koetje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koetje zei:Ik wil u graag hartelijk bedanken voor het invullen van de enquete![]()
Mad Max zei:Ingevuld, een vraagje, met welk sofwareprogramma ga je de resultaten van je enquête beoordelen en analyseren ? SPSS ?
Rob G zei:"De I-ball is een doorzichtige kunststof bol waarin een mechanisme is opgenomen met ledjes. Door de snelle rotatie van het mechanisme creëert men een lichtgordijn. Dit lichtgordijn kan van alles zijn. Een full-color logo, een illustratie of een videofilmpje. "
Bro, wtf is nou een I-ball?? Ben ik nou zo dom of wat. Iedereen heeft die enquete ingevuld, maar ik heb nog steeds geen flauw idee wat dat ding nou daadwerkelijk doet (behalve een lichtgordijn creeren). Heb je geen afbeelding of zo, hoe groot is het, hoe werkt het precies? Ik kan me er eerlijk gezegt echt niets bij voorstellen en die enquete dus ook niet echt fatsoenlijk voor je invullen.

bur zei:Als je even mijn begin post leest zie je dat ik gewoon ff wat meer respons wilde. Dus het maakt mijn niets uit wat je invult.
Ik heb een mailing actie gedaan onder de locale horeca in Alkmaar,
Die bestond uit een folder, begeleidende brief en een enquete plus een verwijzing naar de site www.i-ball.info.
Dus voor de echte mailing heb ik dus precies uit de doeken gedaan wat een I-ball is.![]()

Rob G zei:Ok bro, maar dan kan je toch net zo goed zelf resultaten verzinnen? Iedereen hier vult waarschijnlijk toch alleen maar wat bullshit in waardoor je onderzoeksresultaat dadelijk dus gewoon zwaar onbetrouwbaar is. Maar ik zal hem toch ff voor je invullen![]()