MuscleMeat

Europa League topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi van chelsea nog

Jammer, gunde het basel wel. Luiz had er al af gemoeten met rood.

Had meer verwacht van Basel. Tegen Tottenham waren ze zeker dubbel zo goed :o

• Topic Starter Topic Starter
Pff, gaat lekker met Nederland in Europa. PSV 0-2 achter tegen een Bulgaarse ploeg

Haha wtf. Ken heel die tegenstanders niet eens.

Valencia thuis 0-3 onderuit tegen Swansea. Die zag ik toch ook niet aankomen.

Rood na 10 minuten voor valencia.

Pff, gaat lekker met Nederland in Europa. PSV 0-2 achter tegen een Bulgaarse ploeg

az was ook niet om naar huis te schrijven. Wat een drama hé, en dan ook nog zo'n halfleeg stadion, echt een triest beeld die europa league.

Het is droevig gesteld met het Nederlands voetbal :(

Die Hendrix in de laatste 10 minuten. Wat doet hij bij het grote PSV?

Nederlandse voetbal is echt beschamend zeg de t*ring :roflol:. AZ speelde bedroevend, PSV is helemaal ontluisterend. Kunnen beter NL clubs niet meer mee laten doen zowel CL als EL. Volgend jaar hebben al een plaats minder maar daar zal het niet bij blijven.

Valencia thuis 0-3 onderuit tegen Swansea. Die zag ik toch ook niet aankomen.

Idd niet hoewel ze dit weekend tegen Liverpool echt sterk waren . Paar goeie spelers met Bony ,die Chico Flores en michu die er echt veel in knalde verleden jaar . Niet te onderschatten .

Dat het zo ver heeft mogen komen zeg, t*ring. 5 jaar geleden ofzo speelde AZ nog in de halve finales, deed PSV goed mee in de CL. En kijk nu? Wat is er veranderd? Het grote geld, wat er toen was zat al bij de Real's en de Manu enz.
Er is toch iets goed mis.

Dan komt de KNVB weer met haar mooie verkooppraatje. "De eredivisie is een knetsgekke competitie". Leuk voor de neutrale supporter. Maar de meeste supporters zijn toch allemaal voor een club.

Typisch Nederlands weer. Laatste minuut doelpunt tegen

Paok speelt me onverwacht goed tegen AZ, vind ze niks onderdoen.

Dat het zo ver heeft mogen komen zeg, t*ring. 5 jaar geleden ofzo speelde AZ nog in de halve finales, deed PSV goed mee in de CL. En kijk nu? Wat is er veranderd? Het grote geld, wat er toen was zat al bij de Real's en de Manu enz.
Er is toch iets goed mis.

Dan komt de KNVB weer met haar mooie verkooppraatje. "De eredivisie is een knetsgekke competitie". Leuk voor de neutrale supporter. Maar de meeste supporters zijn toch allemaal voor een club.

Toch het geld. De real's etc waren er idd al maar nu zijn er diverse clubs bijgekomen die Nederland voorbij zijn gegaan. Vooral Rusland, Franse clubs, Oekraine en straks ook Turkije hebben gewoon veel meer te investeren.

5 jaar geleden probeerden Nederlandse clubs nog met het financiele geweld mee te gaan (op hun niveau dan) toen waren de salarissen op zijn hoogst. Nu zijn alle clubs (noodgedwongen) gestopt met het kopen van te dure spelers en proberen ze het met eigen talenten. Ik zeg wel talenten, maar het zijn gewoon jonge matige voetballers.

Het niveau wordt dus elk jaar minder en zal zo blijven. Of onze jeugdopleidingen moeten zo veel beter zijn dan die van andere landen (ik zou niet weten waarom) dat we weer nieuwe toppers zullen krijgen. Echter kiezen deze talenten steeds weer voor het grote geld bij verkeerde clubs waardoor ze niet meer groeien in ontwikkeling. Het is en wordt niks zonder geld.

Psv heeft et ook weer moeilijk met zo'n c-team :o

Waardeloze ploeg is het toch ook dat PSV

Maar AZ is door naar de volgende ronde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven