MuscleMeat

Even voorstellen, actieve lezer beginnend poster ;-)

Coen86

Cool Novice
Waardering
45
Lengte
1m89
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
Hallo !

Mijn naam is Coen, 27, uit Eindhoven.

Ik ben altijd sportief geweest, in mijn werk was dit vereist, maar ook hobbymatig ben ik altijd wel van sport geweest.
Echter is er de laatste tijd nogal wat verandert in mijn leven..
In een periode naar mijn scheiding die ik ondergaan ben toe, ben ik (voor mij veel) aangekomen, en naar 94 kilo gegaan met een vetpercentage van zo rond de 15/17..

Ik heb op gegeven moment de fitness fanatiek opgezocht en ben hier nu toch al een aantal maanden serieus volgens zowel train als voedingsschema, helemaal in op gegaan.

Ik heb veel gehad aan de tips van jullie die jullie hier aan elkaar geven, en heb hier ook een nette manier van sporten, voor mijn gevoel, uit weten te ontwikkelen (het begin thans)

Ik zit nu op een gewicht van 80,4 kilo met een vetpercentage van 8%.. mijn lengte is 1.89mtr,

Ik heb niet echt een steevast doel net zoals vele voorsetellers hier, sixpack voor de zomer enzo, njah, leuk maar daar doe ik t niet voor.
Ik train omdat dit mij geestelijk heel erg geholpen heeft en ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat ik aan de hele levensstijl die er een beetje omheen hoort zoals de uitdaging e.d in het opzoeken, het samenstellen van mooie dieeten, en natuurlijk het kei hard knallen in de sportschool zelf, verslaafd ben geworden.

Graag wil ik ook eens ooit mijn mening delen hier of juist eens iets vragen, vandaar dat ik maar een profieltje heb aangemaakt ;)

Bedankt voor het lezen en tot ziens hier ;)
2mher0z.jpg

34eax76.jpg

Fototjes zijjn recent, zal wel eens vaker vooruitgang boeken, helaas geen fotos van waar ik mee begonnen ben, maar goed, tel er een procentje of 7/8 vet en 13 kilo bij...

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit! Alleen borst loopt naar mijn idee iets achter

Goed bezig man! Blijf zo door gaan. :)

Welkom !

Goed bezig zo te zien.
Het gedeelte: rust vinden in de sport is voor mij herkenbaar, altijd handig, dat maakt motivatie om te gaan sporten makkelijker.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er netjes uit! Alleen borst loopt naar mijn idee iets achter

Dank u dank u ! En over de borst.. klopt denk ik ja !
Ben aan t stuntelen geweest met de oefeningen om deze echt in de borst te krijgen ipv de voorzijde schouders bijvoorbeeld..
Is nu sinds een aantal weekjes goed aan het gaan en begin zelf nu GELUKKIG eindelijk verschil te zien, word aan gewerkt dus haha !
Moeilijk spiertje als je techniek nog wat te wensen over laat man
Bedankt iig voor je aanwijzing daarin ! Motiveerd me des te meer

Rest ook dank voor t warme welkom ;-)
Groeten !

Netjes kerel en ook namens mij welkom op dbb , schorpioen van sterrenbeeld ? :)

2e prima host die altijd werkt op dbb..
http://postimage.org/

Ziet er netjes uit inderdaad en als je borst nu wat meer groeit al helemaal,
Infanterie zie ik, waar zit / zat je als ik vragen mag?

Terug
Naar boven