AndroidHealthClinic

Even voorstellen!

Aller eerst welkom. Heb het topic al doorgelezen en volgens mij ga je al vrij snel je doelen realiseren. Ik weet niet of je altijd zoveel discipline hebt maar anders zou je is kunnen kijken of figure (hier iemand op hoog niveau, figure olympia, mocht het figure gedoe je niks zeggen: [Link niet meer beschikbaar]) gericht trainen je bevalt. Volgens mij heb je er een prima basis voor!

Zou niet gelijk aan de eiwit shakes gaan. Probeer eerst je eiwitten uit vaste voeding te halen. Met jou lichaamsgewicht moet dat makkelijk lukken. Zo leer je ook sneller een gezond eet patroon aan. Koolhydraten kun je beperken, maar doe dit geleidelijk. Blijf 's ochtends, voor en na de training koolhydraten eten. Eet elke maaltijd groente of fruit.
Qua training zou ik gewoon beginnen met 3x pw. Een fullbodyschema + 20 min cardio. Je lichaam zal door het starten met trainen toch al wel een impuls krijgen. Belangrijk is dat je dit vast houdt. Dit doe je oa door juiste en geleidelijke opbouw van je training. Mss is een groepsles bodypump ook wel een welkome aanvulling aan je programma (2x fitness , 1x BP)

Hoi Roosje,

welkom hier en succes!
Genoeg leesvoer zou ik zeggen:)

omg ik kijk 1sec op die hyves en 1e wat ik zie is GROSJE die weer loopt te geilen :roflol:

ben je daar niet een beetje te oud voor ed?

Nee je bent noooooit te oud om te geilen, van BB hou je genoeg testo in je lijf om te blijven geilen (wist je dat niet??)
En waar staat het dat je na je 40 ste niet meer met vrouwen mag praten?????
Naast dat geilen (wat wel mee valt) geef ik ook nog goede tips aan de dames dus ik blijf gewoon door gaan. ;)

PS Rozemarijn een vetburner kan je er ook erbij gebruiken als je snel resultaat wil maar ik denk dat je zonder de vetburner ook je doel kan bereiken en dat scheelt je weer veel geld.
De groeten van een bejaarde ouwe lul. (voor het geval dat je het nog niet wist ;) )

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven