MuscleMeat

Shocking News Europa: nog meer immigranten binnenlaten

Bezoekers in dit topic

Strong80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
1.092
Waardering
69
Europa wil meer immigranten

22.11.2011 09.55u - Europa is al een tijd het noorden kwijt, maar nu lijken ze in Brussel helemaal gek geworden. De Europese unie wil nog méér immigranten aantrekken. Om de gaten in de arbeidsmarkt op te vullen, heet dat dan. Hoeveel werklozen zijn er in Europa? Zouden we die niet beter eerst allemaal aan het werk zetten? Desnoods na een grondige omscholing. Dat lijkt in elk geval beter dan opnieuw horden niet-Westerse vreemdelingen te importeren.

‘Hoogopgeleid’?
De rode Eurocommissaris Cecilia Malmström denkt vooral aan hoogopgeleide immigranten uit Tunesië, Marokko, Egypte en Libië. Wat een waanzin. Zouden we die hoogopgeleide Egyptenaren, Libiërs of Tunesiërs niet beter aansporen om in hun eigen land te blijven? Om daar na de ‘Arabische Lente’ ook voor een economische lente te zorgen?

Open deuren
Malmström wil de instroom naar Europa en de regels nóg gemakkelijker maken. Zo zou het eenvoudiger worden om een visum te krijgen. En geld sturen naar het land van herkomst zou ook goedkoper moeten worden. Kan er eens een psychiater afstappen in het Europees parlement? De waanzinnige plannen van Malmström en co. kunnen alleen maar leiden tot de culturele en collectieve zelfmoord van Europa. En daar doen wij niet aan mee.

Bron: Vlaamsbelang.org


...
 
Wat een objectief bericht...
 
Als t waar is wat er staat is dat mooi k*t, er is al jaren sprake van wanbeleid door de EU en t blijft maar doorgaan.
 
Beetje dilemma, we hebben eigenlijk ook immigranten nodig om het te lage geboortecijfer in Nederland te compenseren (ivm vergrijzing). Maar haal ze dan niet weer uit die Arabische landen, haal Chinezen ofzo hierheen die zijn tenminste niemand tot last.
 
Bron: Vlaamsbelang.org

Objectiviteit ten top. De journalist die dit soort stukjes schrijft zou zich kapot moeten schamen.
 
Jezus, regel 1 code van bordeaux "Eerbied voor de waarheid en het recht van het publiek op de waarheid is de eerste plicht van de journalist"

Mss hebben die normale en goed opgeleide mocro's een beetje positieve invloed op de straatratten die hier nu rondlopen.
 
De hoogopgeleide allochtonen die al in de EU wonen komen al moeilijk aan een baan, laat staat dat ze allochtonen buiten de EU willen halen:D
 
En MAURO DAN? :'(
 
nederland zit vol
 
Vlaams belang neem ik nooit zo serieus.
 
Jammer dat velen weer op de boodschapper zitten te schieten en de inhoud vergeten. Die klopt namelijk als een bus, maar sommigen steken hun kop liever in het zand helaas.

Figuren als tymboo zouden zich kapot moeten schamen om zo'n inhoudsloze posts te plaatsen.
 
spijtig genoeg is meer immigratie ook de manier om de vergrijzing op te lossen.

Alleen moet je die migratie proberen sturen, zoals bv in de VS en Australie gebeurt, ipv "kom maar af en neem heel je economische last van familie mee"-migratie.
 
Ja maar allochtonen zijn toch ook mensen?
 
Grenzen mogen idd dicht nu, dat VB dit wilt vanwege deels de verkeerde redenen maakt me weinig uit. Het is een feit dat het geen problemen oplost en alleen maar heel veel geld kost dat we nu niet kunnen missen.

Dat fabeltje dat ze nodig zijn om de vergrijzing op te vangen slaat natuurlijk totaal nergens op. Want dan zit je met vergrijsde allochtonen over x-aantal jaar. Je moet dat probleem dus structureel oplossen.
 
Jammer dat velen weer op de boodschapper zitten te schieten en de inhoud vergeten. Die klopt namelijk als een bus, maar sommigen steken hun kop liever in het zand helaas.

Figuren als tymboo zouden zich kapot moeten schamen om zo'n inhoudsloze posts te plaatsen.

Kom dan met een fatsoenlijk artikel aanzetten en niet zo'n propagandastukje, dan ben ik best bereid er inhoudelijk op in te gaan. Je kan dit toch nauwelijks serieus nemen op deze manier.
 
Kom dan met een fatsoenlijk artikel aanzetten en niet zo'n propagandastukje, dan ben ik best bereid er inhoudelijk op in te gaan. Je kan dit toch nauwelijks serieus nemen op deze manier.

idd, dat krijg je als je op een tendentieuze manier zon stukkie schrijft, dan wordt er niet op inhoud maar op vorm gediscussieerd, daar kun je op wachten.


En volgens mij is het plan van Malmstrom dat ie alleen die hoogopgeleiden hierheen wil halen waar we een tekort aan hebben. Dat hebben ze afgekeken van Amerika, daar kom je als europeaan of andere niet-amerikaan ook aan alleen binnen als je bepaalde skills hebt die ze op dat moment kunnen gebruiken in de economie.
Want er is nu wel veel werkeloosheid (of iig meer) maar in sommige beroepsgroepen schijnt nog steeds personeelstekort te zijn, bijvoorbeeld sommige artsen dacht ik, en ingenieurs die een doctorstitel hebben enzo. Dit zijn toevallig 2 voorbeelden die in me nog kan herrineren, maar het gaat er om dat er wel is nagedacht over welke mensen we ECHT nodig hebben hier en dat zeker niet het plan met de gastarbeiders van 50j geleden herhaald wordt.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde vandaag op bnr dat niet westerse immigranten 6x oververtegenwoordigd zijn als het gaat om het incasseren van uitkeringen. Het beleid is zo slecht. Pamperen van werkelozen en geld stoppen etc.

Maar verder is er nou eenmaal een gebrek aan hoog opgeleide technici, en in India bv zijn die er wel. Dus ja, logisch dat die mensen hier heen getrokken worden. Bedrijven betalen graag voor kennis. Het nederlandse scholing systeem is gewoon bar slecht, daar moet meer geld in zodat we betere nederlandse technici krijgen.
 
Back
Naar boven