Fitness Seller

Euromillions

Voordat ze dat kunnen incasseren zit ik in dubai!:D

Ikzelf eerst een mooi huis voor mezelf en mijn ouders, ik ga natuurlijk als de wiedeweer het huis uit :)

een ondergrondse garage voor de autoverzameling, uiteraard alleen maar recente: Porsche GT2, Ferrari Scuderia, Bmw X5 hamann, Aston Martin DBS, porsche 9ff, volkswagen golf 2.0 tdi chipped:o, lambo murcielago biturbo.
Verder eigen sportschool, uiteraard alles laten doen betreft management..
Plezierjachtje van 50m met nog een powerboot.

Ik merk nou dat ik er weer te lang over doe:( en heb niet eens zo'n biljet:p

Dan is je geld al weer op he' ;):p:p

Ik zou ongeveer 30 - 50 miljoen investeren in vastgoed,

Huizen laten bouwen in binnen/buitenland en verhuren.

Met geld maak je geld ;).

Edit: Sommige mensen zullen denken, WTF?!?! je hebt al 130 mil. Mja...als je er toch al zoveel van hebt, waarom niet nog meer? ;)

Totdat de ''Holleeders'' komen opdagen en ook interesse krijgen in jou vastgoed.
En dan is heel erg rijk zijn niet meer zo leuk.;)

mijn eigen prive moskee bouwen

130 miljoen de mensen die er altijd al voor me waren ook in zware bittere tijden (dat is het belangrijkste;))zullen zeker meedelen in de vreugde.

de rest die komt likken en slijmen daar heb ik geen boodschap verder aan.

Appartementje kopen in Berlijn en 1 in New York en dan genieten van het prachtige leven daar.
verder heel veel reizen,veel dingen ondernemen etc. etc.

100 iu gh per dag en 2 gram test per week zetten :D

Een paar villa's, landgoeden kopen, die helemaal inrichten enz.. Een paar mooie auto's kopen ook natuurlijk. M'n collectie cd's, boeken, dvd's uitbreiden tot in het gigantische, met de beste kwaliteit natuurlijk. Waardevolle uurwerken, kleren, schilderijen enz kopen. Ook de duurste vleugelpiano, m'n eigen fitness, zwembad enz.. En me iedere dag door de allermooiste en geilste meisjes laten verwennen en er alles mee doen wat ik wil, denk dat ze voor een paar duizend euro'tjes dan wel aan de nodige rariteitencoïtus willen doen:lick:

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou stoppen met werken waar ik nu werk, maar zou wel nog iets willen don denk ik, Een eigen fitness zaak ofzow lijkt me wel chillen.
Maar we spelen met een groep van 43 mensen dus moet ik de pot delen, maar 3.000.000 is ook wel lekker toch?

of zo'n toeristenrit met een ruimteschip

Een moskee bouwen en daarna in de fik steken

Een paar villa's, landgoeden kopen, die helemaal inrichten enz.. Een paar mooie auto's kopen ook natuurlijk. M'n collectie cd's, boeken, dvd's uitbreiden tot in het gigantische, met de beste kwaliteit natuurlijk. Waardevolle uurwerken, kleren, schilderijen enz kopen. Ook de duurste vleugelpiano, m'n eigen fitness, zwembad enz.. En me iedere dag door de allermooiste en geilste meisjes laten verwennen en er alles mee doen wat ik wil, denk dat ze voor een paar duizend euro'tjes dan wel aan de nodige rariteitencoïtus willen doen:lick:

ook als je je maar 2 keer in de week douched:P

130 mil ?

Live the good life ^^
50mil investeren zodat men kinderen later nooit hoeven werken.
Zelfde plek blijven wonen of heel men family en vrienden menemen naar buitenland.

Ik zal ooit wel eens winnen met euromillions .. U'll see:D

Een enorm groot huis kopen in Miami, zoiets als dat van Hogan:D Ook zou ik nog een Ferrari Testarossa kopen, me droomauto. Daarbij moet me huis wel aan het water liggen want ik wil er zo'n boot als deze bij: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou ook met een groot deel gaan investeren en mee lopen klote op de beurs, en lekker grote gokken wagen. Ik zou ook een groot deel weg geven aan goede doelen.

Een enorm groot huis kopen in Miami, zoiets als dat van Hogan:D Ook zou ik nog een Ferrari Testarossa kopen, me droomauto. Daarbij moet me huis wel aan het water liggen want ik wil er zo'n boot als deze bij: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou ook met een groot deel gaan investeren en mee lopen klote op de beurs, en lekker grote gokken wagen. Ik zou ook een groot deel weg geven aan goede doelen.

Leuk bootje! :)

homygym,vette auto,veel vrienden geld geven,weed kopen, alleen maar high class proteines van bsn kopen! kuurtje beste aas zetten :D

homygym,vette auto,veel vrienden geld geven,weed kopen, alleen maar high class proteines van bsn kopen! kuurtje beste aas zetten :D

quiz1262outcome4.gif

:D

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou er eens goed mee naar de h**ren gaan

Terug
Naar boven