XXL Nutrition

even een enquete invullen

Gedaan Michiel Burger!!

Done.

Je hebt je enquete wel een beetje raar gemaakt. Eerst is het heel de tijd van goed naar slecht. Een bij je cijfer, onderaan ist andersom. Kunnen mensen van in de war raken.

Bedankt dat u deze enquete heeft ingevuld. Ook namens Student&Onderzoek. Feedback op enquetes wordt met regelmaat gepubliceerd op www.studiosus.nl

Deze website is een uitkomst voor studenten en kan bestaan dankzij advertentie-inkomsten:

alstu :)

"Ik wil u graag hartelijk bedanken voor het invullen van de enquete"

Done...;)

Gedaan. Enquete is niet helemaal jofel, maar dat komt vast door het onderwijs op Inholland wat bar slecht is. Althans op Rotterdam wel zo :D

Leuke enquete... Nou ja, dat is ook weer achter de rug... :rolleyes:

done

Bedankt dat u deze enquete heeft ingevuld. Ook namens Student&Onderzoek. Feedback op enquetes wordt met regelmaat gepubliceerd op www.studiosus.nl

Deze website is een uitkomst voor studenten en kan bestaan dankzij advertentie-inkomsten:

Gedaan, vraag me alleen af wat je eraan hebt als het niet echt door ondernemers wordt ingevuld.

Bedankt!

Bedankt dat u deze enquete heeft ingevuld. Ook namens Student&Onderzoek. Feedback op enquetes wordt met regelmaat gepubliceerd

Astu !!

Wat is het nu precies ??, want de uitleg vond ik niet al te uitgebreid

Aangezien ik zelf ook aan het afstuderen ben heb ik hem ff voor je ingevuld...

yes yes finished the enquete,maar tis wel een feit dat ik een beetje heb moeten liegen,want ik heb geen klanten;) ,en ook geen winkel of bedrijf...

c y'all 'round:cool:

• Topic Starter Topic Starter
hartstikke bedankt gasten.

ik heb teveel karma gegeven de afgelopen 24 uur.

maar niet getreurd want ik vergeet jullie niet.

alsjeblieft! in een strakke rondetijd van 2 minuten!

gedaan :)

lijkt me wel een grappig apparaatje alleen wel duur inderdaad

Done maatje!

Ingevuld, een vraagje, met welk sofwareprogramma ga je de resultaten van je enquête beoordelen en analyseren ? SPSS ?

Gedaan jongen, succes ermee!:D

Ingevuld, al kost dat kreng wel veel zeg!
Maar denk dat het wel scoort, deed me denken aan zo'n powerball.

Terug
Naar boven