je DOWNLOAD het maar het upload ook automatisch! Ik heb ook geen flauw idee waarom, ik ben geen expert.

Je bent geen expert, hoe weet je dan dat het automatische upload. Volgens mij lul jij uit je mond :mad:, en als je gelijk hebt laat me is wat bewijs zien.

Ziet er uit dat alle internetbedrijven binnenkort failliet gaan. Leuk, tijdens een economische crisis nog eventjes een duwtje in de rug geven terwijl je weet dat ze aan de rand van de afgrond staan.

Dit bewijst dus wel dat de wereld geregeerd wordt door debielen.

Ik had het enkel over torrents omdat dezen gewoon populair zijn.

Je zou het stukje eens moeten lezen. Of op zn minst even de titel van dit topic.

Het gaat namelijk niet over torrents, dacht dat dat nu wel duidelijk voor je zou zijn. Jou mooie verhaal over up en downloaden doet er ook helemaal niet toe, laat staan de werking van torrents.

Je zou het stukje eens moeten lezen. Of op zn minst even de titel van dit topic.

Het gaat namelijk niet over torrents, dacht dat dat nu wel duidelijk voor je zou zijn. Jou mooie verhaal over up en downloaden doet er ook helemaal niet toe, laat staan de werking van torrents.

Anders lees jij ff wat Sniper zegt. Hij had het alleen over torrents omdat die populair zijn.. niet omdat dat de enige mogelijkheid van downloaden is.

Jezus, talk about missing the point.

waarom moet ik dat googlen hij komt ermee aanzetten en ik ben marco van basten niet :mad:

Downloaden is data afhalen van internet.
Uploaden is data versturen via internet.
Uploaden is alles ook de tekst die je in tikt via een forum of msn,... .
Torrents is eigelijk een manier om bestanden af te halen die bestanden staan niet op het internet maar op de computers van torrent programma gebruikers dus jij haalt het bij ander mensen af.
Daarom halen ander mensen het ook bij jou af het is een soort van share netwerk.
Als niks geupload werd kon je ook niks afhalen met torrents want dan stond er niks op.

er zijn wel een aantal appz in omloop die je anoniem torrents laat downloaden
kvraag me af hoe ze gaan controleren wat miljoenen mensen versturen en ontvangen

Je bent geen expert, hoe weet je dan dat het automatische upload. Volgens mij lul jij uit je mond :mad:, en als je gelijk hebt laat me is wat bewijs zien.

Bij het downloaden van een torrent zie je je download en upload snelheid, dus hij upload, dus je bent illegaal bezig.

Alleen het downloaden van software is illegaal in Nederland

shit dan krijg ik een download limiet totdat al mijn buren van het internet zijn verbannen, want de meeste met draadloos om mijn huis heeft het nogal slecht beveiligd :cool:

Anders lees jij ff wat Sniper zegt. Hij had het alleen over torrents omdat die populair zijn.. niet omdat dat de enige mogelijkheid van downloaden is.

Jezus, talk about missing the point.

Dat dus.

Fijn voor hem dat torrents populair zijn, maar daar gaat het stukje niet over.

Anders zou de titel zijn: "EU wil illegale torrent- gebruikers toegang tot internet ontzeggen"

Het betreft hier illegale downloads, of dat nu per torrent, nieuwsgroep of wat dan ook gaat doet er helemaal niet toe.

"Als downloader weet je niet of het ook illegaal is".

Vaak gaat het om torrents. Bij het downloaden van een torrentbestand upload je automatisch ook. En uploaden is illegaal dus.

uploaden is niet illegaal. man waar heb jij het toch over?

ontopic: Aan het artikel te zien zal het ook niet lang meer duren voor ze al onze telefoongesprekken beginnen af te luisteren :(

In elk P2P programma (utorrent, limewire) kan je UPLOADS UITZETTEN!!!
FACK nzb portal er uit -.- FTD begint nu ook irritant te worden om het te gebruiken, door Brein

FTD is nog easy te gebruiken, moet je gewoon niet zo lui zijn. Torrents is peer 2 peer, dus je upload naar anderen ook, je kunt het wel limiteren naar 1 KB maar niet uitzetten... Ik zou gewoon met nieuwsgroepen gaan downloaden, die pakken ze minder aan dan torrents.

Terug
Naar boven