- Waardering
- 2
dus 99,9% wordt gebanned
waar gaan ze dan inkomsten uit halen?
idd !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus 99,9% wordt gebanned
waar gaan ze dan inkomsten uit halen?
volgens mij heb je een probleem met privacy rechten.
op het moment dat je het packet gaat bekijken wat over de lijn gaat moet je in het packet kijken om te zien watvoor verkeer het is en wat de inhoud is.
ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met PGP getekende pakketten of verbindingen over SSL.
lijkt me een mooi bericht om de standaard downloader aan te pakken, de gewone man die niet precies weet wat ie doet als hij zijn film maar op dvd heeft.
Al is het omdat ze zich dan bezig houden met futiliteiten. België heeft met grotere zorgen te kampen dan illegale mp3'tjes.
werken voor Advokaatfirmen die wederom in dienst van Musiek en Filmindustrie werken.Gewoon lekker op usenet encrypted downloaden. Niemand die je ziet![]()

overigens dat al die artiesten er slechter van worden is onzin. Regelmatig zetten ze hun nummers al op eigen sites. Trouwens als ik het opneem via de radio dan heb ik het nummer ook gewoon. Hun miljoeneninkomsten halen ze vooral uit grote concerten en niet te vergeten reclames.
Daarnaast om door te breken plaatsen ze menigmaal hun liedje zelf al op internet.

Goede post, gab.
En of ze nou 250 miljoen op hun rekening hebben of 350 miljoen, we hoeven geen medelijden te hebben met ze.![]()