MuscleMeat

Euromillions

Ik koop een pak bij de C&A

me direct de dingen aanschaffen waar ik vroeger maar van kon dromen. HQ beamer, nieuwe laptop om te producen, nieuwe laptop voor al mijn muziek, lekkere muziekinstallatie, goeie loopschoenen, iPhone, iPod touch, lekkere koersfiets, ...

En dan al mijn geld voor 3 jaar op de bank zetten, met 100 per maand die eraf kan voor te feesten.

mmm 130 miljoen... ducati desmoncini, paar gsxr's, mv aguste f4, dodge viper, paar andere mooie auto's

en gezellig huis niet te groot maar wel groot :)

eigen circuit openen zou wel tof zijn alleen weet ik niet of ik nog iets zou over hebben dan

Ik zou ongeveer 30 - 50 miljoen investeren in vastgoed,

Huizen laten bouwen in binnen/buitenland en verhuren.

Met geld maak je geld ;).

Edit: Sommige mensen zullen denken, WTF?!?! je hebt al 130 mil. Mja...als je er toch al zoveel van hebt, waarom niet nog meer? ;)

Ik zou stoppen met werken en van een uitkering gaan leven.

Ik zou ongeveer 30 - 50 miljoen investeren in vastgoed,

Huizen laten bouwen in binnen/buitenland en verhuren.

Met geld maak je geld ;).

Edit: Sommige mensen zullen denken, WTF?!?! je hebt al 130 mil. Mja...als je er toch al zoveel van hebt, waarom niet nog meer? ;)
+1
Ik zou exact hetzelfde doen.

een heuse macamba worden;)

Ik zou 130.000.000 euroknallers bij McDonalds kopen.

Ik zou een gedeelte aan DBB geven:D:D

Voor de rest zou ik beleggen!!!

Geld maakt Geld he';)

eerst en vooral na audi garage gaan om me daar r8 aan te schaffen met die auto naar vrienden familie rijden om hun beetje geld te geven.

Investeren in vastgoed in landen als bulgarije / turkije etc waar ik zelf dan ook naar op reis kan gaan!

Verder villatje met alles erop en eraan en kelder inrichten als fitness en danszaal voor gf

Er ontbreekt nog iets aan dit topic..

De VS opkopen

Eerst paar dingen wat ik altijd wilde hebben halen

Daarna familie geld geven + mensen uit onze dorp helpen in turkey

gedeelte om scholen etc te bouwen in een 3e wereld land + leraren financieren

Daarna geld ergens in steken, beleggen etc.

en dan leveuuuhh als een rijke mafakkaaa.

Terug
Naar boven