MuscleMeat

Even voorstellen

BB Jordy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Heb na de regels doorgelezen te hebben eerst netjes gekeken of er een onderdeel was om je voor te stellen zoals ik dat eigenlijk wel gewend was, op fora als deze. Die kon ik dus niet vinden maar aangezien het wel zo netjes en beleefd is stel ik me hier alsnog voor. Ik ben Jordy, 17 jaar en wonende in de omgeving Terneuzen. Heb al vanaf m'n 14e een grote interesse ontwikkeld in krachtsport met de voorkeur voor bodybuilding. Heb toen een hele tijd aangekloot en het daarom eigenlijk nu pas het moment dat je mag zeggen dat ik bijna een jaar ECHT serieus bezig ben zoals het moet. Ik ben dus wel al bekend met trainen en voeding en alles wat er bij hoort. Sommigen van jullie zullen me misschien ook wel al kennen van het Bodynet forum waar ik ook actief lid ben. Dit is niet de eerste keer dat ik me aanmeld bij dbb, ik had het namelijk al is eerder geprobeerd maar dat is toen fout gegaan met het activeren van mijn account. Dat is al een flinke tijd geleden. Heb dus besloten om het alsnog een keer te proberen en dat is bij deze gelukt!

hoi & welkom

hoi kloontje

Welkom,

Wat zijn je doelen?

welkom en succes met het behalen van je doelen

welkom

welkom.

welkom!

welkom

• Topic Starter Topic Starter
Mijn einddoel is simpelweg groot en sterk worden. Maar iets specifieker zou je kunnen zeggen dat rond de 100kg op 10% al een mooi streven is voor mijn lengte van ~ 1.80. Verder wil ik ook graag krachtstats behalen waar je 'u' tegen zegt.

welkom! en ik ben persoonlijk ook voorstander van de comeback van het voorstelforum!

Laatst bewerkt:
Welkom en succes! :cool:

Mijn einddoel is simpelweg groot en sterk worden. Maar iets specifieker zou je kunnen zeggen dat rond de 100kg op 10% al een mooi streven is voor mijn lengte van ~ 1.80. Verder wil ik ook graag krachtstats behalen waar je 'u' tegen zegt.

Dit doet ook al veel vermoeden

Terug
Naar boven