XXL Nutrition

Euromillions

gixer

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
29
Lengte
1m97
Massa
114kg
Vrijdag is er met euromillions zo'n 130.000.000€ te winnen, mijn billjet is al binnen en ik kan al beginnen dromen :D

Wat zouden jullie doen mocht je winnen?

Mij als een mong**l gedragen, en al huppelend schuimbekken en joelend door de straten gaan:D

130 miljoen is wel veel, ik zou het over mijn beste vrienden verdelen, zodat je met z'n alle lol heb, als je alles in je eentje houd hou je niemand meer over, en dan wordt je alleen maar ongelukkiger, en nieuwe vrienden maak je niet meer, want bij hun gaat het allemaal om 1 ding.

Maar terzijde zal ik natuurlijk een paar auto's kopen, een lekker groot vrijstaand huis hier in de buurt, ik zou feesten organiseren, vaak in het buitenland feesten, nog meer wijven nken, zuipen, en natuurlijk nog trainen :D

verhuizen naar de zon
snel autotje kopen
rentenieren
mijn ouders en grootouders helpen op hun oude dag dat ze niks tekort komen
homecinematje kopen en krachtigeste desktop ooit aanschaffen voor te gamen

aan de walen geven

verslaaft raken aan gokken totdat ik niets meer heb

Homegym kopen mety beste materialen :D

verdelen onder de armen :cool:

helft onder de linker en andere helft onder de rechter::D

een paar miljoen aan de mensen geven waarvan ik denk dat ze het verdienen en kunnen gebruiken. dan stoppen met school en stoppen met werken. Huisje kopen chillen en voor de rest van me leven rentenieren. natuurlijk ga ik ook een porsche 911 turbo halen

ik koop 130 veyrons en steek ze in de fik

Ik zou migreren naar een warm land in het Midden-Oosten, waar ik leef van mijn uitkering en ondertussen bakken vol maagden en broodjes kebab laat aanvoeren naar mijn immense landhuis. Wat een leven...:D

Mijn sportschool overkopen die eind dit jaar dicht gaat als hij niet overgekocht word.

Terug
Naar boven