Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een perfecte, neutrale oplossing: Esperanto.
En nog makkelijk ook: binnen een half jaar kunnen alle parlementsleden het onder de knie hebben.
Vette plus 1. Heerlijke taal dat Duits: hinterstellen und aufpaffen, bratwurst, schweinhund, schnürsenkel, kortom de mooiste taal die er is.Ik zou dan toch liever Duits hebben. Dan kan ik heel de dag schreeuwen want dat klinkt zo lekker
Nog teveel werk voor die lui, ze zijn nog te beroerd om elke keer te komen opdagen als je al de lege zitjes telt. De meesten zitten gewoon heel de dag ons geld op te maken. En Esperanto mag dan wel een simpele taal om te leren zijn, voor de gemiddelde TV kijker zal Engels of de eigen taal toch makkelijker te volgen zijn.
Een eenheidstaal NAAST de lokale taal vind ik totaal geen slecht idee.
Krijg je nooit voor mekaar, elk land in europa z'n eigen taal lijkt me het beste.Europa is dan misschien wel meer 1 geworden maar elk land verschil nog steeds heel veel in cultuur en taal.En dat verschil is juist mooi aan europa.
onmogelijke missie, alsof iedereen plotseling engels gaat praten en dit aan zijn kinderen gaat leren als moedertaal.
Krijg je nooit voor mekaar, elk land in europa z'n eigen taal lijkt me het beste.Europa is dan misschien wel meer 1 geworden maar elk land verschil nog steeds heel veel in cultuur en taal.En dat verschil is juist mooi aan europa.
ik zou dan toch liever duits hebben. Dan kan ik heel de dag schreeuwen want dat klinkt zo lekker
Het ging niet dat Engels de moedertaal moet worden, maar de standaard 2de taal in de hele Europese Unie.
Weg met dat Frans geleer op school, leer ze Engels en leer de Walen ook degelijk Engels ipv gebrekkig Nederlands en gebrekkig Engels.