MuscleMeat

Europa League topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap Derksen wel.
Genee maakt het zo het merk voetbal international kapot. Hij beweert door zijn stelling innamen, dat de informatie in VI niet klopt en onzin is.
Genee gaat buiten VI om, op eigen onderzoek uit. Dit is natuurlijk niet netjes als je voor een bedrijf werkt. buit

Daarnaast is het buiten gewoon dom, als Veenstra als bron te gebruiken.

Onzin man.

Hoe maakt Genee dat dan kapot ? Derksen neemt en standpunt in en plaatst dit in zijn blad. Dit standpunt is toevallig van vriend Riemer v/d Velde.

Genee hoort de andere kant van Veenstra en merkt dat er het een en ander niet klopt, stelt dit aan de kaak en dan maakt Geneen VI kapot ? Nee dat doet Derksen door subjecieve info van Riemer gewoon te plaatsen in zijn blad die nu naderhand niet lijkt te kloppen.

Derksen maakt het zelf zo groot want Veenstra had ook zonder Genee de rechter er wel bijgehaald.

Laatst bewerkt:
Ik snap Derksen wel.
Genee maakt het zo het merk voetbal international kapot. Hij beweert door zijn stelling innamen, dat de informatie in VI niet klopt en onzin is.
Genee gaat buiten VI om, op eigen onderzoek uit. Dit is natuurlijk niet netjes als je voor een bedrijf werkt. buit

Daarnaast is het buiten gewoon dom, als Veenstra als bron te gebruiken.

Derksen begint je filmpje met "je hebt al 2 dagen kennende gegeven totaal niet op de hoogte te zijn en alleen maar onzin zitten uitkramen".

Het is wel van beide kanten. Beiden hebben een te grote trots om iets toe te geven. Mede met de geschiedenis dat Derksen Genee altijd afbrand vind ik het logisch dat Genee een keer iets terug zegt op een hele normale manier trouwens.
Waarom mogen Genee en Kraay altijd als simpele zieltjes neergezet worden en mag er over VI niks in twijfel getrokken worden? Derksen is even min niet netjes om zijn collega Genee elke keer neer te sabelen, deze die zichzelf nu een keer verdedigt en niet als vroeger altijd maar toegeeft. Dat is nu opeens not done, maar komt op hetzelfde neer als Derksen altijd bij Genee heeft gedaan. Het is ook niet bepaald een praatprogamma waarin veren in elkaars reet wordt gestoken.

Derksen begint je filmpje met "je hebt al 2 dagen kennende gegeven totaal niet op de hoogte te zijn en alleen maar onzin zitten uitkramen".

Het is wel van beide kanten. Beiden hebben een te grote trots om iets toe te geven. Mede met de geschiedenis dat Derksen Genee altijd afbrand vind ik het logisch dat Genee een keer iets terug zegt op een hele normale manier trouwens.
Waarom mogen Genee en Kraay altijd als simpele zieltjes neergezet worden en mag er over VI niks in twijfel getrokken worden? Derksen is even min niet netjes om zijn collega Genee elke keer neer te sabelen, deze die zichzelf nu een keer verdedigt en niet als vroeger altijd maar toegeeft. Dat is nu opeens not done, maar komt op hetzelfde neer als Derksen altijd bij Genee heeft gedaan. Het is ook niet bepaald een praatprogamma waarin veren in elkaars reet wordt gestoken.

Genee trekt de integriteit en kwaliteit van de VI reporters in twijfel. Dat is een kwalijke zaak als je bedenkt dat die jongens al meerdere internationaal bekende zaken aan 't licht hebben gebracht (de omkoopschandalen bijvoorbeeld) en gerespecteerde onderzoeksjournalisten zijn.

Wie is Genee om dat te doen op basis van een gekleurde bron?

• Topic Starter Topic Starter
Derksen kwam met de ene na de andere autoriteits drogreden. Het is best zwak als je enige verweren zijn dat Genee een zwakke journalist is, geen verstand er van heeft, geen onderzoek doet en alleen maar wil scoren. Derksen overdrijft ook wel met zn onderzoeksredacteuren. Die knipping en duren zijn ook stel autistische debielen.

Ken je Iwan en die ander? Of komt het omdat ze op tv niet goed uit de verf komen? (zoals driekwart Nederland)

Genee trekt de integriteit en kwaliteit van de VI reporters in twijfel. Dat is een kwalijke zaak als je bedenkt dat die jongens al meerdere internationaal bekende zaken aan 't licht hebben gebracht (de omkoopschandalen bijvoorbeeld) en gerespecteerde onderzoeksjournalisten zijn.

Dit zijn de woorden van Derksen;)
In twijfel trekken klinkt zwaar en Derksen gooit het daarop zodat Genee, welke mening Genee ook heeft het nooit met vi oneens mag zijn omdat deze voor Derksen werken. Heerenveen gaat niet zo maar een rechtzaak aanspannen als de cijfers van VI juist zijn. Genee heeft recht om daar vragen over te stellen. Daar begon het gewoon mee. Dat het daarna een ordinaire ruzie wordt komt door het gedrag van beiden, maar met name van Derksen die nogal denigrerend doet over Genee, hoewel laatste ook wel vervelend is.

Maar Derksen mag wel de kwaliteiten van Genee en noem het maar op het hele jaar in twijfel trekken? Zijn toch ook zijn eigen collega's? Het zou een slap progamma worden als iedereen de hielen van Derksen moet likken en alleen anderen mag bekritiseren.

Dit zijn de woorden van Derksen;)
In twijfel trekken klinkt zwaar en Derksen gooit het daarop zodat Genee, welke mening Genee ook heeft het nooit met vi oneens mag zijn omdat deze voor Derksen werken. Heerenveen gaat niet zo maar een rechtzaak aanspannen als de cijfers van VI juist zijn. Genee heeft recht om daar vragen over te stellen. Daar begon het gewoon mee. Dat het daarna een ordinaire ruzie wordt komt door het gedrag van beiden, maar met name van Derksen die nogal denigrerend doet over Genee, hoewel laatste ook wel vervelend is.

Maar Derksen mag wel de kwaliteiten van Genee en noem het maar op het hele jaar in twijfel trekken? Zijn toch ook zijn eigen collega's? Het zou een slap progamma worden als iedereen de hielen van Derksen moet likken en alleen anderen mag bekritiseren.

Ja, natuurlijk zijn het de woorden van Derksen. Ik weet ook alleen over het conflict wat Derksen en Genee erover vertellen. En daar baseer ik mijn mening op.

Ik vind ook dat iemand een weerwoord moet geven in het programma. En dat vond ik juist altijd sterk aan Genee. Geen meeloper. En dat maakte het programma ook sterk. Maar ik vind dat Genee in dit geval te ver gaat. Dan heeft hij weer een telefoontje gehad, of kent hij iemand persoonlijk en dan gaat hij doen alsof hij alles weet. Dit is elke keer zo als het over de clubs uit het Noorden gaat en dat ging destijds ook zo bij die algemeen directeur van NAC, die de boel bedonderde.

Maar Genee slaat nu elke keer zo'n suggestief toontje aan, waarbij hij de indruk wil wekken dat hij alle feiten kent en de journalisten die er daadwerkelijk aan hebben gezeten er niks van hebben gebakken. En dat terwijl zijn bron gekleurd is en hij niet meerdere partijen heeft gehoord.

Dat Derksen zijn kwaliteiten als "journalist" dan in twijfel trekt is volkomen legitiem. Zeker gezien het feit dat Genee niets meer is dan een pientere presentator, die toevallig een telefoontje heeft gekregen en dus geen onderzoek heeft gedaan.

genee trekt de integriteit en kwaliteit van de vi reporters in twijfel. Dat is een kwalijke zaak als je bedenkt dat die jongens al meerdere internationaal bekende zaken aan 't licht hebben gebracht (de omkoopschandalen bijvoorbeeld) en gerespecteerde onderzoeksjournalisten zijn.

Wie is genee om dat te doen op basis van een gekleurde bron?

+1

Ja, natuurlijk zijn het de woorden van Derksen. Ik weet ook alleen over het conflict wat Derksen en Genee erover vertellen. En daar baseer ik mijn mening op.

Ik vind ook dat iemand een weerwoord moet geven in het programma. En dat vond ik juist altijd sterk aan Genee. Geen meeloper. En dat maakte het programma ook sterk. Maar ik vind dat Genee in dit geval te ver gaat. Dan heeft hij weer een telefoontje gehad, of kent hij iemand persoonlijk en dan gaat hij doen alsof hij alles weet. Dit is elke keer zo als het over de clubs uit het Noorden gaat en dat ging destijds ook zo bij die algemeen directeur van NAC, die de boel bedonderde.

Maar Genee slaat nu elke keer zo'n suggestief toontje aan, waarbij hij de indruk wil wekken dat hij alle feiten kent en de journalisten die er daadwerkelijk aan hebben gezeten er niks van hebben gebakken. En dat terwijl zijn bron gekleurd is en hij niet meerdere partijen heeft gehoord.

Dat Derksen zijn kwaliteiten als "journalist" dan in twijfel trekt is volkomen legitiem. Zeker gezien het feit dat Genee niets meer is dan een pientere presentator, die toevallig een telefoontje heeft gekregen en dus geen onderzoek heeft gedaan.

