Fitness Seller

Even voorstellen en advies.

The Smile

Novice
Waardering
1
Lengte
1m71
Massa
55kg
Hallo allenmaal.

Ik ben Melissa, 23 jaar,moeder van een zoon van 5 jaar, ben 1.71 lang en weeg 55 kilo op het moment.
Mijn doel is aankomen en meer spiermassa kweken en ga vanaf morgen weer naar de sportschool, ik loop nu 3x in de week hard en heb daarvoor tot op een half jaar terug vrij intensief gekickbokst.
In de tijd dat hardliep en daarbij bokste woog ik bijna 65 kilo en was ik tevreden over mijn gewicht en mijn lichaam..maar merk sinds ik een jaar niet meer boks en alleen hardloop ik aan het afvallen ben en nu in een maatje 36 zit van kleding nu is dat in principe niet erg voor de meeste die willen juist afvallen maar ik wil aankomen!, Mijn type lichaam is als ik goed trian bereik ik snel mijn doelen,maar doe ik 2 weken niks is me resultaat ook snel weer weg.
Ik baal dat ik niet aankom,ook heb ik het idee dat mijn eten snel verteerd soms na een maaltijd of ontbijt heb ik naar anderhalf uur weer honger en geloof me ik ben het type van 6 boterhammen smorgens met gezond beleg.
Maar moet ik er dan 12 gaan nemen?...
Toch heb ik een actief leven maar aankomen no way.
De plaatsen waar ik graag zou willen aankomen zijn mijn billen,schouders,mijn bovenarmen zijn nog vrij stevig alleen het gedeelte erboven is wel ingekakt ,mijn kuiten en onderarmen zijn strak.
Over mijn buik mag ik ook niet klagen ik heb me sixpack nog alleen door mijn zwangerschapsstriae op me buik zie je het wat minder..mag verder niet klagen..ik wil er graag 10 kilo bij..of is dat overdreven??

Welkom

10 kg aan spieren erbij moet wel kunnen maar moet je hard trainen en een goed voedingsschema bijhouden. Je kunt hier veel over lezen in de sticky's op het forum.
Kun je eens een schema maken wat je zoal eet op een dag?

Voor je lengte is 10 kilo eraan helemaal niet vreemd. 65 kilo op 1.71 is een mooi gewicht voor een vrouw, zeker als het wat spier is.
Je zal wel een hoog metabolisme hebben van jezelf. Ik zou zeggen ga wat hoger zitten in je vetten en met name eiwitten zodra je weer actiever gaat trainen en met name als je krachttraining gaat doen. Extra plakjes kaas en vleeswaren op die boterhammen gooien. Veel pindakaas eten, zeker als je moeite hebt met aankomen. Flink wat kwark. Bananen als tussendoortje. etc.
Lees hier wat in de stickies, staan genoeg adviezen in voor voeding voor 'hardgainers'. En in de gym gewoon lekker veel compounds doen zoals squats en deadlifts. Als je je voeding en je training op orde hebt heb je zo een set mooie billen :D

• Topic Starter Topic Starter
Mijn voeding per dag is:

Smorgens bonenkoffie zwart 250ml^
6 donkere boterhammen met zonnepitten ( belegd met eventueel komijnenkaas,kipfilet, jam.
Glas water

loop van de morgen
2 stuks fruit en weer een glas water

tussen de middag weer 6 donkere boterhammen belegd
een glas sap a 400ml

loop van de middag kop thee met wat lekkers

savonds ga ik kapot van de honger en eet ik wel 500 gram groente,daarnaast 500 gram rijst ,pasta heel af en toe aardappels.
en een stukje vlees, meestal rundvlees of kip zelden varken of vis .
als toetje nog 250 zuivel

savonds neem ik nog water of thee maar verder niks

helaas kamp ik met allergieen, ik kan geen melk verdragen, vla of kwarkwel maar ook niet te veel want dan krijg ik last van huidontstekingen of dat ik me in ene heel lusteloos en moe voel.

pinda"s krijg ik een dikke keel van en moet dan een flinke dosis tavegyl nemen omdat ik er anders waarschijnlijk niet meer ben...dus noten ed ben ik ook voorzichtig mee

vis ga ik van stinken uit me doos dus dat wordt hem ook niet..gewoon niet prettig voor me zelf en partner.

Iedereen wil wel 10kg spieren erbij, maar helaas is dat niet zo makkelijk, zeker niet voor vrouwen.

Tegen honger kan onregelmatiger eten nog wel eens helpen.
Maar om aan te komen zal je toch meer moeten eten, dat moet nu geen probleem voor je zijn. Probeer volwaardige producten te eten die makkelijk wegeten. Flinke krachttraining erbij, dan komt dat echt wel goed.

En alleen 6 of 12 boterhammen zegt natuurlijk niets over wat je op een dag binnen krijgt. Weet je dat wel ongeveer?

Oh, onze posts kruisten elkaar. Waarom eet je dan niet om 3 uur smiddags wat?
Niet gek dat je savonds zo'n honger hebt.

500g rijst, is dat ongekookt? Hardcore :D

Omdat ik dan geen trek heb...en meestal rond die tijd aan het hardlopen ben

pff dat is wel veel rijst zeg.

Denk dat je je maaltijden wat meer moet gaan verdelen ipv zoveel in een keer te gaan nemen.

Dat zou inderdaad een goede optie zijn natty

Je moet maar eens de sticky's bij de voeding lezen en eventueel andere logs hier van de dames. Hier kun je veel info uit halen.
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier ontwikkeld en jij moet ook een vinden die bij je past en waarmee je je doel kunt bereiken.

Allergie ?
Hennep protein / rijst protein etc zijn alternatief als aanvulling op je dieet.
Je eet veel boterhammen, maar ik zou je aanraden om je boterhammen dikker te beleggen.
Qua training gaat het om de compounds.
Squat - deadlift - dips - pullups - military press etc.

Probeer even uit te zoeken hoe je zuivel kan vervangen voor iets anders, en continu te eten ipv giant meals.

welkom welkom.het zal je zeker lukken.maar je moet zeker goed goed eten en goed trainen.
ik ben in een jaar tijd 7kg aangekomen (spieren) i hope.
De juiste vormen gekregen (vrouwelijke vormen)door lunges squaten DL en ja je moet alles trainen.
en je schema zit niet zo goed in elkaar.waarom ga je zolang hardlopen?cardio zal je het best int begin vermijden of 15min na je kt .

Hey amand , fijn om welkom geheten te worden..momenteel loop ik alleen hard en niet meer eigenlijk, gewoon voor het idee dat ik wat doe, alleen begin te merken dat ik te veel afval, aangezien ik voor een maand of 8 geleden toch zwaarder was met in principe het zelfde eetpatroon als hierboven, maar eerlijk is eerlijk aan krachttraining heb ik 8mnd nu al niks meer gedaan, alleen hardlopen en ja dan kak je in ....:p

Hey amand , fijn om welkom geheten te worden..momenteel loop ik alleen hard en niet meer eigenlijk, gewoon voor het idee dat ik wat doe, alleen begin te merken dat ik te veel afval, aangezien ik voor een maand of 8 geleden toch zwaarder was met in principe het zelfde eetpatroon als hierboven, maar eerlijk is eerlijk aan krachttraining heb ik 8mnd nu al niks meer gedaan, alleen hardlopen en ja dan kak je in ....:p

ja sporten is altijd goed.en ben je ook bezig.ik loop nu ook hard.wanneer ga jij je inschrijven in een gym?je kan al lunges en sqauten thuis he?en als gewicht pak je flessen water ofso.neem die 6stuks (dat nog verpakt is)en zo sqauten.:Dje zal het al direct voelen.

500 gram rijst ongekookt gewogen in 1 maaltijd?

Dat lukt zelfs MIJ niet;)

Je eet te weining. Veel beter verdelen. Een stukje fruit is natuurlijk geen maaltijd;)

ik ben vanmorgen langsgeweest en heb morgen ochtend om 10.00 een afspraak met een instructeur van die sportschool dus wacht het rustig af ben nu gewoon even aan het rondsnuffelen en kijken voor tips..:o

ik ben vanmorgen langsgeweest en heb morgen ochtend om 10.00 een afspraak met een instructeur van die sportschool dus wacht het rustig af ben nu gewoon even aan het rondsnuffelen en kijken voor tips..:o

super ,veel succes he.en geniet ervan:D:D (niet sarcastisch bedoeld he)

500 gram rijst ongekookt gewogen in 1 maaltijd?

Dat lukt zelfs MIJ niet;)

Je eet te weining. Veel beter verdelen. Een stukje fruit is natuurlijk geen maaltijd;)

Iedereen weet dat niemand 500gram ongekookte rijst eet... en of er iemand is die uberhaupt ongekookte rijst eet, maar anyway.... vanaf morgen ochtend ga ik eten als een dijker......

Iedereen weet dat niemand 500gram ongekookte rijst eet... en of er iemand is die uberhaupt ongekookte rijst eet, maar anyway.... vanaf morgen ochtend ga ik eten als een dijker......

ze bedoelde of je het hebt gewogen (ongekookt of gekookt)

morgenochtend?begin nu joh.:D

500 gram gekookt is al fing hardcore voor een vrouw, is toch al 250 gram ongekookt.

Terug
Naar boven