XXL Nutrition

Even voorstellen!

Roosje1984

Novice
Waardering
0
Hoi allemaal,

Ik ben Rozemarijn en ben net lid geworden van het forum. Ik wil de komende weken wat gaan afvallen en ben mij druk aan het inlezen.

Ik wil een koolhydraatarm dieet gaan volgen en daarnaast 4 keer in de week gaan trainen. Ik heb dit in het verleden ook wel eens gedaan en dat ging vrij goed. Wat zijn jullie ervaringen?

Verder wil ik wat supplementen gaan gebruiken... suggesties??

Ik hoor het wel!

Rozemarijn

welcome :wave:

Ps: grosje en ik willen altijd graag foto's zien

Welkom en heel veel succes met het behalen van je doelen

Waar wil je afvallen dan?lijkt al heel slank..

succes! en welKOM

Welkom en succes! :cool:

Alle hitsige "mannen" van DBB kom er maar in!

Okee:) heb je dan ook nog een foto van hoe je lichaam er nu uitziet?Before pic.
Oh en welkom nog;)

welcome :wave:

Ps: grosje en ik willen altijd graag foto's zien

Ja dat klopt, sluit mij hier helemaal bij aan. :D
Zag dat je al wat foto's geplaatst hebt maar wat wij bedoelen is natuurlijk full body pics.

Nee ff zonder gekheid, welkom hier en ik hoop dat we je kunnen helpen met het behalen van je doel.

4x trainen in de week op een koolhydraatarm dieet is zwaar.
Je haalt je energie ook uit die koolhydraten.
Zou in ieder geval meer eiwitten gaan eten (Whey eiwitten als suplement is mogelijk) om je te helpen herstellen.
Ik weet niet wat je zelf als een zwak punt van lichaam ziet maar daar zou je dus de nadruk met trainen op kunnen gaan leggen. benen, billen, buik??
Verder veel cardio om vet te verbranden als je wil afvallen.
We horen wel waar je de nadruk op wil leggen zodat we daar in kunnen adviseren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal het proberen vol te houden, maar het zal idd moeilijk worden. Dus een potje proteine aanschaffen staat in de planning. Heb je nog tips voor gezonde tussendoortjes en als ik rond 22.00 honger krijg?

Vooral het buikje is het probleemgebied. Is het verstandig om veel buikspieroefeningen te doen? Ik wil namelijk geen sixpack, maar gewoon een mooi plat buikje.

waarom komt er een woord wat begint met 'klo' in me op....

Welkom en succes, ik zou me niet te druk maken om je buikje, denk dat vele andere mannen dat ook niet zullen doen.

Dat je hebt besloten om (weer) te gaan sporten is natuurlijk erg goed. Nogmaals succes.

Ik zal het proberen vol te houden, maar het zal idd moeilijk worden. Dus een potje proteine aanschaffen staat in de planning. Heb je nog tips voor gezonde tussendoortjes en als ik rond 22.00 honger krijg?

Vooral het buikje is het probleemgebied. Is het verstandig om veel buikspieroefeningen te doen? Ik wil namelijk geen sixpack, maar gewoon een mooi plat buikje.

Nou een goed tussendoortje voor 22.00 uur is (mijn favoriet) magere kwark met wat halfvolle vanille yogurt of een blikje ananasblokjes er door heen.
Dat zijn dan weer veel eiwitten en weing vet dus.
Of gewoon simpel een eiwit shake.

Iedereen wil een strakke buik maar dat is een kwestie van een laag vet% in combi met buikspieren. Je kan echt wel je buik flink trainen zonder dat je gelijk een Body Builder wordt (probeer veel reps en zonder gewicht - dus gewoon situps)
Vrouwen zijn altijd bang om te snel gespierd te worden maar dat gaat echt niet zo snel, dat krijg je alleen door keihard en zwaar trainen in combi met een goed voedingsschema (en dat is dan wel VEEL eten om spiergroei te krijgen)
Nou heb je foto's ook even bekeken (Je ziet er goed uit - hoeveel nieuwe vrienden heb je al op hyves? :) ) en krijg niet de indruk dat jij erg dik bent. Jouw doel moet je dus snel kunnen halen.
We horen het wel als je meer vragen hebt.;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Nou heb je foto's ook even bekeken (Je ziet er goed uit - hoeveel nieuwe vrienden heb je al op hyves? :) ) en krijg niet de indruk dat jij erg dik bent. Jouw doel moet je dus snel kunnen halen.
We horen het wel als je meer vragen hebt.;)

Ja dat was dus voor de vakantie... ik heb iets te bourgondisch geleefd ;-) Ik zal iig me netjes aan mn eetschema houden en denken aan de tips. Is een fatburner aan te raden??

Succes met je doelen! :thumb:

Btw; op foto's ziet het er goed uit.

omg ik kijk 1sec op die hyves en 1e wat ik zie is GROSJE die weer loopt te geilen :roflol:

ben je daar niet een beetje te oud voor ed?

Terug
Naar boven