MuscleMeat

Evan Centopani updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gezonde jongen met al die groentes.
Altijd maar dat eten maken om gek van te worden. Tuurlijk eet ik ook meer en kook dus vaker dan anderen maar dit slaat alles. Net als die docu van Bonac. Vind het knap.
 
Waarom willen pro bodybuilders verbonden zijn met een bepaald merk? Gaat het om grote financiele injecties dat ze krijgen als ze de producten aanraden van animals producten vb waarmee ze dan hun boterham verdienen en hun dure steroids mee kunnen betalen.
 
Waarom willen pro bodybuilders verbonden zijn met een bepaald merk? Gaat het om grote financiele injecties dat ze krijgen als ze de producten aanraden van animals producten vb waarmee ze dan hun boterham verdienen en hun dure steroids mee kunnen betalen.

Wat denk je zelf? Dat zijn geen bedragen van enkele honderden euros. Dit is hun bron van inkomsten, met de wedstrijden die ze draaien kunnen ze helaas hun boterham niet verdienen.

Dat is ook de reden waarom er zoveel pro bodybuilders zijn die seminars, personal coaching, ... doen
 
Evan zijn voedingsschema op dit moment. Super eenvoudig.

Meal 1: 6 eggs, 1 cup oats, 1 tbsp honey

Meal 2: 8 oz chicken, 1 cup nuts, 1 cup kale

Meal 3: 8 oz fish, 2 cups white rice, 1 cup kale, 1 tbsp olive oil

Meal 4: 8 oz ground turkey thighs, 2 cups white rice, 1 cup kale, 1 tbsp olive oil

Meal 5: 8 oz chicken, 1 cup nuts, 1 cup kale

That's it.
 
wat moet je nou met al die boerenkool in je dieet, snap dat het flink vezelrijk is maar het lijkt me geen toevoeging om iedere keer hetzelfde te vreten
 
effe gegoogeld.

Boerenkool is een zeer volwaardige groente die een heleboel goede eigenschappen bevat. Boerenkool wordt dan ook niet voor niets superfood genoemd. De groente bevat hogere voedingswaarden dan andere natuurlijke voedingsmiddelen. Ze bevat immers het hoogste vitamine C-gehalte van alle koolsoorten en daarnaast grote hoeveelheden van de vitamine A, B en K. Boerenkool is dus zeer gunstig voor het immuunsysteem, de zenuwen, de botten en bevordert de celvernieuwing.

Daarnaast is boerenkool een groente die heel goed beschermt tegen kanker, door de aanwezigheid van talrijke antioxidanten. Op vlak van mineralen bevat ze twee keer zoveel calcium dan melk en het aanwezige kalium beschermt op zijn beurt het lichaam tegen hart- en vaatziekten. Als kers op de taart stimuleert de bladgroente ook de vetverbranding en zuivert ze het lichaam. Mooi meegenomen dus voor mensen die werken aan hun gezondheid of op dieet zijn. Door het eten van kool heb je ook een groter verzadigingsgevoel. Boerenkool heeft dus zeer veel voordelen en is bovendien ook heel goedkoop.
 
Maar boerenkool is vies :(
 
Ik las dat hij iemand een mep heeft verkocht in de gym, eerder deze maand.
 
Ik las dat hij iemand een mep heeft verkocht in de gym, eerder deze maand.


Oud nieuws.

Evan zijn enige reactie op die situatie:

First and foremost, I want to thank my friends, fans and supporters who have shown that a solid reputation built over the course of many years overshadows the allegations of one individual. In the wake of the circulating rumors and speculation regarding an alleged incident at my home gym, never has the importance of standing up for what I believe in and acting in accordance with those beliefs been so apparent to me. Anyone who knows me; be it well or simply in passing, is aware of my commitment to represent myself and the sport of bodybuilding in a positive manner. To me, this has always meant sticking up for what I know is right, opening my mouth if need be and defending my position and my person. Simply put, I respect those deserving of respect and unless proven otherwise I believe everyone is deserving. To that end, I have made it my career-long mission to go out of my way to help people, share knowledge and act in accordance with the greater good. That said, it is unfortunate that there are individuals out there who will stop at nothing in an effort to intentionally damage my reputation. While I refuse to do the same in response, I am confident that those who have read these allegations will see them for what they really are.

In closing, I again want to thank everyone for their continued support and loyalty. Please know that I refuse to give any further life to this.
 
Oud nieuws.

Evan zijn enige reactie op die situatie:

First and foremost, I want to thank my friends, fans and supporters who have shown that a solid reputation built over the course of many years overshadows the allegations of one individual. In the wake of the circulating rumors and speculation regarding an alleged incident at my home gym, never has the importance of standing up for what I believe in and acting in accordance with those beliefs been so apparent to me. Anyone who knows me; be it well or simply in passing, is aware of my commitment to represent myself and the sport of bodybuilding in a positive manner. To me, this has always meant sticking up for what I know is right, opening my mouth if need be and defending my position and my person. Simply put, I respect those deserving of respect and unless proven otherwise I believe everyone is deserving. To that end, I have made it my career-long mission to go out of my way to help people, share knowledge and act in accordance with the greater good. That said, it is unfortunate that there are individuals out there who will stop at nothing in an effort to intentionally damage my reputation. While I refuse to do the same in response, I am confident that those who have read these allegations will see them for what they really are.

In closing, I again want to thank everyone for their continued support and loyalty. Please know that I refuse to give any further life to this.
Oh, ik las dat het pas deze maand was gebeurd, excuus.
 
12747745_853311011447004_173496037_n.jpg
 
Back
Naar boven