BB Jordy
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
Heb na de regels doorgelezen te hebben eerst netjes gekeken of er een onderdeel was om je voor te stellen zoals ik dat eigenlijk wel gewend was, op fora als deze. Die kon ik dus niet vinden maar aangezien het wel zo netjes en beleefd is stel ik me hier alsnog voor. Ik ben Jordy, 17 jaar en wonende in de omgeving Terneuzen. Heb al vanaf m'n 14e een grote interesse ontwikkeld in krachtsport met de voorkeur voor bodybuilding. Heb toen een hele tijd aangekloot en het daarom eigenlijk nu pas het moment dat je mag zeggen dat ik bijna een jaar ECHT serieus bezig ben zoals het moet. Ik ben dus wel al bekend met trainen en voeding en alles wat er bij hoort. Sommigen van jullie zullen me misschien ook wel al kennen van het Bodynet forum waar ik ook actief lid ben. Dit is niet de eerste keer dat ik me aanmeld bij dbb, ik had het namelijk al is eerder geprobeerd maar dat is toen fout gegaan met het activeren van mijn account. Dat is al een flinke tijd geleden. Heb dus besloten om het alsnog een keer te proberen en dat is bij deze gelukt!

vooral die signature