AndroidHealthClinic

even een vraagje

dat is niet een goede kuur :P een vreemd kuurtje doe dan gewoon weeek 1-10 400mg deca week 1-10 500mg testo en miss de laatse weken winstrol

lukkieboy zei:
:cool: hoi iki ben lukkie
gew99
bicep 46
vet 13 procent
train 3 jaar en heb al 2 keer kuurtje gedaan
zit opp dieet van 3082 cal
vraag is is dit een goede kuuur
week 1 -8 deca 2 maal 300 week
week 3 -7 testo 250
week 1-8 drive 250 keer 2
nakuuren week 6-9 proviron

doelstelling is 110 kg en 10 procent
:cool

Mijn advies;
Neem eerst even een cursusje nederlands bij het LOI

K*T kuur..sorry, maar kan er niets meer van maken..lees ff de sticky's door..er gaat een wereld voor je open..!

kuur zit niet erg goed , maar daarom kan je er hier veel over vragen en lezen ;)

jij denkt 3 % in vet te dalen met 600mg deca?...hmm hier klopt iets niet...

testo van week 3 tot 7???

pff... ga effe searche man :)

welkom in de wondere wereld van AS...

3082 cal, in het concentratiekamp kregen ze nog meer te eten.

neem aan dat je kcal bedoelt, dan nog is het te weinig. Ga naar minimaal 4500, nog beter is 5000+.

Na 2 kuurtjes meer dan 11 kg vvm aanzetten en ook nog eens in vet% achteruitgaan is verre van realistisch. Vergeet het maar.

Verder is 600 mg deca met 250 test nu niet echt de juiste verhouding.
Test is te kort en gewoon vanaf week 1 inzetten.
Deca en boldenone is geen ideale stack.
Kortom, terug in de studieboeken:study:

niks meer aan toe te voegen :D

-rodge

En vergeet een deftige nakuur niet, proviron hoort daar niet.

Glenn GX zei:
En vergeet een deftige nakuur niet, proviron hoort daar niet.

ik vind dat proviron best in pct kan. helpt met coïtusual dysfunction en onderdrukt niet. ken een paar jongens die geen pct meer zonder doen.

-rodge

rodge zei:
ik vind dat proviron best in pct kan. helpt met coïtusual dysfunction en onderdrukt niet. ken een paar jongens die geen pct meer zonder doen.

-rodge

Proviron als nakuur?
Uitstel van executie is dat, omdat het wel onderdrukt.
Je zal tijdens een proviron nakuur niet tot geen massa verliezen maar daarna verlies je je spieren heel snel omdat het heel lang gaat duren totdat je eigen test productie weer op gang is. Mensen die dit doen nemen daarom ook weer heel snel weer een kuur om die snelle achteruitgang die je krijgt als je stopt met proviron tegen te gaan.
Betreft de coïtusuele drift die je krijgt van proviron, daar heb je gelijk in, maar dat heeft niets met je eigen test productie te maken.
Clomid en nolvadex als nakuur zorgen er voor dat je eigen testproductie een boost krijgt.
Des te sneller je eigen test productie weer goed op gang is, des te meer je je spieren behoudt.

Heren, toch...Wrom geen handje helpen ipv hem de grond in te boren. Zijn voorstel is natuurlijk niets maar sommige antwoorden hier zijn ook niets van waarde, dat vind ik wel jammer.

@topicstarter; zie de sectie AASinfo&Schema's. En lees je goed in de materie want je hebt totaal geen verstand van as.

hier een stukje uit de profile van anabolic review geschreven door anthony roberts. verder ken ik enkele jongens(waarvan 1 die dicht bij me staat,dus persoonlijk) die het in pct gebruiken en bloed test bewezen dat ze volledig herstelde in 4-6 weken tijd met het gebruik van adex/nolva/proviron.

Now, as if all of this weren’t enough, lets talk about how Proviron affects your HPTA (Hypothalamic-Pituitary-Testicular-Axis)…the thing that regulates the male hormonal system. When a reasonable dose of this stuff is given (100-150mgs/day), it had no depressing effect on low or normal serum FSH and LH levels (6). Follicle Stimulating Hormone (FSH) and Leutenizing Hormone (LH) are two hormones which send a signal to your testes to produce testosterone. Good news for people considering it for PCT is that it can even raise your LH (10)! Thus, by not suppressing those hormones and maybe even raising some, your normal testosterone levels will remain intact. This points to a novel use for this compound during Post-Cycyle-Therapy for a non-suppressive “bridge” between cycles. In fact, in yet another study, administration of Proviron (basically the same dose as in the last study) produced no changes in steroids, thyroid hormones, gonadotropins nor PRL (Prolactin Levels…you want those to remain low).(8).

References:
1. Relative binding affinity of anabolic-androgenic steroids: comparison of the binding to the androgen receptors in skeletal muscle and in prostate, as well as to coïtus hormone-binding globulin.Endocrinology. 1984 Jun;114(6):2100-6.
2. APMIS. 2000 Dec;108(12):838-46.
3. (Xu X, et al. "The effects of androgens on the regulation of lipolysis in adipose precursor cells." Endocrinology 1990 Feb;126(2):1229 ).
4. J Anim Sci. 1992 Nov;70(11):3381-90.
5. Am J Physiol. 1998 Jun;274(6 Pt 1):C1645-52.
6. The effect of mesterolone on sperm count, on serum follicle stimulating hormone, luteinizing hormone, plasma testosterone and outcome in idiopathic oligospermic men.Int J Gynaecol Obstet. 1988 Feb;26(1):121-8.
7. J Appl. Physiol.94 1153-61 2003
8. Effect of non aromatizable androgens on LHRH and TRH responses in primary testicular failure.Horm Metab Res. 1984 Sep;16(9):492-7.
9. [Androgen substitution in the andrological disease picture]
Andrologia. 1983 May-Jun;15(3):283-6. German.
10.The effects of mesterolone, a male coïtus hormone in depressed patients (a double blind controlled study).
Methods Find Exp Clin Pharmacol. 1984 Jun;6(6):331-7.

-rodge

Met andere woorden, met proviron kun je dus bridgen?

Even ZWAAR OFF-TOPIC:

Nadeel van bridgen met Proviron is dat je androgeenreceptortjes geen rust krijgen. :coffeepc:

Kan me ook voorstellen dat het invloed moet hebben op de verhouding aromatase/reductase en dat je dus een flinke estrogen-rebound kunt krijgen als je eenmaal stopt. Maar ja, wanneer stopt een bridger nou?

Toch geloof ik er wel in, Proviron als onderdeel van je nakuur. Maar dan eerder 25 mg naast bv Nolva.

BigMaus zei:
Met andere woorden, met proviron kun je dus bridgen?

Ik ben geen voorstander van bridgen. Ik had het meer neer gezet om in pct te gebruiken om coïtusual dysfunction tegen te gaan. Plus dat proviron op zich zelf niet echt veel waarde heeft met betrekking tot spier opbouw/kracht. Het is meer dat het andere aas effectiever maakt tijdens een kuur en voor boven genoemde reden tijdens pct.

-rodge

rodge zei:
de genen die ik ken die het gebruiken in pct nemen allemaal 50mg ed.

-rodge

Ik gebruik het ook altijd in mijn nakuur, 50 mg ed het werkt voormij perfect, maar goed dat betekend niet dat het voor andere ook goed werkt.
Maar eindelijk lees ik dat andere ook deze goeie ervaring hebben. :D

Het werkt perfect inderdaad omdat het nogeens je eigen testaanmaak platgooit, logisch. Dan lijkt het te werken maar wat het doet is gewoon opnieuw exogene stof toevoegen. En jij maar denken dat je helemaal aan het recoveren bent...:rolleyes:

Terug
Naar boven