Genee doet niet of hij alles weet, hij weet gewoon dingen die Derksen niet weet. Of deze waar zijn zal ergens in het midden liggen, net als de cijfers van Derksen. Zo kan je ook van Derksen zeggen dat hij doet of hij alles weet in deze discussie. Misschien heeft Genee wel gewoon gelijk en dan? een van de 2 heeft geen gelijk dus wie doet of hij alles weet, Derksen kan er in dit geval ook naast zitten gezien de reactie uit heerenveen.

Beiden hebben gewoon andere bronnen. Misschien heeft Genee wel een nog betere bron en heeft hij de cijfers ook kunnen zien. Genee kan juist beide bronnen zien (zowel vi als Heerenveen) en vergelijken en daarover zijn mening geven.

Mocht Genee geen gelijk hebben, moet hij heel snel zijn mond houden idd. heeft Genee, hoe simpel zijn bron ook wel recht van spreken, dan mag hij die toch ook zeker geven?

lawl gaat in dit topic ook, dacht dat het VI topic hiervoor was, ben al blij dat niet iedereen met de bullshit van Derksen blindelings akkoord gaat.

lawl gaat in dit topic ook, dacht dat het VI topic hiervoor was, ben al blij dat niet iedereen met de bullshit van Derksen blindelings akkoord gaat.

Als er iemand hypocriet as phuck is is het Derksen wel.

Damn die gast lult vaak onzin.

Mag Genee niet kritisch zijn op een onderzoek van de journalisten ? Omdat ze al veel grote zaken aan het licht hebben gebracht ?

Wat is dat voor redenering ?

Derksen heeft onzin geschreven in zijn blad over die Veenstra (nieuw voorzitter) omdat hij een oude makker is van Riemer (oude voorzitter), nee dat is een goede basis. En nu durft Derksen gewoon niet toe te geven dat hij fout zit maar uit alles blijkt dat hij dat wel zat.

Afgesproken is dat Veenstra zijn uitgebreidde verhaal mag doen (VI zit op de blaren) en daarna kan hij alsnog naar de rechtbank. Hoe bang is VI dan ? Waarom gaan ze die rechtzaak niet tegemoet ? Johan was daar 1 week geleden niet zo bang voor. 'Dat gebeurd me zovaak'

Met de frustratie van gisteren als gevolg. Maar goed hij wijst snel naar Genee om zijn eigen falen en die van VI blad te verdoezelen.

Laatst bewerkt:
Derksen is altijd positief over Ajax en praat altijd de waarheid over Ajax.

Derksen heeft het nu ook gewoon goed. De feiten liegen er ook niet om. Heereveen presteert waardeloos.

Rot op zeg, "gerespecteerde onderzoeksjournalisten" :roflol:

Zelfs de meest gerespecteerde wetenschappers moeten hun zaken onderbouwen, deze pseudoinspecteurs hebben dus iets "opgebouwd" omdat ze al paar belangrijke mensen hun bekentenissen aangehoord hebben?

Journalisten zijn opportunistische a**holes die meestal een loopje nemen met de werkelijkheid voor kijk/leescijfers omdat de gemiddelde lezer een IQ en de wetenschappelijke/rethorische begaafdheid van de kat op mijn schoot heeft. Als die al te vertrouwen zijn is mn vuilnisman zijn ufo-praat dat ook.

http://changingminds.org/disciplines/argument/fallacies/appeal_trust.htm

Laatst bewerkt:
Rot op zeg, "gerespecteerde onderzoeksjournalisten" :roflol:

Zelfs de meest gerespecteerde wetenschappers moeten hun zaken onderbouwen, deze pseudoinspecteurs hebben dus iets "opgebouwd" omdat ze al paar belangrijke mensen hun bekentenissen aangehoord hebben?

Journalisten zijn opportunistische a**holes die meestal een loopje nemen met de werkelijkheid voor kijk/leescijfers omdat de gemiddelde lezer een IQ en de wetenschappelijke/rethorische begaafdheid van de kat op mijn schoot heeft. Als die al te vertrouwen zijn is mn vuilnisman zijn ufo-praat dat ook.

http://changingminds.org/disciplines/argument/fallacies/appeal_trust.htm

Vi heeft gewoon zitten zoeken. Derksen kan het niet pikken hoe Heerenveen hun Riemer de bons heeft gegeven en hoppa, weekje later is er opeens heel toevallig "onderzoek"gedaan naar boekhouding van de nieuwe voorzitter.

Ik hoop dat de waarheid nog eens aan het licht komt en het zou toch leuk zijn als vi er eens naast zit. Derksen gisteren weer met een uitspraak. "ik bedoel het niet persoonlijk maar ik vind Veenstra een enge man." haha niet persoonlijk.

Op eredivisie live switchen ze wel leuk tussen de wedstrijden

Basel doet het goed

pingels

Fener-Benfica
Basel-Chelsea

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug