Fitness Seller

Europa League topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hebben de League's verkloot door zoveel teams toe te laten.

CL is gewoon ELKE kampioen en nummer 2 van de 10 grotere voetballanden.
Kleine landen mogen slechts de kampioen afleveren.

Het is toch triest dat Spanje, Engeland enzo allemaal 3 a 4 teams mogen afleveren in de CL ? Zo worden de grote landen groter en hebben de kleine geen kans.
EL = bekerwinnaar + de nummers 3 en 4 van de grote competities of de nummer 2 uit de kleinere landen.

Dan maar minder ploegen en minder uitzendrechten, meteen alle play off systemen bij de landelijke competities afschaffen want anders speel je een seizoen voor NIKS dat is puur commercie en geen sportief belang voorop. En het is toch 'Fair Play' ?

Dan kun je ook gewoon na 90 minuten zo'n play of wedstrijd zeggen we doen er nog 15 minuten bovenop voor de spanning of we gaan met 10 tegen 11 verder...

Supporters zitten niet te wachten op die play off wedstrijden en al helemaal niet op een EL of CL met 50% halve amateursclubs uit Verwegistan. Met alle respect laat dat soort landen hun eigen CL en EL maken....

Het spreekt elkaar wel tegen he?
Hier kun je ook net zo goed een Twente - RC Genk aan toevoegen, daar zit ook geen enkele europese liefhebber op te wachten in de CL. Wij zijn inmiddels net zo matig als clubs uit verwegistan.

Alsof je kleine landen nu nog een kans moet geven, wat bedoel je met deze kans? Het is en blijft kansloos als je geen geld hebt. Daar verandert niks aan als je de opzet van de CL verandert.
De CL zelf is niet verkloot,die is best een succes te noemen. Het gaat erom dat de Europa leaque niks meer voorstelt en daar eventueel nog iets mee moet gebeuren, of dat deze gewoon geschrapt moet worden.

Hoezo schrappen ? gewoon nr 1 en 2 CL en de nr 3 en 4 EL. En dan het liefst meteen een knock out systeem.

Zo simpel is het. maar dat doen ze toch nooit aangezien het allemaal om geld draait.

Het spreekt elkaar wel tegen he?
Hier kun je ook net zo goed een Twente - RC Genk aan toevoegen, daar zit ook geen enkele europese liefhebber op te wachten in de CL. Wij zijn inmiddels net zo matig als clubs uit verwegistan.

Alsof je kleine landen nu nog een kans moet geven, wat bedoel je met deze kans?

Heb je een klein punt maar ik schat het niveau in NL en Belgie wel hoger in als diverse anden die er al snel uitvliegen, maak je het toernooi al wat interessanter mee. Er zijn nog altijd wel landen onder NL en BE.

Ik bedoel een kans dat er in de CL nu 5 Engelse en 4 Spaanse zitten...leuke poule heb je dan......

Hoezo schrappen ? gewoon nr 1 en 2 CL en de nr 3 en 4 EL. En dan het liefst meteen een knock out systeem.

Zo simpel is het. maar dat doen ze toch nooit aangezien het allemaal om geld draait.

En dan trekt de EL opeens weer volle zalen denk je?

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 22:01 ----------

Heb je een klein punt maar ik schat het niveau in NL en Belgie wel hoger in als diverse anden die er al snel uitvliegen, maak je het toernooi al wat interessanter mee. Er zijn nog altijd wel landen onder NL en BE.

Ik bedoel een kans dat er in de CL nu 5 Engelse en 4 Spaanse zitten...leuke poule heb je dan......

Er wordt zo geloot dat dit niet mogelijk is. Pas in de knock out fase, wat ook in de EL het geval is.

• Topic Starter Topic Starter
Ajax staat voor

Anji Makhachkala 3 - 1 Hannover
82' Zenit St. Petersburg 2 - 0 Liverpool

Rusland boven

Wat een teringknuppel trouwens, die aanvoerder van Steaua. Was gewoon donkerrood.

FORZA RACING

we zullen altijd zingen

we dansen en we springen

omdat we van je houden!!!!!!

1-0 Stuttgart aan de rust, komaan Racing probeer een belangrijk uitgoaltje te maken!!

moest eigenlijk al 1-1 geweest zijn !! :(

1-1 PLEEEEEEEEEEET

Wel zwakke match van Genk, verdienste van Stuttgart natuurlijk

vanavond de samenvatting(en) ergens te zien?

Op canvas sebiet alles, behalve Genk want al getoond

ik zal sebiet eens kijken, volgens mij ontvang ik geen canvas hier in dit gehucht.

Ajax(NED) 2/0 Steaua(ROU) v Sparta Praha(CZE) 0/1Chelsea(ENG)

Stuttgart(GER) 1/1 Genk(BEL) v Mönchengladbach(GER) 3/3 Lazio(ITA)

• Topic Starter Topic Starter
Moet Ajax dan tegen Chelsea als ze doorgaan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Knap!

Ajax speelt dat Chelsea in de volgende ronde he-le-maal van de mat. 8-2 over twee wedstrijden. Geen twijfel. Sigthorsson 7x.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven