Fitness Seller

even een vraagje

vind deze discussie zwaar interessant, net zoals yanks ook vaker arimidex gebruiken in hun nakuur. naast proviron

dennis999 zei:
vind deze discussie zwaar interessant, net zoals yanks ook vaker arimidex gebruiken in hun nakuur. naast proviron
Sja de gedachte lijkt te zijn 'hoe meer middelen in de nakuur hoe beter het herstel':thumbdown:

Ik ben voorstander van zo weinig mogelijk middelen, gebruik alleen nog HCG en nolva. Je zult toch uiteindelijk zelf het zaakje aan de praat moeten houden:thumbup:

Indeed. Afhankelijk van wat voor kuur ik heb gehad neem ik de middelen maar in de kuur (op de helft) en direct na de kuur zit HCG er standaard in.

Ik heb het idee wat ik veel sneller herstel door toevoeging van proviron, daarbij komt ook nog eens bij, dan ik haast niet meer terug val na mijn kuur.
Misschien hooguit 2 kilo vocht.

Dus voormij altijd proviron in mijn nakuur, ik heb het ook ooit zonder proviron gedaan en ik weet nu het verschil. ;-)

Een heleboel zeggen hier dat het onzin is en dat je alleen maar de eigen test platgooit, wel gek dat het bij mij dus wel goed werk in mijn nakuur....... en ik ben niet de enigste........ ik zou zeggen probeer het eens en ervaar het.....

Probeer het eens zonder proviron, grote kans dat je minstens zo goed herstelt.

Ik heb altijd overdreven veel aandacht besteed aan medicatie in de nakuur, IMO is goed blijven vreten minstens zo belangrijk. Dat met een iets aangepast trainingsschema en ik heb aan wat HCG aan het eind van de kuur en 20 mg nolva/dag na de kuur voldoende.

Je kunt NIET sneller herstellen als je je eigen aanmaak platgooit met een middel dat dus exogene test in je lichaam uitzet. Dat kan niet.

DBC01 zei:
Je kunt NIET sneller herstellen als je je eigen aanmaak platgooit met een middel dat dus exogene test in je lichaam uitzet. Dat kan niet.
Het lijkt misschien zo doordat het wel positieve invloed heeft op je libido.

The effect of mesterolone on sperm count, on serum follicle stimulating hormone, luteinizing hormone, plasma testosterone and outcome in idiopathic oligospermic men.

Varma TR, Patel RH.

Department of Obstetrics & Gynaecology, St. George's Hospital Medical School London, U.K.

Two hundred fifty subfertile men with idiopathic oligospermia (count less than 20 million/ml) were treated with mesterolone (100-150 mg/day) for 12 months. Seminal analysis were assayed 3 times and serum follicle stimulating hormone (FSH) luteinizing hormone (LH) and plasma testosterone were assayed once before treatment and repeated at 3, 6, 9 and 12 months after the initiation of treatment. One hundred ten patients (44%) had normal serum FSH, LH and plasma testosterone, 85 patients (34%) had low serum FSH, LH and low plasma testosterone. One hundred seventy-five patients (70%) had moderate oligospermia (count 5 to less than 20 million/ml) and 75 patients (30%) had severe oligospermia (count less than 5 million/ml). Seventy-five moderately oligospermic patients showed significant improvement in the sperm density, total sperm count and motility following mesterolone therapy whereas only 12% showed improvement in the severe oligospermic group. Mesterolone had no depressing effect on low or normal serum FSH and LH levels but had depressing effect on 25% if the levels were elevated. There was no significant adverse effect on testosterone levels or on liver function. One hundred fifteen (46%) pregnancies resulted following the treatment, 9 of 115 (7.8%) aborted and 2 (1.7%) had ectopic pregnancy. Mesterolone was found to be more useful in patients with a sperm count ranging between 5 and 20 million/ml. Those with severe oligospermia (count less than 5 million) do not seem to benefit from this therapy.

PMID: 2892728 [PubMed - indexed for MEDLINE]

Black Knight zei:
Probeer het eens zonder proviron, grote kans dat je minstens zo goed herstelt.

Ik heb altijd overdreven veel aandacht besteed aan medicatie in de nakuur, IMO is goed blijven vreten minstens zo belangrijk. Dat met een iets aangepast trainingsschema en ik heb aan wat HCG aan het eind van de kuur en 20 mg nolva/dag na de kuur voldoende.

Ik heb het allebei geprobeerd met en zonder proviron en zoals ik al eerder zei, bij mij werkt met proviron veel beter ;)

Terug
Naar boven